ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

^ Minäkin kävin viime yönä tarkistuttamassa hcg-arvoa, olikohan 94 vai 200, en muista. Nuo luvyt oli kuitenkin siinä unessa.

Meiltä kuoli kissa eilen ja oon vollottanut koko eilisen ja tän aamun. Askartelin tuossa kenkälaatikosta kissalle arkun ja mennään kohta mökille kaivamaan hauta. Laitoin tuonne laatikkoon kismiulle mukaan pillin ja limpparipullon korkin, kun ne oli tuon lempilelut. En enää ikinä ota mitään lemmikkejä, kun niistä tulee näin kauhee suru.
 
Mulla oli tänään virallinen testipäivä (ICSI-vauva). Enhän mie ollut saanut taas pidäteltyä kuin vajaat kolme tuntia ja edelleen oli plussa kontrolliviivaa vaaleampi, mutta selkeä sentäs. Hitusen tummempi kuin torstainen, kunnon panttauksen jälkeen tehty testi.

Aijaa.com - 11376390

Kuva pelkästään tän päivän testistä vähemmän valottuneessa tilassa:

Aijaa.com - 11376395
 
Viimeksi muokattu:
Mä en voi uskoa, että kirjoitan tänne...Pikkusukan kanssa täsmälleen samoilla luvuilla (paitsi että toinen lapsi toiveissa), 35v ja Fertility Friend väittää jotain käsittämätöntä siitä, että LA olisi 10.8.13. Eli eilen piti menkat alkaa 14 DPO ja testasin keskellä päivää haalean plussan ja tänään 15 DPO jo uskottavamman...

http://i1223.photobucket.com/albums/dd518/lumimansikka/84AD16B7-7847-4349-A75D-74E8E2A366A5-1855-0000032BDE102C99.jpg

Oon vielä jotenkin henkisesti täysin siinä odotuksessa, että menkat sieltä kohta alkaa, joten suokaa anteeksi pöllämystykseni. Plussanut kuitenkin olen ja siitä iloiten, mieskin on kovasti varovasti iloinen, ehdittiin 6kk tehtailla ja 9kk TJOTailla joten oikein toivottua tämä on :) Ainakin pystytään raskautumaan, nyt vaan ootellaan ja kattellaan mihin tämä johtaa.
 
Pippurihännän testiä kävinkin tuolla vauvakuumeen puolella ihailemassa, itsellä ei ainakaan one step ihan noin tummaa viivaa vielä anna, voihan se olla ettei koskaan annakaan. Tässä vanhemmiten näköjään sekoaa ja testaa plussankin jälkeen joka päivä, kun edellisistä on riittänyt ihan yksi plussatesti :LOL:
Hölmistynyt olen vielä itsekin, jotenkin ei vain usko todeksi, vaikka viime tiistaina ekan plussan sainkin. Oireita ei juurikaan ole, paitsi välillä ällöttää kurkulla ja nännipihat ovat lämpimänä aivan valtavat :O Ja tosiaan viime yönä alkoi ihkut krampit :(
Tervetuloa Pippurihäntä mukaan, eiköhän menkin ensimmäisen sydämensykkeen jälkeen uskalleta hengittää :)
 
Tervetuloa uusille plussanneille!

Onkos kellään mennyt alussa vatsa sekaisin? Mulla on ollu vatsa löysällä lähes plussauksesta asti ja nyt aloin miettimään, että johtuuko tämä raskaudesta vai jostain muusta...
 
