Palstalaisten blogit arvostelussa

• Viestiketjun aloittaja "Hulabaloo"
  • Ensimmäinen viesti
vv
Ei minullakaan mitään asiaa ole. Hih :)
No, mitäpä suotta. Mä oon ajatellut, että mitä vähemmän mulla on asiaa, sitä vähemmän ihmiset vetää herneitä nenään.

En oikein osaa kenenkään blogia arvostella. Sun blogia on kiva seurata, koska vaatteet, askartelut ja muu mukava. Mummeliisan blogilla taitaa olla hurjasti lukijoita ja mua hengästyttää ku oon joskus yrittänyt lukea sitä. Tapahtuu niin paljon kaikkea. :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Musta toi oli aika syvällinen. Hauskaa, kun sanot Hän. :D Kuulostat hiukan uskonhihhulilta joka puhuu jumalastaan. Tai et varmaan muiden mielestä, mutta mulla se oli eka mielleyhtymä, kun kirjotetaan Hän, isolla.
Meillä on sellainen sisäpiirivitsi, mikä liittyy sanaan Hän. Se liittyy myös uskontoihin. Ja sovinismiin. Ja kaikkeen sellaiseen, mistä ei saa sanoa vitsejä ääneen :D

Demdemin blogi on kyllä kertakaikkiaan hulvaton :) Kirjoitat hyvin, ja asioista mitkä varmasti monilla on puheenaiheina, ja yleensä vielä negatiivisessa muodossa. Hyviä näkökulmia ainakin oot tuonu esille omakohtaisella kokemuksella, mikä on tosi positiivista huomata. Asennetta sulta ainakin tuntuis löytyvän, eikä se näin virtuaalimaailmassa mikään huono piirre ole loppupeleissä.

Voisin minäkin alkaa seurailemaan ihan vain mielenkiinnon vuoksi :)

• Tykkää
Reactions: demdem
Demdemin blogi on kyllä kertakaikkiaan hulvaton :) Kirjoitat hyvin, ja asioista mitkä varmasti monilla on puheenaiheina, ja yleensä vielä negatiivisessa muodossa. Hyviä näkökulmia ainakin oot tuonu esille omakohtaisella kokemuksella, mikä on tosi positiivista huomata. Asennetta sulta ainakin tuntuis löytyvän, eikä se näin virtuaalimaailmassa mikään huono piirre ole loppupeleissä.

Voisin minäkin alkaa seurailemaan ihan vain mielenkiinnon vuoksi :)
Kiitos!! Pelastit juuri päiväni kommentillasi :flower:

............
Palstalaisista ulkopuolisena kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa tähän viestiketjuun linkatut blogit ja kaikissa oli jotakin kivaa, mutta muista erottuva on ViimaNuuttiLeilei!

Perustelut kyseiselle valinnalleni ovat, että otsakkeet ovat hyviä ja herättävät uteliaisuutta. Hahmotan kirjoitukset paremmin, jos niissä on iskevä aloitus ja mennään suoraan asiaan. Blogi tarjoaa uppo-oudollekin heti jotakin, eikä tarvitse lähteä plaraamaan menneitä juttuja saati edes ryhtyä tutkimaan kirjoittajasta taustatietoja. Elävää tekstiä ja huumoria sanojen välissä.

Kiitos kaikille tarjonnasta. Olen huono seuraamaan blogeja, mutta nyt opin taas uutta :)

Yhteistyössä