Miksi mies muuttuu äkäiseksi kuntosalin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisalettipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kreatiinin ja ravintolisien käyttö on ihan normaalia, eikä ne aiheuta mitään reaktioita tuohon suuntaan.

Salilla annetaan itsestä kaikki, vedetään ihan piippuun, toki kovan rääkin jälkeen voi olla ärtynyt tai vitutuskäyrä korkealla, se kuuluu asiaan.

Mun exä oli äkäinen sen takia koska se ei käynyt oikeesti kuntosalilla, vaan toista naista hässimässä...sit sillä omatunto soimasi pettämisestä ja siitä tuli äkäinen.

Olen miettinyt omaa kiukkuisuuttani ja ottanut asioista selvää.
Kuntosali kuluttaa kehon rautavarastoja normaalielämää enemmän ja vaikka syön monipuolisesti ja terveellisesti niin hyvinkin usein raudansaanti jää päivittäin hävettävän alas.
Olen aloittanut ihan hetki sitten vitamiinilisän jossa on myös rautaa, katsotaan auttaako se.
Syön ennen salia ruuan ja salin jälkeen palkkaria mutta esim aamupäivisinkin olen helpommin kiukkuuntuva.
Myös liian vähäinen veden juonti kiukuttaa, yritän muistaa juoda ainakin 2L vettä päivässä nyt.

Mummeliisako siellä harmaana on? Tuosta hymiöstä päätellen.

Kukaan muu täällä ei käytä hymiöö, niin pakkohan sen on olla! :xmas:
Hyvä Tepa, sustahan varsinainen sherlokki o tullu:D

Et sattuis tietää minne mun adapteri on kadonnu? Pitäs saada siirrettyä kortilta kuvia koneelle:rolleyes:

Jos miehellä on huono itsetunto ja se siellä salilla vertaa itseään niihin joihinkin, jonka kropat ovat hänen mielestään parempia kuin itsellään. Sitten on vittuuntunut siitä, ettei itse ainakaan toistaiseksi ole pystynyt samaan (eikä tuloksia tule niin helpolla, koska treenaa epäsäännöllisesti ja syö mitä sattuu). Eli tietää sen, että pitäisi treenata enemmän, muttei saa itsestään sitä irti ja sit niitä timmejä lihaskimppuja katsellessa häntä alkaa v.tuttaa oma saamattomuutensa. Se on vähän sellanen kierre.

Sillä on nälkä. Minäkin olen tässä heinäkuusta asti reenannut ja 5 kg tiputtanut hitaasti mutta varmasti. Ihanaa on että laihdun ja olen timmimpi mutta olen myös kuulema mieheni mielestä (ja omasta) kuin perseelle ammuttu karhu. . . Ruokavalio kohdalleen. Prisman proteeiinit ei paljon harmita siinä kun elimistö huutaa ruokaa!!! :D

Uusimmat

Yhteistyössä