Mitä mieltä olet naisesta joka on ollut 130 miehen alla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mitäs vikaa tuossa on? Jokainen tehköön niinkuin itselle on hyvä, semmoinen turha tuomitseminen asioissa mitkä ei oikeasti kenenkään elämään vaikuta on, noh, turhaa.

En ole lukenut tätä taannoista lehtijuttua eikä aloituksessa ollut linkkiä tai mainintaa mistä sen voi lukea, niin teenpä ihan oman esimerkin.

Jos ihminen on vaikkapa 30 vuotias, seksuaalisesti ollut aktiivinen vaikkapa iästä 16.

Tämä tekee 14 seksuaalisesti aktiivista vuotta. Jaetaanpa 14 tuo 130.

Tämä tekee 9,28 kumppania per vuosi, eli alle yksi kumppani per kuukausi.

Ei kuulosta minusta enää kovinkaan lutkailulta tai huoraamiselta.

Jos ei ole vain ollut suhteessa pitkiä aikoja, tai edes halunnut parisuhdetta, ei tuommoinen lukumäärä ole ihmiseltä edes paljon.

Toki sellaisen korvaan kuulostaa tosi rajulta joka elää uskonnollisten arvojen mukaan, ei vain paasaa niistä. Tai on sattunut löytämään sen sopivan kumppanin jo teininä eikä muita ole kokeillutkaan.
Täyspeesi tälle, sitä yritin itsekin tuolla sanoa, että jos vaikka 20 vuotta seksielämää takana eikä pitkiä suhteita, niin kyllähän noita voi kertyä. Ei siinä tarvita mitään mt-ongelmia taustalle, tuo tilanne voi tulla kenelle tahansa normaalille, viriilille ihmiselle.

Mutta eipä täällä muut näytä arvostelevankaan kuin neitsyet tai muut, joilla ne kokemukset rajoittuvat siihen yhteen mieheen... ;)

"Vieras"
No eihän tollaiseen 130 eri panoon tarvitse aikuisen ihan alvariinsa päivystää jossa baaritiskillä, mutta vaikka sitä kuinka kääntäisi ja vääntäisi niin 130 eri miestä on vähän saakelin monta. Kyse on kumminkin seksistä joka on useimmin ymmärretty kahden ihmisen läheisimmäksi kanssakäymiseksi ja lastentekotouhuksi. Toisille se tosiaan on vain kusivehkeiden yhteen hinkkausta. :/
Jos karkeasti ajatellaan seksinautintoa, niin eiköhän se ole mt-ongelma jos parhaita nautintoja ei saa yksin rauhassa tehtyä vaan pitää siihen ottaa JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ mukaan no name-panoja. Jokainen ymmärtää, että tuollaisen takana on aivan varmasti huomion hakeminen ja itsetunnon pönkitys.

[QUOTE="vieras";27624768]Täyspeesi tälle, sitä yritin itsekin tuolla sanoa, että jos vaikka 20 vuotta seksielämää takana eikä pitkiä suhteita, niin kyllähän noita voi kertyä. Ei siinä tarvita mitään mt-ongelmia taustalle, tuo tilanne voi tulla kenelle tahansa normaalille, viriilille ihmiselle.

Mutta eipä täällä muut näytä arvostelevankaan kuin neitsyet tai muut, joilla ne kokemukset rajoittuvat siihen yhteen mieheen... ;)[/QUOTE]

Kepsis
[QUOTE="Vieras";27635388]No eihän tollaiseen 130 eri panoon tarvitse aikuisen ihan alvariinsa päivystää jossa baaritiskillä, mutta vaikka sitä kuinka kääntäisi ja vääntäisi niin 130 eri miestä on vähän saakelin monta. Kyse on kumminkin seksistä joka on useimmin ymmärretty kahden ihmisen läheisimmäksi kanssakäymiseksi ja lastentekotouhuksi. Toisille se tosiaan on vain kusivehkeiden yhteen hinkkausta. :/
Jos karkeasti ajatellaan seksinautintoa, niin eiköhän se ole mt-ongelma jos parhaita nautintoja ei saa yksin rauhassa tehtyä vaan pitää siihen ottaa JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ mukaan no name-panoja. Jokainen ymmärtää, että tuollaisen takana on aivan varmasti huomion hakeminen ja itsetunnon pönkitys.[/QUOTE]

Miten niin? Itse kyllä näen asian niin että kaikki tavat toteuttaa seksuaalisuutta / suhde-elämää ei toimi jokaisella.

