Kenelle palstalaiselle

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27562017:
Kokkaisin kelle vain.

Syömään menisin Mummeliisan tai Keittiksen luo.

Lauantailärvit joisin kokoonpanolla Prinsessa Ultramariini, Metsänpeitto, Lilii ja Kepsukka.

100 000 menisi Datalle ja Astrolle.

Lapsiani en luottaisi kellekään :D
me tullaan kaikki teille syömään ja lärvit voidaan ottaa samalla.:D

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27561053:
kokkaisit? Vois olla mun vuoro kokkailla keppälertulle
menisit aterialle? päättömälle
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Käyttöastemiehen :D
antaisit 100 000 euroa? Morriganille
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Kuopus voisi viihtyä Datan kanssa
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Erään vuosia palstalla pyörineen harmaan, jonka kanssa monet kerrat heitetty läppää ja naurettu poskilihaksemme kipeiksi
Pyörivä harmaa tykkäsi tästä.

Aries 78
kokkaisin Mettäkylälle kanapastaa.

menisin aterialle Suvannon helmelle jos hän tekisi kunnon käristyksen.

menisin ottamaan lauantailärvit Venakon kanssa.

antaisin 100 000 euroa Lastenklinikoiden Kummit ry:lle

jättäisin lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi heidän äidilleen.

Lunikselle ja päättömälle antaisin toimeksiannon kirjoittaa elämänkertani, ihan vain sen vuoksi että hauska nähdä se tuotos mitä joutuvat yhdessä tekemään :D

Khimaira
kokkaisit? Fegerille- voitaisiin samalla turista koirista kun mä valmistaisin herkkuhampurilaisia :p
menisit aterialle? Keittiksen omaperäisten aterioiden äärelle!
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Helppo: kepsis kannattaisi kokeilla ainakin kerran :whistle:
antaisit 100 000 euroa? Varmaan en kykenisi antamaan kenellekään, mutta jos jollekin olisi pakko, niin Mummeliisalla olisi varmaan käyttöä moiselle läjälle.
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Jätkän rentoon huomaan :D
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Aika paha...Varmaan antaisin sen tehtävät Majurille - tulisi ainakin virkeää tekstiä :saint:

Toisaalta aika houkuttavaa olisi antaa vaikkapa oikean ammativalittajan kirjoittaa elämänkertani.
Ja niin päätön- Lunatic- lärvien vetämiseen haluaisin myös ottaa mukaan Akaatin ja Antolian.
ootko seonnu :O
siinä lentäis veri, henkselinkappaleet ja näkkärimurut. kammottva illanvieton päätös. olis iltalehtien otsikko seuraavana päivänä.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27562108:
ootko seonnu :O
siinä lentäis veri, henkselinkappaleet ja näkkärimurut. kammottva illanvieton päätös. olis iltalehtien otsikko seuraavana päivänä.
mä olen salaa kaikesta erakkoudestani huolimatta ehkä sittenkin vähän julkisuudenkipeä:rolleyes:
Sen jutun saisi muuten sitten kirjoittaa lehteen Pikkukaupunkilainen ja kuvata jokkeri.

"vieras"
kokkaisit? Morrigan
menisit aterialle? Keittiönoita
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Lunatic
antaisit 100 000 euroa? Lyhyt yksinäinen mies (voisi teettää itselleen real doll:in)
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Mummeliisa
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Metsänpeitto

• Tykkää
Reactions: Morrigan
Fy
Kokkaisin Venakolle, koska haluan tarjota hänelle karjalaisia herkkuja.
Menisin Venakon luo aterialle, koska satavarmasti saisin herkkuja.
Lauantailärväisisin Venakon kanssa, koska saisin ajella myös limusiinillä.
Antaisin rahat Venakolle, koska hän taitaa jo entuudestaan törsäilyn.
Veisin lapseni Venakolle hoitoon syystä, että Lemun torpassa on päteviä hoitajia.
Antaisin kirjankirjoitukse Venakolle, koska hän voi kirjoittaa opuksen suoraan venäjäksi.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27562017:
Lauantailärvit joisin kokoonpanolla Prinsessa Ultramariini, Metsänpeitto, Lilii ja Kepsukka.
Me like! :D Mainio kokoonpano. Tuohon vielä lisäisin Mythagon, niin lopputulos olisi 100% hämmentävä. Etenkin The Kep-manin kannalta.

Kokkaisin Lunaticille, koska olis hauska tavata.

Menisin syömään - luonnollisestikin - Keittikselle. Ihan jännä vois myös olla Chef. :xmas:

Rahat antaisin Liliille... tai ehkä loisin kakkosnikin rahanpesua varten. Ei olisi niin läpinäkyvää.

Lapset hoitoon... Tämä on paha. Mutta Ultramariinille uskaltaisin. Hän saisi kyllä halutessaan valita avukseen jonkun.

