Joskus todella sapettaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
ihmiset, jotka totaalisti ignooraavat sanomiseni, ja ihmiset, jotka tahallaan ymmärtävät sanomisesi väärin ja tarttuvat yhteen lauseeseen, jonka itsekin perustelen heti perään. Ainakin nää ja joskus moni muukin asia.

Ja ei tarvi ottaa liian vakavasti, mut aina ei jaksas yrittää olla avuksi kun ei sitä noteerata kuiteskaan tai ymmärretään tahallaan väärin. Ja joojoo, ei ole pakko ja sitä rataa ja luultavammin jatkan yrittämistä kuitenkin vaik kuinka takkiin tulis. Ei oo hernepussit nenässä, kunhan tarvii avautua.

Perkele saatana, jotkut on vaan vajakkeja. Ja joojoo, ymmärrän kaiken, aina. Ihmiset on erilaisii ja sellasta.

:hug:...sattuuhan näitä, mutta onneksi kuitenkin aika harvakseltaan... Toki, jos asia on ollut itselleni tärkeä tai merkityksellinen, niin kyllähän se pannuttaa hetkellisesti aika kovasti, kun pilataan koko juttu kuvailemallasi tavalla.

Mutta joo - ihan aina ei ole kaikilla himavalo päällä. Mullakaan :).

• Tykkää
Reactions: Minni:)
:hug:...sattuuhan näitä, mutta onneksi kuitenkin aika harvakseltaan... Toki, jos asia on ollut itselleni tärkeä tai merkityksellinen, niin kyllähän se pannuttaa hetkellisesti aika kovasti, kun pilataan koko juttu kuvailemallasi tavalla.

Mutta joo - ihan aina ei ole kaikilla himavalo päällä. Mullakaan :).

Ei mua harmita jos joskus ohitetaan, mut sitten kun tosiaan sattuu peräkanaan mainitsemiani juttuja ni tulee tunne et antaa sit olla. Ja itsekin tiedän millon heitän jotain ns. alempiarvoisempaa juttua, millon en olettaisikaan ketään kiinnostavan. Etenkin harmittaa tollainen sanoihin takertuminen, jonka vielä selventää samassa tekstissä mutta se ohitetaan täysin. Mut ymmärrän kyllä et meitä on moneksi ja jostain toisesta voisi tuntua samalla tavalla vaikka itse en asiaa niin näkisi.

Ja myönnän et joskus on vaikeaa hyväksyä sitä et joku on vihamielinen tai ei ymmärrä yhtään vaikka itse en mitään pahaa kellekään toivo. Asia erikseen jos kyseessä tuntuu olevan joku selkeesti seonnut.

Ei mua harmita jos joskus ohitetaan, mut sitten kun tosiaan sattuu peräkanaan mainitsemiani juttuja ni tulee tunne et antaa sit olla. Ja itsekin tiedän millon heitän jotain ns. alempiarvoisempaa juttua, millon en olettaisikaan ketään kiinnostavan. Etenkin harmittaa tollainen sanoihin takertuminen, jonka vielä selventää samassa tekstissä mutta se ohitetaan täysin. Mut ymmärrän kyllä et meitä on moneksi ja jostain toisesta voisi tuntua samalla tavalla vaikka itse en asiaa niin näkisi.

Ja myönnän et joskus on vaikeaa hyväksyä sitä et joku on vihamielinen tai ei ymmärrä yhtään vaikka itse en mitään pahaa kellekään toivo. Asia erikseen jos kyseessä tuntuu olevan joku selkeesti seonnut.

Tottapa puhut, tunnistin hyvin itseni tuosta. Mutta nykyään mä oon ruvennut itsekkäänä vaan ajattelemaan - ja rumastikin - että eipä ole minun ongelmani, jos ei ymmärtänyt minua. Päinvastoin.

Kummasti sitä myös oppii pienistäkin jutuista huomaamaan, kuka oikeasti välittää ja kuuntelee. Arvostaa. Sitten sitä "siivoilee", laittaa sivuun ja keskittyy olennaiseen.

Ei muuta kuin rintamasuunta kohti menosuuntaa! Uutta matoa koukkuun.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
mulle sattuu päivittäin semmosta että joku toistaa mun sanat 10...15 minsaa mun perästä

se on vaan palstaa

:D Joo sanot jotain tosi fiksua, kukaan ei huomaa. Joku toinen sanoo samat sanat vähän myöhemmin ja porukka rakastaa. En oo kateellinen, enkä katkera enkä mitään sellasta eh, ikinä... :D Mut vähän tarkkaavaisuutta vois jollain kuitenkin olla.

Tottapa puhut, tunnistin hyvin itseni tuosta. Mutta nykyään mä oon ruvennut itsekkäänä vaan ajattelemaan - ja rumastikin - että eipä ole minun ongelmani, jos ei ymmärtänyt minua. Päinvastoin.

Kummasti sitä myös oppii pienistäkin jutuista huomaamaan, kuka oikeasti välittää ja kuuntelee. Arvostaa. Sitten sitä "siivoilee", laittaa sivuun ja keskittyy olennaiseen.

Ei muuta kuin rintamasuunta kohti menosuuntaa! Uutta matoa koukkuun.

Vaikea kuvitella et kukaan oikeasti sun kirjotuksiasi ymmärtäisi väärin. Tai sit täytyy olla vaan todella daiju :D.

Vaikea kuvitella et kukaan oikeasti sun kirjotuksiasi ymmärtäisi väärin. Tai sit täytyy olla vaan todella daiju :D.

..öh...:ashamed:...kiitosta vissiin :D...

Se on ihan päivästä ja omasta moodista kiinni. Ihan kaikki. Joskus sitä on vastaanottavaisempi ja kestävämpikin, sitten taas ihan pöljänä liikenteessä. Mutta yhtäkaikki - oppimassa paljon asioita :).

Yhteistyössä