Kenelle palstalaiselle

kokkaisit? Vaikka koko palstaköörille.
menisit aterialle? Keittiönoidan padat houkuttelisivat.
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Varmaan Milanna. :D
antaisit 100 000 euroa? Vaikea vastata. Voisin jakaa sen kaikkien sitä tarvitsevien kanssa.
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Taidan valita minäkin Astron ja Datan.
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Mummeliisalle, ehdottomasti!

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Oma vastaukseni:

kokkaisit? Monalle tai Mairalle.

menisit aterialle? Keittikselle tai Bootylle tai Candle Lightille ... muitakin on. Huspatihutaan jätän pois, vaikka kokkauksensa varmasti loistavia, ihan vain siksi, ettei ruokailutunnelma taitaisi keskellämme kohdata.

menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)?
antaisit 100 000 euroa? Milannalle tietenkin.

jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Astrolle ja Datalle. Morrigankin kävisi.

antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Keittis olisi ideaaliratkaisu, koska ottaisi luultavasti tarinani vakavammin kuin minä itse. Lilii ja Lisbetti osaisivat myös itseäni paremmin.

:)

• Tykkää
Reactions: Morrigan
kokkaisit? Kepsis!
menisit aterialle? Chefin kokeilevaan kyökkii.
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Nobody-ketjun rouvat taitas olla mun valinta.
antaisit 100 000 euroa? Varmaan jakaisin pienempii eriin, ja niille antaisin, ketkä rahaa eniten tarvitsisivat.
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Uskoisin, että Mummeliisan hellään huomaan.
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Tähänkin kyllä Kepsis, koska hän on ainut joka tietää täältä mun salaisimpakin salaisuuksia :D

• Tykkää
Reactions: chef
kokkaisit? En osaa vastata tähän :D
menisit aterialle? Päätön
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Lispetti tai 7thHeaven
antaisit 100 000 euroa? Sille, joka haaveketjussa unelmoi saavansa jääkaapin täyteen ruokaa. En muista nimimerkkiä enää.
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Anatolia
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Mummeliisa

(Lisää yhtä hupsuja kysymyksiä saa vapaasti keksiä)
:)
Muoks. Rätti Väsyneelle voisin kokata.

Viimeksi muokattu:
kokkaisit? -En mä osaa kokata. :D Ehkä sit Tiimarinviholle, se ymmärtäis. :D
menisit aterialle? -Keittiönoidan luo!
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? -Anatolian luo. =)
antaisit 100 000 euroa? -Jollekin, joka käyttäisi ne järkevästi. Keittikselle?
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? - Tiimarinviholle tai Pesky Pixielle.
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? -Pesky Pixielle.

mamukas
Kenelle palstalaiselle

kokkaisit? Astrolabe
menisit aterialle? Booty
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Anatolia
antaisit 100 000 euroa? Venakko
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Tytsi-89
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Rollolainen

En kokkais kenellekkään, teen ihan tosi paskaa ruokaa :D

Menisin aterialle Keittikselle, anytime :heart:

Lärvit, näihin bileisiin mahtuis monta ihmistä :D Ja jokainen tietää ihan varmasti sen.. Tylsä vastaus :D

Antaisin noin paljon rahaa just nyt Morriganille =)

Kersan jättäisin Keittikselle, siellä se opetetaan syömään kasviksia :D :heart:

Unohdetaan se elämänkerta, kukaan ei oo niin tylsä kun minä..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Morrigan
kokkaisit?kukahan olis niin rohkee?päätön
menisit aterialle?ai apua kun muistais! sillä on rotikan kuva profiilissa :D tultais varmaan juttuun :)
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)?hymm melkeen kaikki kelpaa
antaisit 100 000 euroa? jakaisin pienenpiin osiin ja niille jotka kipeimmin tarvii.
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi?mummeliisa se jos kuka selviäis mun muksuista.
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? siitä tulis tosi lyhyt synty- eli- kuoli ei tarvihe kun lisätä päivät :kieh:

(Lisää yhtä hupsuja kysymyksiä saa vapaasti keksiä)

Mä jo huolestuin, että eikö kukaan suostuisi tulemaan meille syömään mun kokkailujani...siis ihan vaan vaikka extreme-kokemuksen vuoksi. Onneksi Äksymaija olisi rohkea! :D

Mä voisin kokata Pesky Pixielle. Ihan vaan vaikka kiitoksena siitä, että olen hältä saanut lasagneohjeen, jolla mä melkeen aina onnistun :D

Syömään mä menisin mielelläni Päättömän ruokapöytään, koska ymmärtääkseni hän osaa käristää kunnon piffit. Ja moinenhan mulle kelpais :)

Melkeen pitää Venakko Milannan puoleen kääntyä sen lauantailärvien suhteen...veikkaan, että meno olisi äärimmäisen hulvatonta!

100 000 € en ehkä kellekään antaisi, vaan jakaisin sen vähän pienempiin osiiin ja antaisin monelle.

Tytsi on hoitanut meidän kersoja ennenkin, joten hänen puoleen kääntyisin.

