Olisiko ollut parempi jättää lapsi tekemättä...

• Viestiketjun aloittaja "Mummoäiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Mummoäiti"
...kun sain hänet vasta 41-vuotiaana?

Tällä palstallakin kun aina "mummoäitejä" morkataan, niin miettikääpä joskus siltä kannalta, että kaikilla ei vaan elämä kulje sellaista reittiä että niitä lapsia voisi aikaisemmin tehdä. En usko, että kukaan tarkoituksella jättää lapset tehtäväksi vasta 35+ ikäisenä.

1234567890
[QUOTE="Mummoäiti";27564190]...kun sain hänet vasta 41-vuotiaana?

Tällä palstallakin kun aina "mummoäitejä" morkataan, niin miettikääpä joskus siltä kannalta, että kaikilla ei vaan elämä kulje sellaista reittiä että niitä lapsia voisi aikaisemmin tehdä. En usko, että kukaan tarkoituksella jättää lapset tehtäväksi vasta 35+ ikäisenä.[/QUOTE]

No sitten ei kannata mummoäitienkään palstoilla ilkkua, että "oli se hyvä että itse sai elettyä oman nuoruuden ennen lapsia, toista se on niillä jotka "pilasivat" elämänsä parikymppisenä lisääntymällä". Jos kerran todellisuus on se, että itsellä ei vain ole vaikkapa ollut miestä ennen kuin 40-vuotiaana.

Näillä palstoilla nyt morkataan kaikkia tasapuolisesti.

mamma pian 5x
minä olen 42v. ja raskaana 6+3 sain ensimmäisen 27v. joten hyvin kerkesin nuoruutta viettää. Ja onneksi en vielä parikymppisenä lapsia saanutkaan - en olisi ollut kypsä äidiksi vielä silloin.

"Mummoäiti"
[QUOTE="vieras";27564350]Mummoäiti? :D Sä olet varmaan tuntenut itsesi aina vanhaksi?[/QUOTE]

En. Käytin vain palstan käyttämää termiä. Lainausmerkeissä. Koska en itse todellakaan koe sitä olevani.

"mini"
minä olen 42v. ja raskaana 6+3 sain ensimmäisen 27v. joten hyvin kerkesin nuoruutta viettää. Ja onneksi en vielä parikymppisenä lapsia saanutkaan - en olisi ollut kypsä äidiksi vielä silloin.
Ja nyt olet sitten mielestäsi kypsä äidiksi vai? Muistaakseni toisessa ketjussa juuri valitit, kuinka toivoton tilanne sulla on kun tulit vahingossa raskaaksi miehelle, jonka kanssa et enää edes ole yhdessä ja joka valehtelee silmät ja suut täyteen. Siinä ketjussa kuitenkin vielä mietit, että pitäisikö mies kuitenkin vielä ottaa takaisin ja yrittää vauvan vuoksi olla yhdessä (vaikka miehellä on jo uus nainenkin kierroksessa). Onpa tosi kypsää.

Mutta siis aiheeseen: minun mielestäni lapset saa tehdä juuri siinä iässä kun itse kokee oikeaksi.

[QUOTE="mini";27564389]Ja nyt olet sitten mielestäsi kypsä äidiksi vai? Muistaakseni toisessa ketjussa juuri valitit, kuinka toivoton tilanne sulla on kun tulit vahingossa raskaaksi miehelle, jonka kanssa et enää edes ole yhdessä ja joka valehtelee silmät ja suut täyteen. Siinä ketjussa kuitenkin vielä mietit, että pitäisikö mies kuitenkin vielä ottaa takaisin ja yrittää vauvan vuoksi olla yhdessä (vaikka miehellä on jo uus nainenkin kierroksessa). Onpa tosi kypsää.

Mutta siis aiheeseen: minun mielestäni lapset saa tehdä juuri siinä iässä kun itse kokee oikeaksi.[/QUOTE]

ASiaAA!Tiukka vastine!Asioista puhutaan suoraan prkl!:mad:=)

Yhteistyössä