Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Sehän oiskin mainio idea!

Jos itse saisin päättää, koko palsta olis kokonaan harmaa. Sillon jäis juuri tämä perseennuolentapiirileikki leikkimättä, ja keskityttäisiin itse asiaan.
Sanopas muuta!!!! Mä haluaisin myös nähdä sen, että ihmiset keskustelevat asiasta, eikä siten, että lievennetään sisältöä, tyyliä ja tapaa aina kun kommentoidaan sitä ihqumussun kommenttia...että vastataan sillälailla hauskasti ja kevyesti ja riitelemättä myös vaikkapa harmaiden kommentteihin...
Mutta kai se psykologistenkin lakien mukaan on mahdotonta.
 
Blue
no minähän tässä keskustelen kovasti :D yritän kovasti pitää yllä puhumista nimenomaan eikä jatkuvaa halveerausta ja ylenkatsontaa mikä tuntuu tulevan luonnostaan osalta ihmisiä.

en kiellä etteikö pusnusua tapahdu, en vaan oikein osaa vetää siitä pirkkapusseja nasaaliin. varsinkin kun aika moni ihminen joka tykkää nyt tässäkin huudella ei itse ole ollenkaan arvostelun ulkopuolella käytökseen liittyvissä asioissa ja ihan ketjun ot:n ylläpitämisessä.

enemmän minua häiritsi se että yleisesti hyväksyttyä on esittää asia A ja sitten vaan nyökytellään ilman että oikeasti osoitetaan missä kohti tapahtui nyt suuri rikos tarkalleen, eikä minua suoraan sanottuna kiinnosta lispetin rikokset vaan se kun pari tuossa yritti kovasti selittää kuinka minä olisin noin toiminut, ilman tietenkään minkäänlaista oikeaa viitekehystä.

mutta joo, keskustelua toki, kaikki ei kestä sitä että sitten aletaan kanssa puhumaan asiasta, kun sen pitäisi vissiin riittää että osoitetaan sormella ja sen jälkeen piirissä nauretaan jollekkin, oli oikeaa syytä tai ei.

eniveis, pakko vissiin vähän kirjoitta puhtaaksi tässä koulujuttuja välissä :D
Katohan, jos kukaan ei olisi ottanut tätä uudelleen esiin niin multa olisi mennyt mulle tarkoitettu piikki kokonaan sivu suun.

Eli jos on joskus itse (lievästi, mutta juu se ei ole puolustus) syyllistynyt samaan, mutta sittemmin lopettanut sen, niin ei ole oikeutettu asiallisesti sanomaan mielipidettään. Vaan se on huutelua ja itsensä nostamista arvostelun yläpuolelle.

Ensinnäkin kukaan ei ole vetänyt pirkkapusseja nasaaliin tai eroshopperin stringejä (vai miten se nyt menikään) solmuun tästä asiasta. Ei kukaan muu kuin te jotka hoette että teitä arvostellaan ja määräillään ja haukutaan. Lunis teki havainnon ja muutama oli samaa mieltä ja siitä se sitten lähti kun se otettiin henkilökohtaisena tölväyksenä... Sehän oliskin ollut liian helppoa vain sanoa että "joo, ollaan itekin huomattu että näin joskus päsee käymään. Koitetaan tästä lähin pitää ne hommat niille varatuissa ketjuissa, koska sitä hömppääkin kuitenkin tarvitaan täälläkin. :)" Ei, helpompaa oli ottaa se loukkauksena lähteä vänkäämään vastaan ja vaatimaan todisteita ja mitä lie muuta....

En itsekään ole Luniksen kanssa usein samaa mieltä mutta tässä kohtaa hän oli oikeassa mielestäni, mutta oli näköjään väärin tuoda se ilmi. Vaikka jo itse aloituskin oli mun mielestä ihan hyväntuulinen eikä riitaahaastava mitenkään.
 
Lunatic
Sanopas muuta!!!! Mä haluaisin myös nähdä sen, että ihmiset keskustelevat asiasta, eikä siten, että lievennetään sisältöä, tyyliä ja tapaa aina kun kommentoidaan sitä ihqumussun kommenttia...että vastataan sillälailla hauskasti ja kevyesti ja riitelemättä myös vaikkapa harmaiden kommentteihin...
Mutta kai se psykologistenkin lakien mukaan on mahdotonta.
Luultavasti.
 