Mummeliisa sais olla mun kirjani kirjoittaja.

kokkaisit? Rätti Väsyneelle, osaisi arvostaa mun suolaa/rasvaa/pekonia/suklaata kokkaustyyliä.
menisit aterialle?Venakko Milannan luo, ainakin mitä on kirjoitellut kokkailuistaan, niin tykkäisin kyllä.
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)? Morriganin kanssa voisi ottaa höyrymajassa lauantaikärpässienipöllyt rummutellen
antaisit 100 000 euroa? Keittiönoita osaisi varmasti laittaa rahan hyvään
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi? Datastrolassa meidän muksu menisi varmaan ihan huomaamatta Mummeliisan köörin sivussa.
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi? Ultramariinin eteeriset kielikuvat saisivat arkisimpaankin elämään fantasian hehkua.

kokkaisit?
Vaikka kaikille ketkä uskaltais syödä niitä. Mun kokkaustaidot tuntien kukaan ei varmaan selviäis ilman ruokamyrkytystä :saint:
menisit aterialle?
Varmaan Namppis88:lle, hällä ollut aika mielenkiintoisia yhdistelmiä ruuan suhteen :D
menisit ottamaan lauantailärvit (mielikuvitusta kehiin niille, jotka eivät ikinä lärväile)?
Nomppareiden kans. Ehottomasti.
antaisit 100 000 euroa?
Eniten tarjoavalle.
jättäisit lapsesi hoitoon sairaalassaolosi ajaksi?
Eos.
antaisit toimeksiannon kirjoittaa elämänkertasi?
Eppäilen ettei ketään kiinnostais semmonen homma.

Tarkemmin ajatellen mä voisin kokata jonkun terveellisen luomuvegeaterian Rätti väsylle, ettei aina tarvitsisi tiukkaa elukkarasvaa vetää. :saint:
Ultaramariini saisi kyllä kirjoittaa minunkin elämänkertani, mieluiten etunimeni ekalla kirjaimella...;D
Lapset voisin uskoa Mummeliisalle...kelläpä olisi enemmän luottamusta herättävä nikki, ihana ja lämmin sellainen. Eiköhän hänellä kokemusta riitä vieraammistakin lapsista.
Jaah, ja sitten mä menisin Booty Pepille dokaamaan, mutta voisin ottaa mukaan muutaman muunkin..jokainen ottaa sitten omat juomat. ;)
Ja se ateria....jaah, kuka täällä tekis mulle ravitsevaa kasvisruokaa?

Kokkaisin Ultramariinille. Hän ehkä osaisi arvostaa taitojani tietynlaisten ruokien saralla.

Menisin aterialle Keittiksen luo.

Lauantailärvit...hmmm. Kepsis!

Antaisin 100 000 euroa itselleni. Jos en saisi antaa niitä itselleni, niin pakottaisin mieheni palstailemaan, ja antaisin ne hänelle.

Lapset menisivät hoitoon Naimasiviälle sairaalassaoloni ajaksi. Tai vaikka ihan muutenkin, halusi hän sitä tahi ei.

Elämänkertani saisivat kirjoittaa Demdem ja Turbojurbo yhdessä. Siitä ei voisi tulla muuta kuin upea.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Minä voisin tehdä Morbid Mamalle kasvisruokaa.. vaikken mikään gourmet-kokki olekaan. Mutta joskus olen saanut aikaan jotakin " on tää vähän sillai ruoantapaista" kuten esikoiseni ilmaisi kasviskokeiluistani.
Sitten voisin mennä syömään Päättömän tekemää ruokaa, ja yhdistäisin siihen sen lärvien juomisen ja kutsuisin mukaan Lunaticin,koska veikkaan, että sillä yhdistelmällä ei syntyisi kiusallista hiljaisuutta...:rolleyes:
Loppuillasta sitten voisin kutsua mukaan vaikka keitä...:cool:
Jos taas saisin nauttia sivistyneesti siemaillen alkoholia tekisin sen ehdottomasti Liliin kanssa, koska tiedän, että siihen kykenemme:xmas:

Elämänkertani saisi kirjoittaa metsänpeitto:heart:
Lapseni antaisin varmaankin Pesky Pixien haltuun.

Rahasta en tiedä, en osaa nimetä ketään yksittäistä henkilöä, jolle sellaisen summan antaisin, jos sellainen annetavana olisi.

Kokkaisin Kepsikselle, hän varmasti keksisi jotakin sarkastista sanottavaa sapuskoistani (tai esittelisi jonkun osuvan meemin)

Menisin aterialle päättömälle!

Lauantailärvit lärväilisin Milannan tai Anatolian kanssa, he varmasti suvaitsisivat minun juttujani.

Rahat antaisin... hmm.. kehittäisin jonkun palstakyselyn ja pohtisin kuka tarvitsee eniten. Voi olla että itsekin vetäisin pisimmän korren.

Lapseni jättäisin Mummeliisalle.

Elämänkertani saisi kirjoittaa tytsi-86 (anteeksi jos kirjoitin nikin väärin...)

• Tykkää
Reactions: päätön
Kokkaisin kelle vain.

Syömään menisin Mummeliisan tai Keittiksen luo.

Lauantailärvit joisin kokoonpanolla Prinsessa Ultramariini, Metsänpeitto, Lilii ja Kepsukka.

100 000 menisi Datalle ja Astrolle.

Lapsiani en luottaisi kellekään :D

Elämänkertani voisi kirjoittaa Mummeliisa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini

Yhteistyössä