miten kertoa pojalle että tykkää siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
olen ollut jo kaksi vuotta ihastunut minun luokkalaiseeni poikaan enkä tiedä että pitäisikö kertoa että tykkään siitä vai pitäisikö pitää omana tietona? ajattelin vaan että jos kerron niin miten kannattaisi? tai miksi ei kannata kertoa?

olisi kiva jos vastailisitte

Kannattaisi ehkä kertoa tai ensin tunnustella kepillä jäätä. Sen takia kannattaisi kertoa, että voihan tuosta tullakin jotain jos poikakin tykkää sinusta, ja vaikka siitä ei tulisikaan mitään, niin sitten myöhemmin mieltäsi ei kaihertaisi koska olet ainakin yrittänyt. Kertomisen haittana voi pitää sitä, että jos saat pakit niin se tuntuu jonkin aikaa pahalta.

hei. kokemuksesta voin sanoa ettei ihastukselle kertominen ole helppoa. sinun ehkä kannattaisi yrittää kertoa asia, mutta varovasti,niin ettei hän pelästy. kannattaisi vaikka pyytää häntä johonkin koulun tapahtumaan ensin seuraksi ja sitten jossakin välissä kertoa hänelle kun muita ei enää ole paikalla.
(tosin mun seuraava mahollisuus kysyä ihastustani johonki on vasta 9-luokkalaisten tanssit ja oon vast seiskalla ja meen loman jälkee kasille... joten käytä mikä vaan mahollisuus vielä kun kerkeät...)

Yhteistyössä