Nyt ärsyynnyin minäkin facebook- päivityksestä

• Viestiketjun aloittaja Jokin mättää
  • Ensimmäinen viesti
Jokin mättää
Ei vitsit. Eräs tuttu tyyppi mainosti päivityksessään olleensa tosi reipas ja luetteli tekemänsä. Oli käynyt ostoksilla, syönyt kaupasta ostetun leivonnaisen, leikkinyt lapsensa kanssa legoilla, tehnyt ruokaa, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskipesukoneen, tehnyt iltapalaksi puuroa mikrossa ja neulonut villasukkaa.

Ajattelin että aloitus oli näpäytys niille tehotyypeille, jotka luettelee miljoona asiaa, jotka ovat saaneet päivän aikana tehtyä. Mutta ei, tosissaan hän oli. Ja porukat vielä taivastelee miten mahdottoman tehokas tuo tuttava onkaan. WTF?

hellsbells
Samaa mietin mäkin, että mikä tossa niin ärsyttää? Minua ehkä enemmän ... huvittaisi?

Toisaalta, tuohan kuulostaa aika normipäivältä. Joskus tavallisenkin päivän jälkeen tuntuu kun märältä rätiltä ja kaikkensa antaneelta.

Minua huvittaa kun yksi tuttava aina kirjaa kanssa ihan normaaleja kotitöitä. Siis ihan siitä lähtien että on tarjoillut aamiaisen lapsille. Uujee... Paras oli hänen päivityksensä tässä männä viikolla;

"Oon pyörittäny pyykkikoneen tälle aamua ja pyykit on ripustettukin"

Älä helkkarissa, siis ihan levitetty pyykit? Ja kuinkahan suuria ponnisteluja heillä pyykkikoneen pyöritys vaatii, meillä se onneksi käynnistyy napista painamalla :D

[QUOTE="Xxxx";27531771]Ihanaa, kun jonkun päivä oli ihana ihan tavllisista asioista :)

Taidan laittaa minäkin että : aamu ulkoiltiin vesisateessa, sitten mummon lohisopan loput suuhun ja lapset päiväunille, äiti zumbaan ja saunaan ja nyt kahvia ja joulutorttua :)[/QUOTE]

Niin, ei siinä siis väärää ole, joskus vain huvittaa. Ja ihana on että on ihmisillä se hyvänolontunne pienistä asioista. :)

"..."
Niin?! Mitä tosta ärsyyntymään? Mikä sun pointti oli, että kaverisi ei ollut tehnyt tarpeeksi ollakseen tehokas..? Kyllä pienessä on, kun tuollainen saa oikein ärsyyntymään aloituksen verran :LOL:

"huokaus"
En ole oikein koskaan sisäistänyt Facebookin ideaa, en viiteen vuoteen, mitä profiilini on siellä ollut. Siivoan sieltä kavereita pois aika ajoin ja olen ollut tavattoman hämmästynyt, että harva toimii niin. Sanon myös ei kaveripyynnöille, jos en näe syytä olla kaveri jonkun harrastepiirin satunnaisen tyypin kanssa. En halua tietää ihmisten yksityisasioista ja arjen kommenteista mitään, jos niissä ole järkeä. Häpeän joidenkin puolesta ja senpä takia ne poistan . Ehkä gestapo-meininkiä, mutta avatessani Facen tiedän löytäväni sieltä kivaa luettavaa.

"Mä vain"
[QUOTE="huokaus";27531901]En ole oikein koskaan sisäistänyt Facebookin ideaa, en viiteen vuoteen, mitä profiilini on siellä ollut. Siivoan sieltä kavereita pois aika ajoin ja olen ollut tavattoman hämmästynyt, että harva toimii niin. Sanon myös ei kaveripyynnöille, jos en näe syytä olla kaveri jonkun harrastepiirin satunnaisen tyypin kanssa. En halua tietää ihmisten yksityisasioista ja arjen kommenteista mitään, jos niissä ole järkeä. Häpeän joidenkin puolesta ja senpä takia ne poistan . Ehkä gestapo-meininkiä, mutta avatessani Facen tiedän löytäväni sieltä kivaa luettavaa.[/QUOTE]

Ihan smaa mieltä!

Alkuperäinen
Ihanan leppoisa päivä ja tavallisia arkisia askareita ja toinen mainostaa miten on ollut niiiin reipas. Oikeesti. Päivällisen tekeminen ja iltaruuaksi mikropuuroa. Ai niin ja tiskit. Miten kukaan edes kehtaa kehuskella tuollaista omassa päivityksessään tehokkuutena ja reippautena?

"jee"
musta fb:ssa on hauskaa se että kaikki kertoilee niitä ajatuksiaan. miksi kaikkien pitäis kirjottaa vaan samoja juttuja? miksi joku ei voi kirjottaa, et "pieraisin" jos sillä on hänelle merkitystä. siis en kyl ite kirjotas, mut ei mua haittais jos joku haluaa välttämättä tunnustaa. ehkä se helpottaa. eläköön yksilöllisyys. :)

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;27532086:
Ihanan leppoisa päivä ja tavallisia arkisia askareita ja toinen mainostaa miten on ollut niiiin reipas. Oikeesti. Päivällisen tekeminen ja iltaruuaksi mikropuuroa. Ai niin ja tiskit. Miten kukaan edes kehtaa kehuskella tuollaista omassa päivityksessään tehokkuutena ja reippautena?
Hei mikä sun ongelma on?! Vedät kierrokset siitä, kun toinen _kehtaa_ kehuskella reippaudella, vaikka se ei sun mittarilla vielä riitä? Voi hyvänen aika :LOL:

[QUOTE="...";27531818]Niin?! Mitä tosta ärsyyntymään? Mikä sun pointti oli, että kaverisi ei ollut tehnyt tarpeeksi ollakseen tehokas..? Kyllä pienessä on, kun tuollainen saa oikein ärsyyntymään aloituksen verran :LOL:[/QUOTE]

Mua ainakin ärsyttää tommonen helvetin diipadaapa, kun joka hemmetin normaali kotiaskare pitää raportoida. Ja ketään ei oikeesti kiinnosta nää tappotylsät "arjensankareiden" postaukset.
Ehkä niiden elämässä ei yksinkertasesti ikinä tapahdu mitään muuta mainittavaa :(

Oon kyllä sitämukaa piilottanu päivitykset, kun niitä alkaa etusivulla hyppimään.

Alkuperäinen
No nyt herää kysymys onko oikeasti jonkun mielestä ollut tehopäivä jos on tehnyt ruokaa ja iltapalaa ja laittanut tiskit? Siis oikeasti? Miten helvetin laiskoja ja saamattomia ihmiset nykyään on jos tuo on tehokkuutta? Huh.

Saa olla laiska mutta kannattaa ehkä sitten miettiä mitä kirjoittaa julkisesti. Kuvittelin todella, että tuttava olisi vitsinä kirjoittanut nuo. En todellakaan osannut edes kuvitella, että jonkun mielestä tuollainen olisi erityisen työlästä. Itse miellän tehopäivän pikkuisen erilaiseksi. Itse asiassa en edes muista milloin olisin viettänyt noin rentoa ja leppoisaa päivää kuin tuttava tehopäivänään.

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;27532216:
No nyt herää kysymys onko oikeasti jonkun mielestä ollut tehopäivä jos on tehnyt ruokaa ja iltapalaa ja laittanut tiskit? Siis oikeasti? Miten helvetin laiskoja ja saamattomia ihmiset nykyään on jos tuo on tehokkuutta? Huh.

Saa olla laiska mutta kannattaa ehkä sitten miettiä mitä kirjoittaa julkisesti. Kuvittelin todella, että tuttava olisi vitsinä kirjoittanut nuo. En todellakaan osannut edes kuvitella, että jonkun mielestä tuollainen olisi erityisen työlästä. Itse miellän tehopäivän pikkuisen erilaiseksi. Itse asiassa en edes muista milloin olisin viettänyt noin rentoa ja leppoisaa päivää kuin tuttava tehopäivänään.
No voi jumalauta :LOL:

Määä
No jos se on vaikka 8 tuntia shoppaillut, ja vielä siihen päälle hoitanut normaalit kotityöt viimeisen päälle, ja lopulla ajalla kutonut parin sukkia ja villapaidan, niin onhan se jo tehokasta yhdelle päivää.

"vieras"
Mua ainakin ärsyttää tommonen helvetin diipadaapa, kun joka hemmetin normaali kotiaskare pitää raportoida. Ja ketään ei oikeesti kiinnosta nää tappotylsät "arjensankareiden" postaukset.
Ehkä niiden elämässä ei yksinkertasesti ikinä tapahdu mitään muuta mainittavaa :(

Oon kyllä sitämukaa piilottanu päivitykset, kun niitä alkaa etusivulla hyppimään.
HAHAHA! Samoin!

Yhteistyössä