Taru81 mulla oli myös vatsa aluksi tosi sekaisin. Vaikka mulla on melkein aina jonkinlaista vatsavaivaa, niin tää oli samanlaista kuin ihan vatsataudissa, joten pistin kyllä raskauden piikkiin. Maitohappobakteeritabletit tuntuivat kuitenkin vähän auttavan (kehtasi lähteä ihmisten ilmoille :D). Tosin nyt ei sitten pariin päivään ole ollut näitä vaivoja :/

En muuten malttanut odottaa testaamista huomiseen... Tänään plussaviiva oli taas vahvempi kuin perjantaina(!?) Voiko plussa tosiaan vielä vahvistua kemiallisen tai keskenmenon jälkeen? Ja voisiko tää olla mahdollista, ettei olisikaan mennyt kesken vuodoista ja alavatsakivuista huolimatta? Onko kellään kokemusta? Huomenna on onneksi soittoaika gynelle muissa asioissa, joten toivottavasti onnistun samalla ylipuhumaan itseni paikan päälle tsekattavaksi.
 
sinnamon siis jollainhan tulee ihan normimenkat, vaikka olis raskaana. Usko huviksesi, että pieni matkaajasi on pitänyt kovasti kiinni, jos testiviiva vahvistuu :heart:
Sinuna silti soittaisin huomenna ja pyytäsit vaikka veritestiä tai, jos mahdollista, niin ultraa.. Mitkä olis viikot nyt?

Omaa napaa tänään kerrottiin tulevalle papalle uutisista, kun hän menee avokkinsa kanssa ulkomaan matkalle jouluksi. tänään paikalla olivat myös isomummo ja -pappa ja miehen veljet.
Kyllähän se itkemiseksi meni, on tätä niin kauan odotettu! :)
kauppareissulla alkoi koskemaan mahaa niin kovin, että itkua meinasin vääntää.. Kotiin päästessä riisuin farkut ja menin pitkälleni niin kivut helpottivat heti. Säikähdin, että nyt se pieni jo luovuttaa... Tätäkö se on se seuraavat 9(8)kk??
Siis huolehtimista ja pelkäämistä.

Oireista sen verran, että tänään en aamupäivällä saanut mitään syötyä. Yökkäilin pelkästä ajatuksesta ja kun vihdoin ja viimein yritin syödä mandariinia, niin yökkäsin senkin pois. Väsymystä on.... ja kovasti onkin. Voisin nukkua vaan.

Ja taru tuosta vatsan sekaisuudesta... Muuten mulla on ollu melko normi vatsa, mutta viimeyönä heräsin siihen, että vatsaa kipristelee (siis ylempää) ja oksettaa.. Oli pakko juosta vessaan ja kurallahan sitä oltiin.. olisko johtunu eilisistä joulutortuista ja luumuhillosta vai mistä....
 
Kiitos vastauksista, ehkä tuo voi olla raskaudesta johtuvaa. Huomiselle on nyt kuitenkin varattu lääkäri, mä en pysty töissä sinkoamaan vessaan saman tien jos/kun vatsassa kourasee siihen malliin. Lämpöäkin on edelleen ja flunssaa, joten varmaan parempi muutenkin jäädä kotiin.

Sinnamon uskoisin pikkuisen olevan vielä matkassa, jos kerran viiva vahvistuu!
 
Taru81, mähän olen täällä ollut huolissani kun olen aika varma, että minuun iski ruokamyrkytys. Perjantaina alkoi ja kaikki mitä söin tuli alakautta alas ihan vetenä. Lämpö myös nousi, mutta laski päivässä. Viime yönäkin vatsa oli taas sekaisin, nyt on ollut ihan ok. Onkohan kuitenkin jotain vatsatautia liikenteessä? Jos se sielläkin olisi jotain vatsaflunssaa?
 
Mulla oli ainakin edellisessä raskaudessa oireena älytön ripaska. Nytkin on ollut koko ajan mahan enemmän taii vähemmän löysällä. Eli jotenkin kuuluu raskautumiseen.
Minä jo vähän tässä odottelen jotain selkeempiä raskausoireita. Vaikkakaan en niistä tykännyt, mutta tulis nyt kunnolla semmoinen raskaana oleva olo... Vaikka pahoinvointia ees :D Ekassa raskaudessa niitä ei osannu oottaa, mutta nyt taas oireita pitäis olla, että tuntis olevansa raskaana. Pöh.
 

Yhteistyössä