Nii onkiiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27607890:missä mä niin sanoin. itelläs on..
No tietenkin tuossa kun sanoit "en tunnista tuosta itseäni". Yhden asian kiistäminen on sama kuin sen vastakohdan väittäminen; palstatotuus nro 378.
Nii onkiiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27607890:missä mä niin sanoin. itelläs on..
Lemmikkejä? Aaa, ne ei ookkaan mitään loisia :O Kai niitä pitää alkaa sit ruokkimaanki :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27607880:No, ne kanat on sun lemmikkejä tietenkin.
Sun?Olin hetken poissa ja meno ei ole muuttunut miksikään Ja mun Kepukkaa luullaan edelleen naiseks?!!
Vaessoo. Pitäneeki sit moikata lispettiä aamulenkillä.Lispetti on se jyväskyläläinen sörhis!
Onko beep kepsiksen palstanainen? Mitä se tarkoittaa? Kuka päättömän on? Entä muiden?Siis mitä? Onko Kepisiksellä ollu palstanaisia *mustis*
Beepille terveisii, ei oo näkyny.
Mullon ainaski paljon palstanaisia, ketään nimeltä mainitsematta siis ainakin TB, Lilii ja metsis. Sori beibet jos joku tärkee jäi mainitsematta, ai lav juu ool :heart:Onko beep kepsiksen palstanainen? Mitä se tarkoittaa? Kuka päättömän on? Entä muiden?
Lode! :O nymmää oon järkyttyny! Kui sää tänne eksyit?Olin hetken poissa ja meno ei ole muuttunut miksikään Ja mun Kepukkaa luullaan edelleen naiseks?!!
Kepsis! Mää oon niin järkyttyny ja pöyristyny.Joo pist tulee vaa hukkis, oon mä tiettävästi joskus menneisyydessä käynyt partsilla tupakalla hameessa.
Joko sä teit palstamiehistä ruumiita, aika kylmääKts. ed. viestistäni kuvaus palsta"miesten" ruumiinmuodosta, ettei mee turhaan postikuluja...
en mä ole polttanut kahteen kuukauteen.Kepsis! Mää oon niin järkyttyny ja pöyristyny.
Luulin et oot lopettanu tupakanpolton, ja siellä vaan suunnittelet parvekemekkoilua ja -polttelua :'(
*lähtee sururöökille*
Substantiivi:Joko sä teit palstamiehistä ruumiita, aika kylmää
Selityksen makua! Keppiä tollaselle!Substantiivi:
ruumis
1.(anatomia) eläimen tai ihmisen fyysinen olemus, keho
Kuntoilun yksi keskeisiä tavoitteita on hyväkuntoinen, kiinteä ja sopusuhtainen ruumis.
2.eläimen tai ihmisen kuollut keho, kalmo
Räjähdyksen jäljiltä ruumiita lojui kaikkialla.
Korostan täten viitanneeni termillä "ruumis" sen ensin (1.) mainittuun tarkoitteeseen.
Juu se on mun, since 2010 tai jotainSun?
Lispetti on se jyväskyläläinen sörhis!
prkl, toi osu pelottavan lähelleSiis vähintäänkin kaksi kolmesta lapsestani, sekä käytetyt pikkarit.
Kaikki palsta"miehet" on oikeesti kotirouvia. Lihavia kotirouvia joilla on silti pienet tissit.
:xmas:
luin että kepsistä.... rähmää vielä silmissä, kun kolme kertaa meni väärin.Selityksen makua! Keppiä tollaselle!
Pienet tissit meni oikeinKaikki palsta"miehet" on oikeesti kotirouvia. Lihavia kotirouvia joilla on silti pienet tissit.
:xmas:
Lodeko on sun palstanainen siis?Lode! :O nymmää oon järkyttyny! Kui sää tänne eksyit?
Ei niitä naiseksi huutelijoita ole vissiin montaa, sun kepukkas on sou lääst siisön
Tiedätkö että jos toistelee paskaa juttua niin ei se siitä paremmaksi muutu.Lodeko on sun palstanainen siis?
No mun vanhan nikin tietää moni paheksuja,joten eiköhän se oo levinnykki koko palstan tietoonMä lähetin omani jo *rinta rottingilla* Mitens muut?
Ahaa ei ainakaan julkisesti sitä myönnäJuu se on mun, since 2010 tai jotain
mä en tiedä. |OAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27608498:No mun vanhan nikin tietää moni paheksuja,joten eiköhän se oo levinnykki koko palstan tietoon
Sulla on sitten aika monta sivua kelattavana,ainakin puoltoista tuhatta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27608518:mä en tiedä. |O