* S i s u s t u s k u v i a *

[QUOTE="Millivanilli";27564051]Nyt on pakko sanoa, että tuli oikein ahdistavat vibat tästä kämpästä.. Ihan kuin siellä olisi tosi huonoa fiilistä ollut tai on.[/QUOTE]

Miten sä semmosen fiiliksen sait?
 
litaksi
haluta saa aina ja jokainen kuitenkin tekee niinkuin parhaaksi katsoo. Itse olisin kyllä mitoittanut verhat 20-30 sm pidemmäksi, jotenkin katkaisee huoneen ja saa tilan näyttämään matalammalta. Vai oliko se tavoitteesi? Lasten huoneesta pesämäinen, matalamman tuntuinen? Ikkunan alle jotain tarpeeksi korkeaa, säilytystilaa ehkä? Tasapainottaisi vähän.
T. Ammattilainen
 
haluta saa aina ja jokainen kuitenkin tekee niinkuin parhaaksi katsoo. Itse olisin kyllä mitoittanut verhat 20-30 sm pidemmäksi, jotenkin katkaisee huoneen ja saa tilan näyttämään matalammalta. Vai oliko se tavoitteesi? Lasten huoneesta pesämäinen, matalamman tuntuinen? Ikkunan alle jotain tarpeeksi korkeaa, säilytystilaa ehkä? Tasapainottaisi vähän.
T. Ammattilainen
Ei todellakaan pedemmiksi. Näyttäisi vielä hömelömmältä kuin nuo. Juuri oikea mitta silloin kun halutaan lyhyet verhot. Tästä voidaan vääntää ihan miten pitkään tahansa. Tuo on sammakon pesä. Huoneessa on niin paljon säilytystilaa, että joku kohta on parempi jättää auki. Varsinkin kun noita valtavia tyynyjä voi siirtää tuohon jos tahtoo köllötellä.
 
[QUOTE="viivii";27624758]Yhtä karseen näköistä kuin ennenkin:( Et kyllä osaa sisustaa ollenkaan niiin miksi laitat noita typeriä kuvia rumasta kodistasi:D Kaikki vaan nauraa sulle:D[/QUOTE]

Sinä = kaikki?

Hippasen on nyt jollakulla turhan suuret luulot itsestään...
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="viivii";27624758]Yhtä karseen näköistä kuin ennenkin:( Et kyllä osaa sisustaa ollenkaan niiin miksi laitat noita typeriä kuvia rumasta kodistasi:D Kaikki vaan nauraa sulle:D[/QUOTE]
Niin SINUN mielestäsi. Minä ainakin tykkään. Ja jos en ole samaa mieltä kaikkien sisustusmakujen kanssa niin tykkään kumminkin katsella erilaisia koteja :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ja kyllä tuolla sisustuksella on nimikin ja se on trash desing. Ja juu minä tykkään siitä. Vain taivas on rajana kun rakentaa ja nikkaroi...tulee kaikki tarpeetonkin käyttöön hyvin pienellä fiksauksella.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Ja kyllä tuolla sisustuksella on nimikin ja se on trash desing. Ja juu minä tykkään siitä. Vain taivas on rajana kun rakentaa ja nikkaroi...tulee kaikki tarpeetonkin käyttöön hyvin pienellä fiksauksella.
Mulla kävi kerran vieras ekaa kertaa ja kysyi onko musta tullut taiteilija vai olenko aina ollut :)
Hänen silmiinsä mun kotini oli jotenkin (onneksi positiivisessa mielessä) erikoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mulla kävi kerran vieras ekaa kertaa ja kysyi onko musta tullut taiteilija vai olenko aina ollut :)
Hänen silmiinsä mun kotini oli jotenkin (onneksi positiivisessa mielessä) erikoinen.
Makuja on niin monia ja itse pidän sellaisista kodeista joissa näkyy asukkaiden jälki...jos ymmärtää mitä tarkoitan. Pääasia on, että itse viihtyy ja tykkää omasta kodistaan.
 
Makuja on niin monia ja itse pidän sellaisista kodeista joissa näkyy asukkaiden jälki...jos ymmärtää mitä tarkoitan. Pääasia on, että itse viihtyy ja tykkää omasta kodistaan.
Minä ainakin ymmärrän. Mua kirveli kovasti, kun "jouduin" ostamaan Ikeasta uuden pöydän tietsikalle ym. sälälle. Kaikki muu on vanhaa, enkä huuto.netistäkään tähän hätään löytänyt sopivaa.
 
Minä ainakin ymmärrän. Mua kirveli kovasti, kun "jouduin" ostamaan Ikeasta uuden pöydän tietsikalle ym. sälälle. Kaikki muu on vanhaa, enkä huuto.netistäkään tähän hätään löytänyt sopivaa.
Tosin...voihan sen Ikean kalusteenkin fiksata :) Kun sellainen hetki tulee...jos siis mieli tekee. Meillä on uutta ja vanhaa ja fiksattua ja teetettyä ja vaikka ja mitä. Ja alkaa olemaan juuri sellainen kuin ollaan haluttukkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
no huhhuh
[QUOTE="viivii";27624758]Yhtä karseen näköistä kuin ennenkin:( Et kyllä osaa sisustaa ollenkaan niiin miksi laitat noita typeriä kuvia rumasta kodistasi:D Kaikki vaan nauraa sulle:D[/QUOTE]

Ja sinua kuitenkin kiinnosti tämä sisustus niin paljon, että kommentti piti sille antaa. Ja puhut vielä kaikkien äänellä. On sinulla rankkaa.
 
"Työpiste" ennen ja jälkeen



Verhot on ikivanhat kaapin perukoilta ja menee uusiksi.
Myös jonkinlainen johtopiilo on hankinnassa tai sitten se tulee olemaan vaikka kaunis kori.
Vanha pyöreä peilikin on vielä kiinnittämättä lipaston päälle.

Ikeassa olis tämmönen johtolaatikko:

 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä