G: Mihin näistä palstailijatyypeistä kuulut?

• Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti
"kysely"
Sama henkilöhän voi kuulu useampaankin tyyppiin, mutta mikä on pääasiallinen tyyppisi?

a) palstailu on sinulle harmitonta hupia ja hauskaa ajanvietettä
b) käytät palstaa siihen että haet apua ongelmiisi tai tietoa ja kommentteja mieltäsi vaivaaviin kysymyksiin
c) käyt palstalla ilkeilemässä muille ja/tai etsimässä muhevia skandaaleja ja riitoja
d) jokin muu, mikä?

"a p"
A, C ja D, käytän palstaa sosiaalisen elämän plasebona, kun ei jaksa/halua olla oikeasti ihmisten kanssa tekemisissä, mutta kaipaa jonkinlaista yhteyttä tai kommunikaatiota.
Tää on muuten vähän vaarallista. Yhdessä välissä vietin tosi paljon aikaa koneella, eikä jaksanut paljon ystäviä tavata irl. Ja lapsetkin tuntui usein olevan tiellä kun ei päässyt tarpeeksi koneelle. Sitten katkaisin pelin ja hoidin vain pakolliset jutut koneella. Aluksi tuntui tyhjältä ja tylsältä, mutta pikkuhiljaa aloin täyttää niitä tyhjiä kohtia mm. ulkoilulla ja ystävien tapaamisella. Ja oikein tyytyväinen olen. Mutta sen verran koukuttavaa tämä on, että välillä kun tänne eksyy, niin meinaa taas unohtua koneelle pitkäksi aikaa.

Ei ollut tarkoitus pitää mitään opettavaista saarnaa tai arvostella muiden tekemisiä, mutta tulipahan vaan mieleen :).

[QUOTE="a p";27567789]Tää on muuten vähän vaarallista. Yhdessä välissä vietin tosi paljon aikaa koneella, eikä jaksanut paljon ystäviä tavata irl. Ja lapsetkin tuntui usein olevan tiellä kun ei päässyt tarpeeksi koneelle. Sitten katkaisin pelin ja hoidin vain pakolliset jutut koneella. Aluksi tuntui tyhjältä ja tylsältä, mutta pikkuhiljaa aloin täyttää niitä tyhjiä kohtia mm. ulkoilulla ja ystävien tapaamisella. Ja oikein tyytyväinen olen. Mutta sen verran koukuttavaa tämä on, että välillä kun tänne eksyy, niin meinaa taas unohtua koneelle pitkäksi aikaa.

Ei ollut tarkoitus pitää mitään opettavaista saarnaa tai arvostella muiden tekemisiä, mutta tulipahan vaan mieleen :).[/QUOTE]

Riippuvuus ja tietoinen valinta ovat mielestäni aavistuksen eri asiat. Mä olen introvertti, ja koen sosiaalisen kanssakäymisen energiaa kuluttavana, vaikka se olisikin hauskaa ja muuten mukavaa. Mun työ, opinnot ja harrastukset ovat kaikki huippusosiaalisia ja vaativat ihmiskontaktia, joten tarvitsen latautumisaikaa. Silti tykkään silloinkin olla jonkinlaisessa yhteydessä ihmiskuntaan, joten siksi palsta.

Beep
Riippuvuus ja tietoinen valinta ovat mielestäni aavistuksen eri asiat. Mä olen introvertti, ja koen sosiaalisen kanssakäymisen energiaa kuluttavana, vaikka se olisikin hauskaa ja muuten mukavaa. Mun työ, opinnot ja harrastukset ovat kaikki huippusosiaalisia ja vaativat ihmiskontaktia, joten tarvitsen latautumisaikaa. Silti tykkään silloinkin olla jonkinlaisessa yhteydessä ihmiskuntaan, joten siksi palsta.
Aika paljonkin eri asiat. Itse oon kans aika selkee intro, mut onhan se kiva et on olemassa netti. Parasta on kun sen voi sulkea kun ei enää jaksa.

Ihmisiä on kiva nähdä oikeasti, ei se ole mun mielestä mitenkään verrattavissa nettihahmoiluun.

a ja d, oon taas jääny jotenkin koukkuun tähän palstaan, välillä oikeen itteänikin harmittaa, kun tarvii aina vaan sännätä tänne ensimmäiseksi ku koneen laittaa päälle. Toisaalta taas pidän tätä kautta myös yhteyttä tiiviisti muutaman ihmisen kanssa, joten senkin vuoksi tulee tultua tänne, katsomaan josko olis taas viestiä tullut :D

A ja D.

Huvikseen ja ajantappona, mutta tätä kautta on myös tullut tutustuttua ihan uskomattoman upeisiin ihmisiin. Se on ihmiselle paljon, joka asuu paikkakunnalla mistä ei tunne ketään/omista tukiverkkoa muutenkaan :)

Yhteistyössä