Pitääkö tänään taas tutustua jonkun palstalaisen kanssa=)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Marja

Juu kävi näin:)

Mutta nyt otan rennosti, se on yrittjän ihannuksia, itse haluat parhammalla tavalla hoita ja muut sua potki, eikö se vahvista? Ainakin sain tänään puhuttua yhdelle ja se sanoi se vaan vahvistaa.... hui olen jo kännissä vähän mutta olen vielä 1t kotan ja lähden, tervetuloa mun kaa:)

"Marja"
Marja

Juu kävi näin:)

Mutta nyt otan rennosti, se on yrittjän ihannuksia, itse haluat parhammalla tavalla hoita ja muut sua potki, eikö se vahvista? Ainakin sain tänään puhuttua yhdelle ja se sanoi se vaan vahvistaa.... hui olen jo kännissä vähän mutta olen vielä 1t kotan ja lähden, tervetuloa mun kaa:)
Kyllä se varmasti vahvistaa ja ainakin joka kerta vastoinkäymiset opettavat. Meidän perheessä on myös kokemusta yrittäjyydestä, ja kaikenlaista on sattunut aikaisemmin, miehelläni varsinkin.

Lähtisin mielelläni mukaan, mut on aikainen herätys aamulla ja lasten vienti. Seuraavalla kerralla, en ole edes kovin kaukana ;)

Pidä hauskaa :)

Venakko Milanna
[QUOTE="Marja";27581132]Kyllä se varmasti vahvistaa ja ainakin joka kerta vastoinkäymiset opettavat. Meidän perheessä on myös kokemusta yrittäjyydestä, ja kaikenlaista on sattunut aikaisemmin, miehelläni varsinkin.

Lähtisin mielelläni mukaan, mut on aikainen herätys aamulla ja lasten vienti. Seuraavalla kerralla, en ole edes kovin kaukana ;)

Pidä hauskaa :)[/QUOTE]

Voi ei, harmita oikeasti ettei pääset, oikeasti kukaan ei pääse mun kaa tänään:D. Kuuntelen vaan kuskia ja kerään seuran jostain. Ihana:D. Mutta elämää on. Laitam mulle josku yv, aina haluan tutustua uusien ihmisten kaa=)

"Marja"
Voi ei, harmita oikeasti ettei pääset, oikeasti kukaan ei pääse mun kaa tänään:D. Kuuntelen vaan kuskia ja kerään seuran jostain. Ihana:D. Mutta elämää on. Laitam mulle josku yv, aina haluan tutustua uusien ihmisten kaa=)
Näin teen :)

Mutta hei, eikös kuskit ole hyviä kuuntelemaan, vähän kuin kampaajat, baarimikot.. tottuneet kaikenlaiseen ja eikös tämä kuski jo tunne sinut, niin juttelet ja varmaan seuraakin sitten löytyy :)

Venakko Milanna
[QUOTE="Marja";27581160]Ai jaa :D[/QUOTE]

hei tuu mukaan, voi hitsi, nytkin soitin kaverille, sekin ei vasta, ihana, mutta mulla aina hienot ajat|Oyhyyyy, ei muuta...

Venakko Milanna
[QUOTE="Marja";27581177]Valitettavasti tänään ei käy :(

Mut katotaan seuraavaa kertaa. Nyt täytyy mennä! Pidä hauskaa :)[/QUOTE]

voi kulta ymmärrän, mutta kerro kun voit:heart::hug:

Älkää nyt taas jaksatko aikuiset ihmiset parkua.

Mun mielestäni Milanna on hauska...ja varmaan vielä hauskempi humalassa :D

Mä voisin hyvinkin kuvitella lähteväni Milannan mukaan bailaamaan, sillä Milanna osaa olla rento, eikä varmaan ihan pienestä nillitä. Meno voi kyllä yltyä melko railakkaaksikin, mutta kai sitä nyt edes joskus voi pitää hauskaa, vaikka ikää olisikin jo aikuisen ihmisen verran?

Jos Milanna joskus järkkää ne palstabileet, niin mä olen NIIN mukana.

Venakko Milanna
Älkää nyt taas jaksatko aikuiset ihmiset parkua.

Mun mielestäni Milanna on hauska...ja varmaan vielä hauskempi humalassa :D

Mä voisin hyvinkin kuvitella lähteväni Milannan mukaan bailaamaan, sillä Milanna osaa olla rento, eikä varmaan ihan pienestä nillitä. Meno voi kyllä yltyä melko railakkaaksikin, mutta kai sitä nyt edes joskus voi pitää hauskaa, vaikka ikää olisikin jo aikuisen ihmisen verran?

Jos Milanna joskus järkkää ne palstabileet, niin mä olen NIIN mukana.
HAHA, tunnen sua:D haluatko haen sua;) prkle joku edes:D edes 1tunniks, vitsi miten tylsää on kuski on kaikki mutta ei ketään kaveria, nytkin kaveri puhelimessa sanoi etä on kiva tavata mutta on koulu|O

HAHA, tunnen sua:D haluatko haen sua;) prkle joku edes:D edes 1tunniks, vitsi miten tylsää on kuski on kaikki mutta ei ketään kaveria, nytkin kaveri puhelimessa sanoi etä on kiva tavata mutta on koulu|O
Niin tunnet :D

Olen lasten kanssa yksin kotona, joten nyt en voi kyllä lähteä mihinkään. Edes tunniksi :)

Nämä arkipäivät on vähän huonoja kotoota irtaantumisen kannalta :)

"vieras"
Mä kirjotin jo sun viime ketjuun et haluisin lähtee sun kans bilettään! Mutta kun oon Tampereelta. :( Nyt on vapaailtakin ja huomenna vapaa, tekis mieli lähtee vähän tuulettuun. Työasiat stressaa ja kaipaisin kunnon irtiottoa. Olis niin ihanaa ottaa pari lasia kuohuvaa ja käydä vaikka vähän tanssimassa.

Oon siis 23-vee nainen, jolla ei ole lapsia. Jos tuun Turussa käymään joskus niin lähden sun kanssa juhlimaan, vaikutat hauskalta tyypiltä. :)

Yhteistyössä