Palstalaisten blogit arvostelussa

• Viestiketjun aloittaja "Hulabaloo"
  • Ensimmäinen viesti
Palstalaisista ulkopuolisena kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa tähän viestiketjuun linkatut blogit ja kaikissa oli jotakin kivaa, mutta muista erottuva on ViimaNuuttiLeilei!

Perustelut kyseiselle valinnalleni ovat, että otsakkeet ovat hyviä ja herättävät uteliaisuutta. Hahmotan kirjoitukset paremmin, jos niissä on iskevä aloitus ja mennään suoraan asiaan. Blogi tarjoaa uppo-oudollekin heti jotakin, eikä tarvitse lähteä plaraamaan menneitä juttuja saati edes ryhtyä tutkimaan kirjoittajasta taustatietoja. Elävää tekstiä ja huumoria sanojen välissä.

Kiitos kaikille tarjonnasta. Olen huono seuraamaan blogeja, mutta nyt opin taas uutta :)
Olla hyvä :D

Palstalaisista ulkopuolisena kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa tähän viestiketjuun linkatut blogit ja kaikissa oli jotakin kivaa, mutta muista erottuva on ViimaNuuttiLeilei!

Perustelut kyseiselle valinnalleni ovat, että otsakkeet ovat hyviä ja herättävät uteliaisuutta. Hahmotan kirjoitukset paremmin, jos niissä on iskevä aloitus ja mennään suoraan asiaan. Blogi tarjoaa uppo-oudollekin heti jotakin, eikä tarvitse lähteä plaraamaan menneitä juttuja saati edes ryhtyä tutkimaan kirjoittajasta taustatietoja. Elävää tekstiä ja huumoria sanojen välissä.

Kiitos kaikille tarjonnasta. Olen huono seuraamaan blogeja, mutta nyt opin taas uutta :)
Iloinen yllätys, kiitos!!!!!

"Sarina"
Bootyn blogissa on huonosti toteutettuja sisustuksia, järkkyjä. Ompelutyöt kamalia ja huonosti toteutettuja. Kamalinta on se miten kamalaa ruokaa syötetään omille lapsille. Ymmärrän kyllä, että on köyhä mutta voisi edes yrittää antaa parempaa lapsilleen. Säälittää raukat.

[QUOTE="Sarina";27601373]Bootyn blogissa on huonosti toteutettuja sisustuksia, järkkyjä. Ompelutyöt kamalia ja huonosti toteutettuja. Kamalinta on se miten kamalaa ruokaa syötetään omille lapsille. Ymmärrän kyllä, että on köyhä mutta voisi edes yrittää antaa parempaa lapsilleen. Säälittää raukat.[/QUOTE]

:LOL:
Aika heikko "arvostelu" kun yksikään kohta ei osunut kohdalleen.

[QUOTE="Sarina";27601567]Se on mielipiteeni. Sinun blogista ei saa hullukaan selvää.[/QUOTE]

Ei saa ei. Tai noh... niitäkin toki riittää, jotka saa (useampi tuhat lukija per vuorokausi), mutta ehkei heidän joukossaan hulluja vaan muuten vain hupsuja?
:)

Ei
Ei booty ole köyhä :-o ainakaan sen perusteella mitä minä tiedän. Ei kai kukaan köyhä omista asintoja? Ja juuri möi sen vielä muistaakseni, eli ei oikein voi olla. Köyhä ei myöskään ostele tuollaiata tai syö noin laadukkaita ruokia.

Voi vattu mitä paskaa taas.

Onneksi tämä tuskin hetkauttaa Bootyä suuntaan tai toiseen. Ensinnäkin pääasia on, että itse tykkää ja toisekseen, Booty varmasti tietää olevansa käsistään todella kätevä. Mullakin on Bootyn tekemiä vaatteita ja hyviä ovat.

Ja mitä vatun väliä sillä on, että onko joku köyhä vai rikas? Ihme ölinää taas...

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="Sarina";27601689]Ei tuo sianliha ja peruna maksa montaa euroa ja jämistä pitää aamupalatkin tehdä. Pitsaa aamupalana? Oikeasti?[/QUOTE]

Kyllä mulle pizza kelpais aamupalaksi vallan mainiosti.

"Sarina"
Kyllä mua nuo lapset hiukan säälittää kun joutuvat kulkemaan itse tehdyissä vaatteissa eikä mitään merkkiä ole. Voisi sitä köyhäkin edes yrittää laittaa kotiaan ja vaatteitaan hiukan paremmiksi ja panostaa ruokaan.

Vv
[QUOTE="Sarina";27601845]Kyllä mua nuo lapset hiukan säälittää kun joutuvat kulkemaan itse tehdyissä vaatteissa eikä mitään merkkiä ole. Voisi sitä köyhäkin edes yrittää laittaa kotiaan ja vaatteitaan hiukan paremmiksi ja panostaa ruokaan.[/QUOTE]

Ihanaa, vihdoin sitä arvostelua. Viitsitkö minunkin blogini arvostella? Etusivulta löytyy. Yritä keksiä jotain vähän nasevampaa sit mulle. :)

mitvit
Voi vattu mitä paskaa taas.

Onneksi tämä tuskin hetkauttaa Bootyä suuntaan tai toiseen. Ensinnäkin pääasia on, että itse tykkää ja toisekseen, Booty varmasti tietää olevansa käsistään todella kätevä. Mullakin on Bootyn tekemiä vaatteita ja hyviä ovat.

Ja mitä vatun väliä sillä on, että onko joku köyhä vai rikas? Ihme ölinää taas...
Eipä sillä olekaan väliä, onko köyhä vai rikas. Joku vain tuntui tietävän taaskin kaiken.

"ano"
jopas kuohuu, heitän oman lusikkani soppaan. Tykkäsin mummeliisan blogista, mutta häiritsi HIRVEÄSTI kun oli vaikea seurata kun ei tunne mummeliisaa. Bootyn jutut oli hienoja, tämä "sarina" voi mennä muualle arvostelemaan. phoebsilla oli kiva, selkeä blogi ja Demdemilä oli paljon kivoja juttuja. En osa nimetä suosikkiani.

[QUOTE="ano";27602154]jopas kuohuu, heitän oman lusikkani soppaan. Tykkäsin mummeliisan blogista, mutta häiritsi HIRVEÄSTI kun oli vaikea seurata kun ei tunne mummeliisaa. Bootyn jutut oli hienoja, tämä "sarina" voi mennä muualle arvostelemaan. phoebsilla oli kiva, selkeä blogi ja Demdemilä oli paljon kivoja juttuja. En osa nimetä suosikkiani.[/QUOTE]

Kiitos.
Ja tajuan hyvin sen vaikeaksi seurata, kun meitä on niin monta.

:)

[QUOTE="ano";27602154]jopas kuohuu, heitän oman lusikkani soppaan. Tykkäsin mummeliisan blogista, mutta häiritsi HIRVEÄSTI kun oli vaikea seurata kun ei tunne mummeliisaa. Bootyn jutut oli hienoja, tämä "sarina" voi mennä muualle arvostelemaan. phoebsilla oli kiva, selkeä blogi ja Demdemilä oli paljon kivoja juttuja. En osa nimetä suosikkiani.[/QUOTE]

Kiitos :)

Yhteistyössä