Olin treffeillä oikein miellyttävän miehen kanssa, mutta sitten huomasin "Kiitos"- paidan:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vaan pysty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="höh";27597270]kumpi on oikeasti juntimpi, se jollla on leijonakoru ja kehtaa sitä pitää vaikka tietää että suurin osa ihmisistä pitää sellaisen kantajaa junttina.

vai ihminen joka silmät kiiluen vahtii mikä milläkin hetkellä trendikästä ja ostaa sen oikeanmallisen ulkoilutakin joka vuosi jotta näyttäisi siltä kuin toisetkin. ja jotta kuuluisi oikeisiin mammapiireihin/iskäpiireihin.

minusta aivan rehellisesti sanottuna mielenkiintoisempi ihminen johon mieluummin tutustuisin olisi se leijonakoruheppu/leijonakorumamma.[/QUOTE]

Ensimmäinen on juntti ja toinen tyhmä. Siinä välissä taitaa kulkea suurin osa ihmisistä.

[QUOTE="höh";27597273]Minä ainakin halveksin pelkureita, ja pelkureita ovat lähes kaikki ihmiset. Kukaan ei uskalla olla muuta kuin sitä mitä toisetkin.[/QUOTE]

Halveksit lähes kaikkia. Oikeastiko? Surullinen tapa elää.

Minä olen jossakin asiassa samanlainen kuin joku toinen ja jossakin asiassa taas aivan erilainen. Mitään en ole olematta, koska en uskaltaisi, mutta en myöskään halua olla jotain erilaista vain erilaisuuden ilosta. En ole kovin kummallinen, mutta onnellinen.

Millä tavalla sinä sitten elät? Miten poikkeat kaikista muista?

[QUOTE="höh";27597270]kumpi on oikeasti juntimpi, se jollla on leijonakoru ja kehtaa sitä pitää vaikka tietää että suurin osa ihmisistä pitää sellaisen kantajaa junttina.

vai ihminen joka silmät kiiluen vahtii mikä milläkin hetkellä trendikästä ja ostaa sen oikeanmallisen ulkoilutakin joka vuosi jotta näyttäisi siltä kuin toisetkin. ja jotta kuuluisi oikeisiin mammapiireihin/iskäpiireihin.

minusta aivan rehellisesti sanottuna mielenkiintoisempi ihminen johon mieluummin tutustuisin olisi se leijonakoruheppu/leijonakorumamma.[/QUOTE]

Hyvä pointti sulla.

[QUOTE="höh";27597296]No tuo leijonakoru oli esimerkki. Tarkoitin sillä vain että minusta on mielenkiintoisempi sellainen, joka ei pelkää, kuin sellainen, joka pelko perseessä yrittää matkia muita.

Minähän olen "ekohippi", en ole läheltä leijonakorua nähnytkään.[/QUOTE]

Mun mielestä massan mukana kulkeva suvaitsevainen ihminen on aina parempaa seuraa kuin "rohkea" ja kovaääninen rasisti. Mutta ihan miten vaan, sä voit olla bestis vaikka urheiden uusnatsien kanssa, mä kaveeraan niiden kivojen keskivertojen kanssa.

Ai tommoinen se kiitospaita?
512239.jpg

[QUOTE="vieras";27596499]"En ole gynekologi mutta voin vilkaista"

Aivan kaamee paita ja kattosin kieroon jos jollain mun tutulla tommonen ois, mutta jostain syystä mua aina alkaa naurattaa tää :D :D Tai oikeestaan :ashamed:[/QUOTE]

Mä kävelisin toisella puolella katua tai kauempana....

Ai ai ai.

Pikkumaista! No mies tuskin menetti mitään vaikka et häntä enää tapaisikaan.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Tää onkin ihan uusi juttu mulle, että sotaveteraanien tukeminen on sama asia, kuin rasismi. Ja uusi juttu myös se, että isänmaallisuus ja ylpeys omasta maasta ja kulttuurista on myös rasismia.

Ja sellainen pikku pointti vielä, että maahanmuuttokriittisyys ei ole sama asia kuin rasismi. Itse olen maahanmuuttokriittinen poliittisista ja taloudellisista syistä, mutta ei mulla ole yhtäkään kansalaisuutta vastaan mitään. Pidän arvossa kaikkia, jotka huolehtivat perhestään, tekevät työtä jne. En arvosta suomalaisiakaan, jotka eivät hoida asioitaan kunnolla. Ja olishan se hienoa, jos voitais auttaa kaikkia maailman pakolaisia ja voitais ottaa ne tänne, mutta maailma ei vaan toimi niin. En usko, että nytkään tänne pakolaisina tulleet haluaisivat, että me hukutaan velkataakan alle ja kohta ei jää rahaa kenenkään auttamiseen. Siksi olen maahanmuuttokriittinen.

Ja aikamoista suvaitsemattomuuttaa ja itsensä muiden yläpuolella pitämistä, jos pukeutumisen tai korun perustella voidaan haukkua keskiluokkaiseksi juntiksi. Onko yläluokkainen korkeastikoulutettu sitten aina jotenkin automaattisesti parempi ihminen?

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Minun on ainakin puolustauduttava, että ikinä en ole ketään haukkunut "keskiluokkaiseksi juntiksi".

Ja edelleen: kun keskustelun perusteella näyttää olevan monia ihmisiä, joiden mielestä kyseiset paidat ovat hieno tapa tukea veteraaneja, niin eikö olekin hyvä että nämä ihmiset etsiytyvät yhteen?

Ehkä olen idealisti, mutta uskon että jokaiselle löytyy joku, joka kanssa vaatteet ja aatteet natsaavat.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";27598187]Minun on ainakin puolustauduttava, että ikinä en ole ketään haukkunut "keskiluokkaiseksi juntiksi".

Ja edelleen: kun keskustelun perusteella näyttää olevan monia ihmisiä, joiden mielestä kyseiset paidat ovat hieno tapa tukea veteraaneja, niin eikö olekin hyvä että nämä ihmiset etsiytyvät yhteen?

Ehkä olen idealisti, mutta uskon että jokaiselle löytyy joku, joka kanssa vaatteet ja aatteet natsaavat.[/QUOTE]

Siis nyt en ymmärtänyt? Miksi saman aatteen omaavien (onko veteraanien tukeminen muuten aate?) pitäisi olla jossain omassa porukassa? Miksi ei voi eri aatteen omaavat ihmiset tulla toimeen keskenään? Ihme lokerointia. Vai tarkoititko, että ihminen voi pariutua vaan samalla tavalla ajattelevan kanssa?

Siis nyt en ymmärtänyt? Miksi saman aatteen omaavien (onko veteraanien tukeminen muuten aate?) pitäisi olla jossain omassa porukassa? Miksi ei voi eri aatteen omaavat ihmiset tulla toimeen keskenään? Ihme lokerointia. Vai tarkoititko, että ihminen voi pariutua vaan samalla tavalla ajattelevan kanssa?

Jokainen voi pariutua ihan kenen kanssa tahansa, mutta tässä maailmassa on niin paljon parittomia ja muuten onnettomia ihmisiä, että minun mielestäni on suorastaan edesvastuutonta ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa, jonka olemuksessa jokin herättää voimakasta vastenmielisyyttä heti alusta saakka. Oli sitten kysymys kiitospaidasta tai rastamopista.

Monia asioita elämässä ei saa valita, kumppaninsa saa.

Yhteistyössä