Olen niin onnellinen=). Myös mietin miten olisi palstan tapaminen 1-3vkon päästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27622255:
Eiku mä ajattelin nyt lähteä, Turusta-Tukholmaan :D
Miehet on vähän sellasia, toisinaan :laugh:

Ihan hyvää mulle :) Mitäs sulle?

No miksei:D. Vaikka tuntu jos mennä on parempi Viro laivalle, kun sielläkin samalla voi käydä:p.

Joo älä muuta miehistä sano, viimeks mä pidin hauska 4n kanssa, auts mun korvat:laugh:, paitsi sitten lopussa he kuuntelivat vain mua, kun sitten mulla tuli niin paljon sanottava haha, mä kerroin sulle mitä yhdelle tein, yhdessä paikassa:D

Mulle kans ihan ok:D, töitä vaan liika ja kohta vielä enemmän, omg sitten. Mutta paikka on nyt toinen joka otimme:) tarkoitan kauppa

[QUOTE="vieras";27622265]Minkä ikäisiä miehiä? Ammatit?Onko varakkaita?Sinkkui?Komeita?[/QUOTE]

3 mun työntekijä ja 4 on muut 2 on todella varakkaat, mutta yks varattu ja yks varakas muuten etsi vaimoa. Mulla sen kuva, koska muistan kun pidin hauska sen kaa se sanoi ota kuva ja laita sen johonki nettiin että löydän kunnon vaimoa:laugh:. No mutta kännissä voi puhua mitä vaan, en mä kenenkään kuvia ainakaan laita mihinkään ja hän on kun kuitenkin vielä pikkusen tunnettu hlö:D...kerroin vaan

[QUOTE="vieras";27622302]Millä tavalla sä pidät näiden vieraiden miesten kanssa hauskaa?[/QUOTE]

Siis miten milä tavalla? Kaikilla tavalla, juomme, nauramme....?

No miksei:D. Vaikka tuntu jos mennä on parempi Viro laivalle, kun sielläkin samalla voi käydä:p.

Joo älä muuta miehistä sano, viimeks mä pidin hauska 4n kanssa, auts mun korvat:laugh:, paitsi sitten lopussa he kuuntelivat vain mua, kun sitten mulla tuli niin paljon sanottava haha, mä kerroin sulle mitä yhdelle tein, yhdessä paikassa:D

Mulle kans ihan ok:D, töitä vaan liika ja kohta vielä enemmän, omg sitten. Mutta paikka on nyt toinen joka otimme:) tarkoitan kauppa

Ei ehdi enää Helsinkii ennenku laiva lähtee :D ja huomen illal pitäs olla kotona jo :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27622314:
Ei ehdi enää Helsinkii ennenku laiva lähtee :D ja huomen illal pitäs olla kotona jo :D

Ei ei tänään:D Mutta vaikka ens vkolla:D? Vaikka oikeasti voin mennä tänäänkin ja huomenna ei ole mitään nyt 2pv, kun tein koko vkon kovasti työt. Mutta se juominen:$ sitten jollain litkulla pakko pari ensimmäistä drinkkia ota:D Kun just mulla se tiistaina oli bileet

Ei ei tänään:D Mutta vaikka ens vkolla:D? Vaikka oikeasti voin mennä tänäänkin ja huomenna ei ole mitään nyt 2pv, kun tein koko vkon kovasti työt. Mutta se juominen:$ sitten jollain litkulla pakko pari ensimmäistä drinkkia ota:D Kun just mulla se tiistaina oli bileet

Ei ku mä haluun mennä nyt, tänään. Ei mulle käy sitte enää myöhemmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27622331:
Ei ku mä haluun mennä nyt, tänään. Ei mulle käy sitte enää myöhemmin :D

apua:D. haha. Miks kaikki juuri tänään halua. Mulle yks nais hlö kans tänään soitti että tänään ja piste mun pakko tulla, kun se lähtee muuten nyt Thaimaseen ja on poissa. Voi ei... hetki mä soitan miehelle. Mä kysyn mitä mieltä se on, paitsi millä linjalla mä olen:laugh:. Mun työntekijä kans huuta mennään, mennään, mutta jos tänään onnistu, en ainakaan 3vkoa enää pystyy mitään koske:x mulla viime aikoina joka 4s päivää juhlat :laugh:

alastulossa mättää

Mies nyt ei vasta. Mutta ennen klo 19 on kotona:D. Voitko laita mulle sun nro. kun se on mun toisessa kännykkässä joka nyt väliaikaisesti ei toimii:/. Mä sitten kerron mitä se mieltä on, varma ei mitään hyvällä kun taas, mutta kokeillaan:laugh:

Jospas tällä kertaa olisit ihan hiljaa siihen saakka, kunnes voit esittää kutsun määrätylle päivälle ja määrättyyn kellonaikaan.

Kysyin vaihtoehdot:) sopii joko 1 tai 3vkon päästä, kellonajasta sovitaan täällä

Mutta nyt pakko mennä. Paitsi kotona kuitenkin olen, mulla ei onnistu tänään ees ravintola syöminen, mutta mies tuo ruokaa nyt ravintolasta ja 2 elokuva:D

Yhteistyössä