Olen kuullut villin huhun että on jopa yksin eläviä ihmisiä aika paljonkin :O Ja ihan jopa omasta valinnastaan.

Ei kaikki löydä sellaista minkä kanssa haluisi asettua, välttämättä ainakaan kolmekymppiseksi vanhetessaan. Kaikki ei edes halua parisuhdetta. Vaikka tarpeita on lähes kaikilla siihen mitä parisuhteessa saa.

130 on numerona suuri tottakai, mutta ei se ole mikään lutkailu numero jos alat miettimään sitä niin kuin asian esitin.

"Vieras"
Niin, kumma juttu että 130:sta ei löydy yhtään kelle viitsi tussuaan toisen kerran antaa. Aina on saatava uusi. :/ Saa olla huono tuuri joo, ei siinä itsessä kai mitään tarvettaa ookaan saada juuri kokemuksia. Se jos yksi pano käy heti tylsäksi, ei kyllä kerro tarpeesta nauttia seksistä vaan jostain muusta.

Miten niin? Itse kyllä näen asian niin että kaikki tavat toteuttaa seksuaalisuutta / suhde-elämää ei toimi jokaisella.

Olen kuullut villin huhun että on jopa yksin eläviä ihmisiä aika paljonkin :O Ja ihan jopa omasta valinnastaan.

Ei kaikki löydä sellaista minkä kanssa haluisi asettua, välttämättä ainakaan kolmekymppiseksi vanhetessaan. Kaikki ei edes halua parisuhdetta. Vaikka tarpeita on lähes kaikilla siihen mitä parisuhteessa saa.

130 on numerona suuri tottakai, mutta ei se ole mikään lutkailu numero jos alat miettimään sitä niin kuin asian esitin.

Kepsis
[QUOTE="Vieras";27635450]Niin, kumma juttu että 130:sta ei löydy yhtään kelle viitsi tussuaan toisen kerran antaa. Aina on saatava uusi. :/ Saa olla huono tuuri joo, ei siinä itsessä kai mitään tarvettaa ookaan saada juuri kokemuksia. Se jos yksi pano käy heti tylsäksi, ei kyllä kerro tarpeesta nauttia seksistä vaan jostain muusta.[/QUOTE]

No en minä näe sitä mitenkään pahana jos ei ole ollut halua asettua kenenkään kanssa.

Kun jotkut ei todellakaan halua ikinä asettua eikä halua että asiat menee toisen puoleltakaan siihen pisteeseen että alkaa takertumaan, siinä on ihan hyvä syy vaihtaa kumppania, ettei niin käy.

Niin kauan kun ei anneta vääriä signaaleja sen suhteen että lupailtaisiin enemmän kuin on valmis antamaan niin miten ihmeessä se on väärin?

Läheisyys hoituu sillä seksilläkin jos ei sitoutuminen kiinnosta. Joillakin on myös ihan oikea normaali viriiliys seksin suhteen, vaikka yksin elääkin :O.

Eikä tuo minun esimerkkini tarkoittanut että se menee nyt sitten tasan niin että vajaa yksi kumppani per kk ja sit vaihdetaan, voihan niitä olla pari kolmekin kuussa ja sitten jonkun kanssa touhuaa pitemmän aikaa, ilman parisuhdetta.

Vähän tulee sellainen olo että "pakko tuomita" kun ei ollenkaan ajattele että oikeasti ihmiset on yksilöitä eikä kaikilla ole samoja haluja tai käy "tuuri". Jos sitä tuuriksi voi sanoa.

500
Mitäs vikaa tuossa on? Jokainen tehköön niinkuin itselle on hyvä, semmoinen turha tuomitseminen asioissa mitkä ei oikeasti kenenkään elämään vaikuta on, noh, turhaa.

En ole lukenut tätä taannoista lehtijuttua eikä aloituksessa ollut linkkiä tai mainintaa mistä sen voi lukea, niin teenpä ihan oman esimerkin.

