Viallinen olo kun mies sanoi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Siis joskus alkuaikoina mies saattoi kesken seksin töksäyttää jotain tylysti päin näköä. Esim. ei tuo tunnu miltään mitä teet tai huomaa kyllä et oot tehny ton ennenkin (silleen vmäisesti). Mitään rakentavaa palautetta ei antanut, että ''voitko ennemmin tehdä niin tai näin tai..'' Nuo kommentit jäi jotenkin tuonne takaraivoon kolkuttamaan ja sen seurauksena minä olen sitten mennyt monesti lukkoon kun joudun ''pelkäämään'' koko ajan mitä mies kommentoi seuraavaksi. :/ Kaikki kokeilunhalu ja semmoinen hävisi ihan täysin ja tilalle hirveä stressi..

Miehelläkin on ollut ongelmia sen kanssa, että meinaa aina välillä lopahtaa kesken kaiken tai jos muuten menee hyvin kaikki niin ei vaan saa. Nyt viikonloppuna (kännissä kylläkin) ei taas tullut millään ja sanoi jotain että ''en mä nyt saa suhun''. En tiedä, ei varmaan tarkoittanut asiaa niin miten minä sen taas otin. Tuli itselle riittämätön ja viallinen olo ja se, että miksi mies haluaa mitään tehdä kanssani jos ei sitten kanssani edes saa.

Voiko tästä asiat enää muuttua paremmaksi vai onko kaikki toivo menetetty? Pitäisi varmaan ihan suoraan sanoa miehelle, että en pysty itse rentoutumaan ollenkaan jos joudun koko ajan odottamaan sanooko se pahasti.. tai kestän kyllä sen, että asioista sanotaan, mutta niistä pitäisi sitten mielestäni sanoa jotenkin rakentavasti eikä töksäyttää. En vaan tiedä miten saisin oman pääni sisältä lukon avautumaan tässä asiassa....Ja kun kyse ei ole siitä ettenkö haluaisi tehdä ja kokeilla kaikkea vaan se, että en uskalla kaikkien näiden kommenttien jälkeen mitä olen saanut

No tottakai tuosta nyt nainen loukkaantuu. Miehesi käytös on idioottimaista. Kääntää omat törttöilynsä ja epävarmuutensa sun piikkiin. Toisen seksuaalisuuteen kun noin julmasti puuttuu, se on todella kamalaa. Jos et saa miestäs hyvällä heräteltyä, pistä kova kovaa vastaan, että muutos tapahtuu.

Ekana tulee mieleen että miehesi on tilannetajuton, tunteeton moukka.

Keskustele miehes kanssa, kerro että tommonen loukkaa. Itse olisin jo sanonut tommosesta, jos miehellä on erektiovaikeuksia niin passittaisin lääkäriin enkä kuuntelis tommosta "en saa susta" - paskaa.

Mun mielestä pitkässä parisuhteessa toimivan seksin salaisuus on se että voidaan olla täysin avoimia sen suhteen.

Eli sinun tulee nyt vain kyetä kertomaan miehelle rehellisesti että se naljailu loukkaa sinua ja haluaisit että hän kertoisi mistä pitää ja ei pidä. Kysy voisitko sinä tehdä jotain toisin?

Voihan se olla että turhautuminen johtuu siitä ettei vain saa sitä seisomaan.

Meilläkin pienetkin parisuhdekriisit heijastuu heti seksielämään ja niistä päästään aina yli sillä että jompikumpi uskaltaa ottaa sen riskin ja paljastaa ne herkimmätkin tunteensa.
Ota riski, se kannattaa!

Kiitos vastauksistanne, jotenkin olen alkanut itsekkin syyllistämään itseäni ja pelkäsin jotenkin jos täälläkin saan vaan syyllistämistä niskaan..Nojoo kerran olen miehelle sanonut, että ei kai tästä mitään tuukkaan jos et pysty antamaan rakentavaa palautetta, ilman sitä en tiedä mitä haluat. Mies oli hiljaa ja totesi että joo eiköhän meillä oo ollut kommunikaatio ongelma. Mutta nyt tämä viime viikonlopun tapahtuma sai taas jotenkin tuntemaan oloni ihan onnettomaksi.. :( Pitää vaan sitten puhua jos semmoinen hetki tulee..

Mikset antaisi miehelle samalla mitalla takaisin, niin ymmärtäisi miten idiootti on ollut?:xmas:

Tässä hyvää läppää ens kertaa varten;
Et sitten viittiny taaskaan ajaa noita pallikarvojasi? Näyttäs toi pilikin isommalta kerrankin, kun siinä ympärillä ei olis tollasta venäläistä karvahattua?
No ni laita se sisään.....noh onko se siellä jo?
Ei tunnu miltään?
Miks aina pitää jyystää tästä samasta asennosta, eks sä muuta keksi?
Jokohan äijä tajuais tyhmyytensä?:saint:

[QUOTE="vieras";27602362]Saatko sä seksistä tuon miehen kanssa irti muuta kuin pahan olon?[/QUOTE]

Kuvailunsa kuulostaa sairaalta, ei seksiltä, miten itse sen ymmärrän.

