dah
Todella nappivalinta pikkuriiviöiden höykytettäväksi.Tulee ekana mieleen coton de tulear, mutta se karvapallero kaipaa jatkuvaa turkinhuoltoa sit
Todella nappivalinta pikkuriiviöiden höykytettäväksi.Tulee ekana mieleen coton de tulear, mutta se karvapallero kaipaa jatkuvaa turkinhuoltoa sit
No jos perheessä on kurittomia, valvomattomia pikkuriiviöitä jotka saa hyökyttää koiraa niin en suosittele mitään rotua.Todella nappivalinta pikkuriiviöiden höykytettäväksi.
Mahdollisesti jossain satukirjassa on niin ymmärtäväisiä pieniä lapsia, irl aika harvassa.No jos perheessä on kurittomia, valvomattomia pikkuriiviöitä jotka saa hyökyttää koiraa niin en suosittele mitään rotua.
Pääsääntöisesti kyllä lapset osaa kohdella eläimiä nätisti jos se heille opetetaan pienestä pitäen ja valvotaan
No mä varmaan elän sit satumaailmassa ja olen itse prinsessa. Mullakin oli pienenä koira enkä sitä riepotellut todellakaan, päinvastoin. Eikä riepotellut kukaan muukaan. Kasvatuskysymyksiä ja ihan pienten kohdalla valvontakysymys.Mahdollisesti jossain satukirjassa on niin ymmärtäväisiä pieniä lapsia, irl aika harvassa.
Työkoira sekinLabradoodle
meillä lapsia kolme, eikä kukaan ole koskaan höykyttänyt mitään eläintä. Päinvastoin: tykkäävät ruokkia jyrskiä, käyttää kissaa lenkillä, jne. Osaavat käsitellä pieniäkin jyrskiä käsissä ja koiran ( kun ollaan oltu tuttujen/sukulaisten koirien kanssa) kanssa oleminen on erittäin vaivatonta.Mahdollisesti jossain satukirjassa on niin ymmärtäväisiä pieniä lapsia, irl aika harvassa.
Työkoira sekin
Alkaa olla aika sairas elukka sekinCollie on aivan loistava ja helppo perhekoira.
Pitkä karvainen, joten turkin hoitoa kyllä vaatii.
Alkaa olla aika sairas elukka sekin
Meilläkin 3 lasta ja pienin 1,5v eikä koskaan tee mitään typerää koirille. Mut me ilmeisesti eletäänkin satumaailmassa.meillä lapsia kolme, eikä kukaan ole koskaan höykyttänyt mitään eläintä. Päinvastoin: tykkäävät ruokkia jyrskiä, käyttää kissaa lenkillä, jne. Osaavat käsitellä pieniäkin jyrskiä käsissä ja koiran ( kun ollaan oltu tuttujen/sukulaisten koirien kanssa) kanssa oleminen on erittäin vaivatonta.
Enkä kyllä muista että tuttavissa olisi eläiä höykyttäviä lapsia...Toki heitä on, mutta en nyt lähtisi yleistämään että pääsääntöisesti se menee niin että lapsi ei osaa olla eläimen kanssa.
Mäyräkoirat kohtuu puremaherkkiä.Pk mäyräkoira?