Elämäkertani saisi kirjoittaa MolliMelooni, mutta käyttäen vain palstan otsikoita.

:D

Lunatic
kokkaisit? Rätti Väsyneelle PIZZAA.
menisit aterialle? Liliille, koska muut ei tee mulle ruokaa. Ja muutenkin, Lilii on kiva.
menisit ottamaan lauantailärvit? Minskii. Taitaa olla aika veijari naiseksi.
antaisit 100 000 euroa? fortunatelle
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Beepille
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Hmm. astrolabe :LOL: .. no vitsi vitsi.. vastaan Kaunishäntäinen orava.

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27562793:
Me like! :D Mainio kokoonpano. Tuohon vielä lisäisin Mythagon, niin lopputulos olisi 100% hämmentävä. Etenkin The Kep-manin kannalta.

Kokkaisin Lunaticille, koska olis hauska tavata.

Menisin syömään - luonnollisestikin - Keittikselle. Ihan jännä vois myös olla Chef. :xmas:

Rahat antaisin Liliille... tai ehkä loisin kakkosnikin rahanpesua varten. Ei olisi niin läpinäkyvää.

Lapset hoitoon... Tämä on paha. Mutta Ultramariinille uskaltaisin. Hän saisi kyllä halutessaan valita avukseen jonkun.

Elämäkertani saisi kirjoittaa MolliMelooni, mutta käyttäen vain palstan otsikoita.

:D
:ashamed:

Kepsis
Yllättynyt kun mainittu useammassa kohti, olen onnistunut huijaamaan ja antamaan kuvan siitä että minun kanssa muka kannattaisi olla muutenkin tekemisissä kuin virtuaalisesti :D

Ei pidä paikkansa.

Mutta niin, kokkaisin kelle vaan joka ei itse ole joku kuha keittiössä, kehtaisi kellekkään oikeasti hyvälle kokille alkaa vääntämään mitään makaroonilaatikkoa :D

Menisin syömään jassåålle, ainakin vesi noussut kielelle kun lueskellut monet kerrat mitä herkkuja perheelleen vääntää ilman mitään juhlapäivääkin.

Lauantailärvit olisi mielenkiintoiset juoda kenen kanssa vaan joka on tässä jo nyt maininnut minut samassa kohtaa, mutta tuo Mythago, TT, Ultris porukka voisi olla aika pelottavaa, kenelle tahansa miehelle yrittää pärjätä kokonainen ilta :D

Rahat menisi ihan itselle tarpeeseen.

Lasta en oikein uskalla antaa kellekkään :ashamed:

Elämänkerran tekemisen voisi antaa Liliille, varmasti keksisi tapoja millä ilmaista hienosti tylsää elämääni :D

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kokkaisin sille, joka keitoksiani uskaltaisi syödä. Rätti Väsynyt voisi olla hyvä koekaniini.

Syömään menisin kellepäs muulle kuin Keittikselle. Varsinkin jouluna :heart:

Lauantailärvit voisin kiskaista Kepsiksen kanssa.

Antaisin 100 000 euroa Akaatille. Pääsisi sieltä luukustaan vihdoin johonkin.

Lapseni jättäisin Mummeliisalle. Yksi menisi siellä joukon jatkona varmasti helposti.

Elämäkertani saisi kirjoittaa Lilii, ehdottomasti.

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
Yllättynyt kun mainittu useammassa kohti, olen onnistunut huijaamaan ja antamaan kuvan siitä että minun kanssa muka kannattaisi olla muutenkin tekemisissä kuin virtuaalisesti :D
Toim. huom. Olet antanut selvästikin (olennainen sanavalinta) mielikuvan, että sun kanssa kannattaa vetää lärvit. :rolleyes:

Elämänkerran tekemisen voisi antaa Liliille, varmasti keksisi tapoja millä ilmaista hienosti tylsää elämääni :D
Nimeksi: Lavastettu totuus.
Kirjoittaisin sen haikuna.

Kepsis eli näin,
hän kirjoitteli liikaa
ja kerran kuoli.

"Sirkkeli"
Kenelle palstalaiselle

kokkaisit? EN KELLEKÄÄN, OLEN SURKEA KOKKI.
menisit aterialle? MUMMELIISAN RUOKA-ANNOKSET NÄYTTÄÄ HERKULLISELTA.
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? EN KENENKÄÄN. EN KERTAKAIKKIAAN KESTÄ ALKOHOLIA YHTÄÄN.
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? MUMMELIISA, TURKKILMAS, TIIRU JA VAIKKA KELLE. IHAN TOSI PALJONHAN TÄÄLLÄ ON SELLAISIA JOILLE USKALTAIS JÄTTÄÄ.
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? MUMMELIISA SAIS VARMAAN MUNKIN ELÄMÄN NÄYTTÄMÄÄN VÄLTTÄVÄN ARVOSANAN VERRAN KAUNIILTA.

Yhteistyössä