Mitä tekisit, jos Sinulle kävisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Tylsä Vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Tylsä Vaimo
Taustatietoa: Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 2 vuotta, vuoden naimisissa. Meillä on pieni vauva ja olemme onnellisia. Toki vauva-aika verottaa toisen muistamista, mutta silti sanoisin meidän olevan ihan onnellisia. Olen aina luottanut mieheen enkä ole kyseenalaistanut hänen rehellisyyttään.

Viikonloppuna klo 3 yöllä soi miehen puhelin ja hänen exänsä soitti. Mies ei vastannut puhelimeen ja totesi vain X soittavan. En ole koskaan nähnyt tätä naista eikä ole (tietääkseni!) mieskään pitänyt tähän naiseen yhteyttä.

Heidän suhteen jälkeen, he jatkoivat seksisuhdetta. Tämä nainen ei ilmeisesti tiedä miehen menneen naimisiin tai edes minun olemassaolosta.

Mieheni suuttui, kun aloin epäilemään ja kiukuttelemaan asiaa. Ehkä olin kohtuuton, mutta enkö olisi saanut edes kiukutella asiasta!?

Luottaisitko Sinä mieheesi?

Jos en olisi koskaan kuullutkaan tuota ennen mitään naisesta, niin luottaisin, toki ihmettelisin mitä asiaa hänelle oli. Jos salattavaa olisi, en usko että hän olisi sanonut että X soittaa..

Ehkä ihmettelisin miksi sillä on edelleen exänsä numero, jossei ole tarvetta varsinaisesti olla yhteydessä. Toisaalta taas ei itellänikään tule helposti muistettua poistaa jotain tarpeettomia numeroita. Ja taas jos exällä ois jostain syystä tapana joskus soitella niin sit ainakin näkis kuka soittaa. Mut siis joo, luottaisin.

Viimeksi muokattu:
Elli Karamelli
Luottaisin. Olisihan se kuitenkin hyvä, että mies infoaisi exäänsä naimisiin menostaan ettei exä turhaan enää soittelisi (vonkauspuheluita).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Kaipa mä luottaisin. Me alettiin seurustella mieheni kanssa niin että välissä oli satoja kilometrejä, ja joskus kun mies oli mun luona niin exänsä soitti. Mies vastasi ja ilmeisesti ex olisi halunnut mennä miehen luo lainaamaan jotain. En alkanut epäillä mitään, olivathan he olleet suhteen loputtua vielä läheisiä ystäviä, mutta aloin tietysti mielenkiinnosta kysellä että pitävätkö he vielä tiiviisti yhteyttä. Vähän tympi kun kuulin mieheltä että vielä meidän seurustelun alettua miehen exä tapasi vierailla mieheni luona, oli käynyt siellä itkemässä miten ihana mies oli ollut ja että haluaa hänet takaisin jne. Mies ei siis ollut pahemmin puhunut exästään ja aavistin että ovat puheväleissä jne. mutta mulle tuli yllätyksenä että pitävät vielä ihan kunnolla yhteyttä, enkä itse ollut tavannut naista koskaan eikä mies puhunut mitään heidän yhteydenpidosta jne. Koin että mies toimi tökerösti mun selkäni takana, ja herättihän se mustasukkaisuutta. Mies lopetti sitten yhteydenpidon exäänsä kun kiukuttelin asiasta... Sinänsä olisi ollut mulle ok jos olisivat vielä olleet ystäviä, mutta ihan avoimesti niin kuin kenen tahansa muun kanssa, etteivät olisi multa "salaa" tapailleet. Ei mies mitään peitellyt tai koittanut kieltää silloin kun kysyin, mutta mun mielestä tuollaisen asian kertomatta jättäminen on melkein sama asia...

luottaisin.
mun mies juttelee fb:ssä joskus ex-vaimonsa kanssa mukuloiden kehityksestä tai päivän säästä. en pidä pahana asiana..
ei siis yhteisiä lapsia heillä..

Viimeksi muokattu:
totuus
Olet vain ja ainostaan lapsellinen ja sairaan mustasukkainen,ajat miehen luotasi tuolla käytökselläsi.
Aikuistu ihminen ja lopeta se tyhjän päiväinen epäily ja syyttely.

Tylsä Vaimo
Minua jotenkin ärsyttää, että ei soittanut vaikka seuraavana päivänä tälle naiselle ja kertonut menneensä naimisiin jne. En tiedä miksi ärsyttää... Tässä univelka-ajassa taitaa ärsyttää vähän joka asia.

"vieras"
Ehkä ihmettelisin miksi sillä on edelleen exänsä numero, jossei ole tarvetta varsinaisesti olla yhteydessä. Toisaalta taas ei itellänikään tule helposti muistettua poistaa jotain tarpeettomia numeroita. Ja taas jos exällä ois jostain syystä tapana joskus soitella niin sit ainakin näkis kuka soittaa. Mut siis joo, luottaisin.
luottaisin, ja täälläkin on puhelimessa vaikka mitä joutavia numeroita, pari vainajaakin löytyy, toivottavasti eivät sota ;)

juitorut
Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä Vaimo;27615926:
Minua jotenkin ärsyttää, että ei soittanut vaikka seuraavana päivänä tälle naiselle ja kertonut menneensä naimisiin jne. En tiedä miksi ärsyttää... Tässä univelka-ajassa taitaa ärsyttää vähän joka asia.
Tuo nyt ois ollut aivan naurettavaa! Mies ois alkanut tilittää, että "soittelit yöllä, mutta kun mä olen nyt naimisissa ja mulla on lapsi ja mä oon tosi onnellinen". Sit tää exä ois todennut että "joo, tosi kiva, mut se oli taskupuhelu, kun olin baarissa, sori".

Että joo, anna olla, kertoo jotain sekin, että itse muotoilit asian "kiukutteluksi"..

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä Vaimo;27615926:
Luottaisin, ja tämä vasta kummallista olisi että soittelisi perään. Eikö se vaan ole sinulle parempi ettei lähde vatvomaan mitään exänsä kanssa?

saletti
Tuo nyt ois ollut aivan naurettavaa! Mies ois alkanut tilittää, että "soittelit yöllä, mutta kun mä olen nyt naimisissa ja mulla on lapsi ja mä oon tosi onnellinen". Sit tää exä ois todennut että "joo, tosi kiva, mut se oli taskupuhelu, kun olin baarissa, sori".

Että joo, anna olla, kertoo jotain sekin, että itse muotoilit asian "kiukutteluksi"..
Joo. Ei mies halua paljastaa exälle, että on varattu, koska seksin saanti vaikeutuisi.

"vieras"
Kellonajan perusteella sanoisin, että ex on ollut juhlimassa pikkujouluja, ja hiprakassa tullut nostalginen fiilis, ja on päättänyt soittaa. Eihän se tosiaan miehesi vika ole, että nainen soitti, joten turhaan kiukuttelit.

Yhteistyössä