Pissasin käytettyyn raskaustestiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo hullu olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo hullu olen

Vieras
Menkat on myöhässä jo pari viikkoa ja en muistanu eilen hakea raskaustestiä. Mulle on sit jäänyt tuonne vessan kaappiin yksi raskaustestiliuska, käytetty siis,mut negatiivinen. Pissasin sen päälle ja katsoin,et mitähän tapahtuu. Siihen tuli toinen viiva eli kontrolliviiva oli jo olemassa mut nyt tuli testiviivan paikalla myöskin viiva.
Mitähän tästä pitäisi ajatella muuta kuin,et haen uuden testin ja testaan,mut ku aina sanotaan,et käytetty on käyttökelvoton. Mut onkohan se kuitenkaan niiin

NO tuosta on vähän vaikee sanoa. Yleensähän jos viiva tulee pelkän testiviivan kohdalle, on testi epäonnistunut. Nyt et voi tietää olisiko viiva tullut pelkästään testiviivan kohdalle (=epäonnistunut) vai sekä testi- että kontrolliviivan kohdalle (=raskaana). Mutta kipaseppa kaupasta tai apteekista uus testi, nii eiköhän selviä.

No periaatteessa se on käyttökelvoton. Käyttämättömässä tikussa on väriaine"patruuna" alkupäässä ja pissanmukana väri leviää pitkin tikkua. Jos hcgtä on pissassa niin väriaine takertuu testiviivan kohdalla oleviin "paikkoihin". Jos testi on jo kerran tehty ei tota väriainetta ole enää joka liikkuisi/värjäisi viivat. Viiva saattaa muodostua pissan epäpuhtauksiata tms.
Toki en mä sitä väitä ettetkö vois olla raskaana ja tikku oikeassa :)

Jos tämän tarinan lopputulos on positiivinen, mitä toivon <3, se kirvoittaa kaikkia raskautta toivovia mammoja säilyttämään ne käytetyt raskaustestit siellä vessan kaapissa ja käyttämään niitä sitten raskauden toivossa :D
Ugh!

Yhteistyössä