Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa esille!

• Viestiketjun aloittaja Geetzu
  • Ensimmäinen viesti
Onhan se säälittävää laittaa jonkun toisen ihmisen kuvia tänne ja väittää omikseen. Lispetti on niin feikki. Jutut, kuvat, koko paketti on niin epäaito.
:attn:
Kaaaaikki kuvat on omia. Ja ei ne ny niin loistokkaita ole että niitä
pitäis feikiks epäillä:O

En ole kertonu palstalla mtn sellasta minkä ny ees
vois ajatella olevan valetta:O Ymmärrän jos jotaki utopista viskoo
ni joku vois ajatella noin.

Säälittävää on väittää ilman todisteita:D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608610:
No todisteet on kai helppo muiden hommata netistä? Minä pidän kuvat palstalla, eikö se kerro jo jotakin? Kuvaketjuistakin löytyy vielä, muistaakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608649:
älä läähätä. :LOL:

Ei tainnu Päättömällä mennä hamekankaan tilaukset ihan nappiin
kun on pitää kiusata muita:D

Jokos oot saanu valmiiks sen sun villahameen talveks?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608671:
älä nyt tosissas ota. :xmas:
tai ei sun pitäny ainakaan.
Mä en ikinä ota villahameita tosissani, ne sitäpaitsi kutittaa.
Mut olisin kiinnostunu niistä hameen kaavoista jos viittit sendiä:D

haastan sut Lisputti
No todisteet on kai helppo muiden hommata netistä? Minä pidän kuvat palstalla, eikö se kerro jo jotakin? Kuvaketjuistakin löytyy vielä, muistaakseni.
Ota kuva, johon olet kirjoittanut tämän päivämäärän, kaksplussan ja sit ne samat kasvot jotka laitoit niissä ikivanhoissa kuvissa.

Ei muka tuoreita sulla ole? Heko heko. Varmaan uskotaan. Akalla on kuvassa videokamera ja kilo pakkelia, taatusti löytyy uudempaakin kuvaa sun pakkeleista. Anna tulla niin sitten uskotaan ETTET OLE FEIKKI!

Kepsis
Ota kuva, johon olet kirjoittanut tämän päivämäärän, kaksplussan ja sit ne samat kasvot jotka laitoit niissä ikivanhoissa kuvissa.

Ei muka tuoreita sulla ole? Heko heko. Varmaan uskotaan. Akalla on kuvassa videokamera ja kilo pakkelia, taatusti löytyy uudempaakin kuvaa sun pakkeleista. Anna tulla niin sitten uskotaan ETTET OLE FEIKKI!
Mitäs kenenkään tarvitsee tuommoiselle kurahousulle todistella? Ollaanko me täällä sinua vai itseämme varten?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun mielestä on outoa että joku muu voisi päättää puolestani millaisen kuvan itsestäni palstalle laitan:LOL:

Joten teidän harmaiden epäiljöiden suureksi hämmästykseksi: Laitan juuri sellaisia kuvia mitä itse haluan:D

"vieras"
Mun mielestä on outoa että joku muu voisi päättää puolestani millaisen kuvan itsestäni palstalle laitan:LOL:

Joten teidän harmaiden epäiljöiden suureksi hämmästykseksi: Laitan juuri sellaisia kuvia mitä itse haluan:D
No, missä sun kuvia edes on tallella kuvaketjuissa? On täällä muutkin laittaneet tuollaisia kuvia palstalle (esim Venakko), kun heitä on epäilty feikeiksi. Miksi sä et?

[QUOTE="vieras";27611351]No, missä sun kuvia edes on tallella kuvaketjuissa? On täällä muutkin laittaneet tuollaisia kuvia palstalle (esim Venakko), kun heitä on epäilty feikeiksi. Miksi sä et?[/QUOTE]

Tuollaisia? Minkälaisia kuvia ovat "tuollaiset"? :D
Jos et ole edes mun kuvia nähnyt niin mitä sää ny:LOL:

On aika siistii että mun kuvat kuohuttaa tolleen,
mut niin, olen palstan huomiohupakko, että kyllähän sen nyt silleen ymmärtääkin ja extra huomio on aina kivaa!:cool:

Kepsis
[QUOTE="vieras";27611372]Minä olen kirjoittanut tähän ketjuun tasan 2 viestiä. Sinä olet kirjoittanut > 20kpl. Kuka jankkaa?[/QUOTE]
Kannattaisiko tarkistaa mitä jankkaaminen tarkoittaa, sisäistää se ja sitten palata asiaan? Tai vain vaihtoehtoisesti syöksyt sementtiin.

Yhteistyössä