Ekana tulee mieleen että miehesi on tilannetajuton, tunteeton moukka.

Keskustele miehes kanssa, kerro että tommonen loukkaa. Itse olisin jo sanonut tommosesta, jos miehellä on erektiovaikeuksia niin passittaisin lääkäriin enkä kuuntelis tommosta "en saa susta" - paskaa.

Mulle taas tulee mieleen epävarma, ehkä jopa alistava luonne. Tosin, kun epävarmuudesta pääsee niin voi olla että henkinen alistaminenkin loppuu.

Mulle taas tulee mieleen epävarma, ehkä jopa alistava luonne. Tosin, kun epävarmuudesta pääsee niin voi olla että henkinen alistaminenkin loppuu.

Nojoo siis mies on epävarma itsestään. En tiedä kääntääkö sitten sen takia kaiken minun syykseni ja yrittää minua loukata. Tai en edes tiedä tajuaako tuo itse heittävänsä loukkaavia kommentteja?? Pitäisi vaan sanoa, että haluan, mutta en pysty koska....

Kerran olen pienoisessa humalatilassa menettänyt hermoni ja huutanut, että miten sä semmosta asiaa haluat mihin et pysty :( palo vain pinna ihan täysin hänen loukkauksiinsa. Pahintahan tuo on varmaan mitä miehelle voin sanoa, eikä varmasti paranna hänen omaa epävarmuuttaan myöskään..

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";27602362]Saatko sä seksistä tuon miehen kanssa irti muuta kuin pahan olon?[/QUOTE]

No kyllähän mies taas huomioi minut hyvin ja antaa minulle paljon huomiota, ja siksi poden huonoa omaa tuntoa koska tiedän senkin että näiden lukkojeni takia mies ei saa takaisin yhtä paljon kun haluaisin antaa. Mutta kun en uskalla koska pelkään milloin mies täräyttää taas että ''tuntuu ihan paskalta''-kommentteja..

Ei muutakuin juttelua miehen kanssa. Ilman syyllistämistä puolin ja toisin,puhtaalta pöydältä. Parisuhteen ja seksin pitäisi tuottaa onnea,turvaa ja mielihyvää. Jos toinen loukkaa ja satuttaa eikä muutu keskustelusta huolimatta,niin sitten vaan Adios hemmo!!!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Nojoo siis mies on epävarma itsestään. En tiedä kääntääkö sitten sen takia kaiken minun syykseni ja yrittää minua loukata. Tai en edes tiedä tajuaako tuo itse heittävänsä loukkaavia kommentteja?? Pitäisi vaan sanoa, että haluan, mutta en pysty koska....

Kerran olen pienoisessa humalatilassa menettänyt hermoni ja huutanut, että miten sä semmosta asiaa haluat mihin et pysty :( palo vain pinna ihan täysin hänen loukkauksiinsa. Pahintahan tuo on varmaan mitä miehelle voin sanoa, eikä varmasti paranna hänen omaa epävarmuuttaan myöskään..

Valitkaa sellainen ajankohta kun molemmilla on hyvä fiilis keskustella ja puhukaa asiat halki.

Noi tollaset tunteen purkaukset ja nimittelyt seksiin liittyen muistaa varmasti hetken aikaa, mutta kun kaikki toimii, ne varmaan unohtuu.
Voi olla että miehesi jännittää seksiä ihan kamalasti, jos hänelle on jäänyt mieleen tuo sun tunteenpurkaus, sehän on kai sieltä pahimmasta päästä mitä miehelle voi sanoa.

Onko teillä monipuolista seksiä? Puhutteko avoimesti seksistä ja siihen liittyvistä mieltymyksistä?
Ensikerralla kun harrastelette niin varmistakaa että olette molemmat rentoja, eikä pitkästä, päivänkin kestävästä esileikistä ole koskaan haittaa:)

Sun ei edes kannata sen kummemmin ajatella että sussa olis jotakin vikaa, yritä sysätä ne pois mielestä. Miehesi purki suhun omaa turhautumistaan!

Voisitte etukäteen jossain kohtaa sopia että joko onnistuu, tai sitten ei, paineita ei oteta. Eikä kannata heti lopettaa jos tuntuu vaikealta, suuseksistäkin voi olla apua tälläisessä tilanteessa, tai mikä nyt on ollut se toisen "juttu". Voi myöskin pitää tauon välillä ja viritellä tilannetta uudelleen.

Yksi kysymys: Oletko nainen vai jalkarätti? Olet menettänyt itsesi kunnioituksen ja myös sen olion, jota mieheksi kutsut. Näin käydessä useimmiten ero ja selkärangan kasvattaminen on paras ratkaisu.