Ä
äåpämlö
Vieras
Minä olin kome vuotta kun olimme ulkomailla. Lähtiessä tiedettiin että minulla on mahdon saada tötä. Eikä meillä silloin ollut lapsia ja eikä oltu naimisisakaan. Mies halusia minut mukaan eikä voinut kuvitella lähtevänsä yksin. Nyt kun olen työssä joka vie kaiken ajan niin mies on sitä mieltä että jättäisin työni, niin meillä olsi yhteistä aikaa ja koti pysyisi järjestyksessä. Hän on sitä mieltä koska tulemme toimeen hänen palkalla niin miksi minun pitäisi tehdä töitä.