Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Häh? Ai nyt mää piikittelen sinuakin? :D hohhoijaa

Ja aloitus hyväntuulinen? :D
Etkö?? Ihanko tosissaan, edes vähän??

Mä koitin nimittäin monelta kantilta tuota lukea (koska tiedän sinut), mutta aina päädyin samaan... :|

Mutta oikein hyvä jos todella et sitä tarkoittanut. Pyydän anteeksi että näin oletin. Mulla on ihan pirun huono päivä ja sen takia tyypilliseen naiselliseen tapaan luin sen sitten väärin. :snotty:

Ja kyllä mä näin kielen poskessa tässä. Ja vaikka ei oliskaan niin ei sitä silti tarvitse niin vakavasti ottaa. Joskus voi kokeilla lähteä leikinlaskuun mukaan, muidenkin kun niiden murujen kanssa.
 
Kolmas korppi harmaana
Aika iso ego on korpilla :D eihän siinä, voinhan minäkin sanoa että sinä olet homovastainen rasisti jos kerta todistustaakkaa ei ole henkilökohtaisille väitöksille.

Sekin taisi mennä ohi että puhuin yleisellä tasolla näistä asioista.

Että kukahan se opetusta tarvitsee.
Ei ehkä kannata käyttää sanoja, joita ei ymmärrä. Jos mielestäsi koko tämä kymmenen sivun ketju (joka ei ole minun aloittamani ja jonka sisällöstä noin 80 % tukee minun ja aloittajan kantaa) on minun egoismiani/henkilökohtaista väittämistä, kukakohan se opetusta tarvitsee indeed...Sitä sopii itse kunkin virtuaalipallejaan rapsuttaessa miettiä.
 
Lunatic
Mä haluan ilmaista riemuni näkyvästi:LOL: Ollaan vissiin erilaisia:O
En nyt tarkoita että täällä kotopuolessa mitkään pissit kuitenkaan lentäisi, mutta vähän siihen suuntaan:D

"Uuuh, ihanaa, Luna sä oot mun elämäni nainen..:heart: :D Mä nuolen sua kohta, oot mimmi mun makuun, hihhihi ooh pusipusi muru.:heart: Läps läps. Hei kai te kaikki tiedätte, Luna vaan esittää, Luna haluu äksönii, ei se oo tosissaan, me ollaan ihan samanlaisii.. ihanaa :LOL: :heart: Mä annan sulle kunnon kyydit ni rauhotut, iiiiiih, MÄ OON LIEKEISSÄ LUNA! :heart::LOL:"

Ei oikein jaksais tommosta "riemua", kun yrittää pysyä aiheessa ihan "normiketjussa".
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kepsis
Ei ehkä kannata käyttää sanoja, joita ei ymmärrä. Jos mielestäsi koko tämä kymmenen sivun ketju (joka ei ole minun aloittamani ja jonka sisällöstä noin 80 % tukee minun ja aloittajan kantaa) on minun egoismiani/henkilökohtaista väittämistä, kukakohan se opetusta tarvitsee indeed...Sitä sopii itse kunkin virtuaalipallejaan rapsuttaessa miettiä.
Sinä se aloit selittämään kuinka minä olen sitä ja tätä, ketjussa ei puhuttu minusta.

Ei kannata aukoa ja piiloutua muiden selän taakse jos et voi ihan keskustella omin voimin.

On se nyt kumma kun luullaan että mikä vaan aihe voidaan käännellä omiin tarkoituksiin.

Rautalanka apu korpille ettei ihan mene pää sekaisin:

"Muut sanoo että on maito on hyvää, niin minustakin, hemmetti toi ingman on tosiaan hyvää"
 
"Uuuh, ihanaa, Luna sä oot mun elämäni nainen..:heart: :D Mä nuolen sua kohta, oot mimmi mun makuun, hihhihi ooh pusipusi muru.:heart: Läps läps. Hei kai te kaikki tiedätte, Luna vaan esittää, Luna haluu äksönii, ei se oo tosissaan, me ollaan ihan samanlaisii.. ihanaa :LOL: :heart: Mä annan sulle kunnon kyydit ni rauhotut, iiiiiih, MÄ OON LIEKEISSÄ LUNA! :heart::LOL:"

Ei oikein jaksais tommosta "riemua", kun yrittää pysyä aiheessa ihan "normiketjussa".

:LOL:

No ei se nyt ihan noin mennyt, mutta en ala korjaamaan:D Sä vaan oot niin ihana:D:heart::kiss:

Ja nyt kyllä vähän tekopyhyys haiskahtaa;) Kyl sä tiedät varmaan mitä tarkotan:rolleyes: Harmi että poistit viestin:rolleyes:
 
[QUOTE="vieras";27619592]Eli tästäkin pitää nyt sitten näköjään saada väkisin väännettyä tissitussu-läpsläps-uuh-aah -ketju : /[/QUOTE]

Niin, ja tässä kai moni teki itselleen karhunpalveluksen:O

Katsos ne jotka ovat harrastaneet kohtuudella inside-piiripieni-pyörii juttuja ketjuissa ja mesoavat täällä siitä, tuskin enään kehtaavat tehdä sitä missään ketjussa, muussa kuin omassaan:D Muutenhan se olisi suurta tekopyhyyttä:D

Ai ai ai, sitä pitäs miettiä mihin ottaa kantaa ja miten *soosottelee sormeaan* :D
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
"vieras"
Niin, ja tässä kai moni teki itselleen karhunpalveluksen:O

Katsos ne jotka ovat harrastaneet kohtuudella inside-piiripieni-pyörii juttuja ketjuissa ja mesoavat täällä siitä, tuskin enään kehtaavat tehdä sitä missään ketjussa, muussa kuin omassaan:D Muutenhan se olisi suurta tekopyhyyttä:D

Ai ai ai, sitä pitäs miettiä mihin ottaa kantaa ja miten *soosottelee sormeaan* :D
niimpä, toisaalta hiotaan kynsiä ja odotellaan että palstapoliisit syyllistyy itse offailuun jossakin ketjussa

sitten maksetaan potut pottuina
 
Niin, ja tässä kai moni teki itselleen karhunpalveluksen:O

Katsos ne jotka ovat harrastaneet kohtuudella inside-piiripieni-pyörii juttuja ketjuissa ja mesoavat täällä siitä, tuskin enään kehtaavat tehdä sitä missään ketjussa, muussa kuin omassaan:D Muutenhan se olisi suurta tekopyhyyttä:D

Ai ai ai, sitä pitäs miettiä mihin ottaa kantaa ja miten *soosottelee sormeaan* :D
Heh heh, vai sellaista sä NYT yrität. :D

Mä en oo ainakaan kieltänyt yhtään mitään kokonaan, jos joku toinen on niin mustavalkoinen ajattelija, niin ei se mun ongelma ole, eikä niiden muidenkaan keiden viestejä jotkut tulkitsee miten sattuu.

Nus nus pus pus vaan! :LOL:
 

Yhteistyössä