Voihan yrjö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksu

Vieras
Kuinka kauan pitää olla pois keittiötöistä jos on yrjötauti? Esim. jos oireet loppuu tänä iltana, voiko mennä töihin keskiviikkona? Harmittaa kun itsekkin olen sijainen ja muutenkin vähän sijaisi saatavilla, niin pitää olla pois.Monelta voin pomolla soittaa?

Kysy pomolta samalla kun soitat. Ja soitat heti kun teidät jonkun olevan paikalla.

Mäkin oon kipeänä, tuntuu kuumetta olevan ja keuhkoihin sattuu. Ja mua ahdistaa ajatuskin siitä, että joudun soittamaan töihin ja ilmoittamaan poissaolot. Ja se johtuu tasan ja vain ainoastaan pomosta, joka joka kerran kuulostaa siltä että koko pulju kaatuu nyt just siksi että MINÄ olen pois. Ja oikeasti olen todella harvoin sairauden/lapsen sairauden takia pois. Vtuttaa olla kipeänä, kun kaupan päälle saa hirveät syyllisyyden tuskat siitä ettei ole mennyt töihin.

[QUOTE="huokaus";27634983]Kysy pomolta samalla kun soitat. Ja soitat heti kun teidät jonkun olevan paikalla.

Mäkin oon kipeänä, tuntuu kuumetta olevan ja keuhkoihin sattuu. Ja mua ahdistaa ajatuskin siitä, että joudun soittamaan töihin ja ilmoittamaan poissaolot. Ja se johtuu tasan ja vain ainoastaan pomosta, joka joka kerran kuulostaa siltä että koko pulju kaatuu nyt just siksi että MINÄ olen pois. Ja oikeasti olen todella harvoin sairauden/lapsen sairauden takia pois. Vtuttaa olla kipeänä, kun kaupan päälle saa hirveät syyllisyyden tuskat siitä ettei ole mennyt töihin.[/QUOTE]

Pomo vastaa useammasta keittiöstä. Uskaltaako puol seittemän soittaa? Joskus töihin ovat ennen seittemää soittaneet.

Vähintään kaksi tervettä vuorokautta pitää olla ja keittiöalalla sais kyllä olla enemmän. Jos se on noroa niin se tarttuu tosi helposti, tartutat vielä kaikki asiakkaat

Vähintään kaksi tervettä vuorokautta pitää olla ja keittiöalalla sais kyllä olla enemmän. Jos se on noroa niin se tarttuu tosi helposti, tartutat vielä kaikki asiakkaat

Vain peräpäästä tullu aamuyöllä. Kiertää, muttei yrjö tuu. Mustikkamehu ja jaffa pysyny sisällä. Pomo soitti ja kysy, josko huomenna tulisin töihin! Ei sanonu mitään mistään varoajasta, vaan miltä minusta itsestä tuntuu. Ei tunnu kovin pahalta tää tauti, mut uskallanko huomenna mennä? Ottaisko ne jonkun kokeen työterveydessä josko selviäis se noro?

Kuinka kauan pitää olla pois keittiötöistä jos on yrjötauti? Esim. jos oireet loppuu tänä iltana, voiko mennä töihin keskiviikkona? Harmittaa kun itsekkin olen sijainen ja muutenkin vähän sijaisi saatavilla, niin pitää olla pois.Monelta voin pomolla soittaa?

no jos tautia tahdot levittää niin keskiviikkona töihin!!Mutta jos haluat että muut säästyy taudilta niin VÄHINTÄÄN 2 TERVETTÄ päivää välissä!!!

Toi on kyllä ärsyttävä tilanne, jos oma järki sanoo, että ei kannattaisi vielä mennä töihin tartuttamaan muita, mutta pomo käskee tulemaan. Mäkin olin joskus keittiössä töissä, ja meillä piti myös mahataudin jälkeen tulla töihin suurin piirtein heti, kun oireet loppuivat. Tosin mä ainakin tein niin, että vaikka olin viimeisen kerran oksentanut illalla ja aamulla oli ok olo ja pomo kyseli, tulenko töihin, väitin, että olen oksentanut vielä yön ja aamunkin aikana.

Yhteistyössä