tai en muista. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27608551:Sulla on sitten aika monta sivua kelattavana,ainakin puoltoista tuhatta :xmas:
Mä kun sen nikin vaihdon ilmotin siinä ketjussakin
tai en muista. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27608551:Sulla on sitten aika monta sivua kelattavana,ainakin puoltoista tuhatta :xmas:
Mä kun sen nikin vaihdon ilmotin siinä ketjussakin
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608562:tai en muista. :ashamed:
:attn:Onhan se säälittävää laittaa jonkun toisen ihmisen kuvia tänne ja väittää omikseen. Lispetti on niin feikki. Jutut, kuvat, koko paketti on niin epäaito.
:attn:
Kaaaaikki kuvat on omia. Ja ei ne ny niin loistokkaita ole että niitä
pitäis feikiks epäillä:O
En ole kertonu palstalla mtn sellasta minkä ny ees
vois ajatella olevan valetta:O Ymmärrän jos jotaki utopista viskoo
ni joku vois ajatella noin.
Säälittävää on väittää ilman todisteita
No todisteet on kai helppo muiden hommata netistä? Minä pidän kuvat palstalla, eikö se kerro jo jotakin? Kuvaketjuistakin löytyy vielä, muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608610:
älä läähätä.No todisteet on kai helppo muiden hommata netistä? Minä pidän kuvat palstalla, eikö se kerro jo jotakin? Kuvaketjuistakin löytyy vielä, muistaakseni.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608649:älä läähätä.
älä nyt tosissas ota. :xmas:Ei tainnu Päättömällä mennä hamekankaan tilaukset ihan nappiin
kun on pitää kiusata muita
Jokos oot saanu valmiiks sen sun villahameen talveks?
Mä en ikinä ota villahameita tosissani, ne sitäpaitsi kutittaa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608671:älä nyt tosissas ota. :xmas:
tai ei sun pitäny ainakaan.
pysy sä vaan niissä limasissa kiiloissa.Mä en ikinä ota villahameita tosissani, ne sitäpaitsi kutittaa.
Mut olisin kiinnostunu niistä hameen kaavoista jos viittit sendiä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608687:pysy sä vaan niissä limasissa kiiloissa.
:x
Ota kuva, johon olet kirjoittanut tämän päivämäärän, kaksplussan ja sit ne samat kasvot jotka laitoit niissä ikivanhoissa kuvissa.No todisteet on kai helppo muiden hommata netistä? Minä pidän kuvat palstalla, eikö se kerro jo jotakin? Kuvaketjuistakin löytyy vielä, muistaakseni.
Mitäs kenenkään tarvitsee tuommoiselle kurahousulle todistella? Ollaanko me täällä sinua vai itseämme varten?Ota kuva, johon olet kirjoittanut tämän päivämäärän, kaksplussan ja sit ne samat kasvot jotka laitoit niissä ikivanhoissa kuvissa.
Ei muka tuoreita sulla ole? Heko heko. Varmaan uskotaan. Akalla on kuvassa videokamera ja kilo pakkelia, taatusti löytyy uudempaakin kuvaa sun pakkeleista. Anna tulla niin sitten uskotaan ETTET OLE FEIKKI!
Kepsis = Lispetti !! Selvisi vihdoin !!!Mitäs kenenkään tarvitsee tuommoiselle kurahousulle todistella? Ollaanko me täällä sinua vai itseämme varten?
Mitäs kenenkään tarvitsee tuommoiselle kurahousulle todistella? Ollaanko me täällä sinua vai itseämme varten?
Kyl mä tykkään olla ihan nainen, vaikka Kepsis onki :heart::ashamed:Kepsis = Lispetti !! Selvisi vihdoin !!!
Missä?No todisteet on kai helppo muiden hommata netistä? Minä pidän kuvat palstalla, eikö se kerro jo jotakin? Kuvaketjuistakin löytyy vielä, muistaakseni.
No, missä sun kuvia edes on tallella kuvaketjuissa? On täällä muutkin laittaneet tuollaisia kuvia palstalle (esim Venakko), kun heitä on epäilty feikeiksi. Miksi sä et?Mun mielestä on outoa että joku muu voisi päättää puolestani millaisen kuvan itsestäni palstalle laitan
Joten teidän harmaiden epäiljöiden suureksi hämmästykseksi: Laitan juuri sellaisia kuvia mitä itse haluan
Minä olen kirjoittanut tähän ketjuun tasan 2 viestiä. Sinä olet kirjoittanut > 20kpl. Kuka jankkaa?Ei herranen aika, miten te vieraat jaksatte jankata.
"Ota kuva, johon olet kirjoittanut tämän päivämäärän, kaksplussan ja sit ne samat kasvot jotka laitoit niissä ikivanhoissa kuvissa."Tuollaisia? Minkälaisia kuvia ovat "tuollaiset"?