Jos tykkää tuoda itseään useissa ketjuissa esille ja osassa niissä juuri tällä ei toivotulla- tavalla niin onko se nyt niin suuri yllätys että kaikki se huomio mitä tällä jatkuvalla esillä ololla halutaan, ei olekaan sitä pelkästään positiivista hehkutusta ja perän lipittämistä? Jotkut tuntuu nostaneen itsensä täällä johonkin "parempaan sisäpiiri kastiin" ja sitten polla ei kestäkään kun joku ei painakaan sitä tykkää-nappulaa joka saamarin kommenttiin ja vedä perään vielä paria hammasrivi hymiötä.
Sitten toitotetaan että "kyllä kaikilla saa olla omat mielipiteet ja ei tarvii olla samaa mieltä" ja sitten kun joku on eri mieltä niin hermostutaan ja käsketään käyttämään sitä kuuluisaa ruksia.
Hehee...huomattu on tämäkin.:D
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Sanopas muuta!!!! Mä haluaisin myös nähdä sen, että ihmiset keskustelevat asiasta, eikä siten, että lievennetään sisältöä, tyyliä ja tapaa aina kun kommentoidaan sitä ihqumussun kommenttia...että vastataan sillälailla hauskasti ja kevyesti ja riitelemättä myös vaikkapa harmaiden kommentteihin...
Mutta kai se psykologistenkin lakien mukaan on mahdotonta.
kyllä tällä palstalla yks tuohon pystyy. :)

minä se en ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27615259:
Huomaatko, tässä on koko ketjun pointti.

Ihkuttelu ja muu on ihan OK, tykätkää vaan toisistanne niin paljon kuin jaksatte. Sitä ei kuitenkaan tarvitse ihan niin useassa ketjussa tuoda julki.
Eikä se ihkuttelukaan vielä mitään...mitenköhän mä nyt osaisin sanoa tän asian oikein...no se että siitä ihkuttelusta on tullut konventio tietyn ryhmän kesken ja ehkä se sitten johtaa siihen, että jo tapa kommunikoida jättää suuren osan ulkopuoliseksi. Ehkä jotain sellaista? Eipä silti, että se mua itseäni henkilökohtaisesti haittaisi. Se ulkopuolisuus.:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27615908:
Tuli tuossa leipoessa vielä mieleen: eikö paheksuntaketju perustettu nimenomaan sitä varten, että kerättäisiin ne jutut saman otsikon alle?
ketju ei tosiaan ollu nyt tässä ketjussa käsiteltävälle asialle perustettu. :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: Naururyppy
"vieras"
Joo olen huomannut. Eikä ne nusnuspusittelu ole edes hauskaa seurattavaa, vaan lähinnä säälittävää ja myötähäpeää tuottavaa sekoilua.
Muutama vuosi sitten nuo palstaflirttailutkin osattiin hoitaa tyylillä... niitä oli hauska seurata.
 
Kepsis
Katohan, jos kukaan ei olisi ottanut tätä uudelleen esiin niin multa olisi mennyt mulle tarkoitettu piikki kokonaan sivu suun.

Eli jos on joskus itse (lievästi, mutta juu se ei ole puolustus) syyllistynyt samaan, mutta sittemmin lopettanut sen, niin ei ole oikeutettu asiallisesti sanomaan mielipidettään. Vaan se on huutelua ja itsensä nostamista arvostelun yläpuolelle.

Ensinnäkin kukaan ei ole vetänyt pirkkapusseja nasaaliin tai eroshopperin stringejä (vai miten se nyt menikään) solmuun tästä asiasta. Ei kukaan muu kuin te jotka hoette että teitä arvostellaan ja määräillään ja haukutaan. Lunis teki havainnon ja muutama oli samaa mieltä ja siitä se sitten lähti kun se otettiin henkilökohtaisena tölväyksenä... Sehän oliskin ollut liian helppoa vain sanoa että "joo, ollaan itekin huomattu että näin joskus päsee käymään. Koitetaan tästä lähin pitää ne hommat niille varatuissa ketjuissa, koska sitä hömppääkin kuitenkin tarvitaan täälläkin. :)" Ei, helpompaa oli ottaa se loukkauksena lähteä vänkäämään vastaan ja vaatimaan todisteita ja mitä lie muuta....

En itsekään ole Luniksen kanssa usein samaa mieltä mutta tässä kohtaa hän oli oikeassa mielestäni, mutta oli näköjään väärin tuoda se ilmi. Vaikka jo itse aloituskin oli mun mielestä ihan hyväntuulinen eikä riitaahaastava mitenkään.
Häh? Ai nyt mää piikittelen sinuakin? :D hohhoijaa

Ja aloitus hyväntuulinen? :D
 
vieras jo 8 vuotta
No voihan pyhän kristuksen vittu teidän kanssa.
Kaikki te olette sitä samaa sisäpiirimussua. Näin harmaan silmin. Vaikka mä olenkin aktiivisesti palstaillut, harmaana tosin, kauemmin kuin useampi teistä. Jatkakaa sitä pusnusuanne koska kaikkihan me sitä harrastetaan, jopa Lunis. Joten riita poikki ja voita väliin tai whatever you prefer...
 

Yhteistyössä