Jos ihminen on vaikkapa 30 vuotias, seksuaalisesti ollut aktiivinen vaikkapa iästä 16.

Tämä tekee 14 seksuaalisesti aktiivista vuotta. Jaetaanpa 14 tuo 130.

Tämä tekee 9,28 kumppania per vuosi, eli alle yksi kumppani per kuukausi.

Ei kuulosta minusta enää kovinkaan lutkailulta tai huoraamiselta.

Jos ei ole vain ollut suhteessa pitkiä aikoja, tai edes halunnut parisuhdetta, ei tuommoinen lukumäärä ole ihmiseltä edes paljon.

Toki sellaisen korvaan kuulostaa tosi rajulta joka elää uskonnollisten arvojen mukaan, ei vain paasaa niistä. Tai on sattunut löytämään sen sopivan kumppanin jo teininä eikä muita ole kokeillutkaan.
Aivan. Itse 31, aktiivinen 15-vuotiaasta, hoitoja pyöreästi 500... ja vuosiin muuten mahtuu pari päälle neljän vuoden suhdetta. Enkä siltikään ole aivan joka hetki perse pystyssä. Tämänhetkisessä suhteessa ollut 9kk, uskollisesti. Että hv... "Ihminen toistaa aina samaa kaavaa" -jaa, minä kyllä teen ihan mitä haluan.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27635450]Niin, kumma juttu että 130:sta ei löydy yhtään kelle viitsi tussuaan toisen kerran antaa. Aina on saatava uusi. :/ Saa olla huono tuuri joo, ei siinä itsessä kai mitään tarvettaa ookaan saada juuri kokemuksia. Se jos yksi pano käy heti tylsäksi, ei kyllä kerro tarpeesta nauttia seksistä vaan jostain muusta.[/QUOTE]

No mun mielestä se voi ihan hyvinkin olla vaan sitä, että ei halua vielä sitoutua kehenkään, mutta omaa terveen seksuaalisen halun, jonka haluaa tyydyttää säännöllisin väliajoin, vaikka vakisuhdetta ei olisikaan.

Ja jokainen vähääkään seksistä tietävä tietää, että vaikka masturbointi on kivaa ja auttaa ajoittain, niin eihän se miestä voita, ei sitten millään :) (tai naista, olettaen että kiihottuu naisista :)).

500

"ei löydy yhtään kelle viitsi tussuaan toisen kerran antaa" :D Missä oli mainittu ettei yhdenkään kanssa ole uudelleen sekstaillut? Lukumäärästä huolimatta ainakin MINULLA on ollut useampi kymmen vakipanoa, ja ison osan kanssa olen harrastanut seksiä uudemmankin kerran noin ylipäätään.

"Vieras"
Eli yritys on ollut perinteistä suhdetta kohtaan mutta silti tuommonen 500 eri miestä. Heh heh, täytyy sanoa että aika vähisssä taitaa olla sut huolivat miehet jos totuuden kerrot.

Aivan. Itse 31, aktiivinen 15-vuotiaasta, hoitoja pyöreästi 500... ja vuosiin muuten mahtuu pari päälle neljän vuoden suhdetta. Enkä siltikään ole aivan joka hetki perse pystyssä. Tämänhetkisessä suhteessa ollut 9kk, uskollisesti. Että hv... "Ihminen toistaa aina samaa kaavaa" -jaa, minä kyllä teen ihan mitä haluan.

500
[QUOTE="Vieras";27635578]Eli yritys on ollut perinteistä suhdetta kohtaan mutta silti tuommonen 500 eri miestä. Heh heh, täytyy sanoa että aika vähisssä taitaa olla sut huolivat miehet jos totuuden kerrot.[/QUOTE]

Olen kertonut ja kerron vastakin :) (tosin tämä seikka aiheuttaa vähän turhan paljon draamaa, eli ei todellakaan kuulu päivittäisiin puheenaiheisiin)

Perinteisiä suhteita on kertynyt n. 10vuoden ajalta, jäljelle jää siis n. 7 vapaata vuotta... ja onhan tuo lukumäärä iso. Ihan vilpittömästi.

Yhteistyössä