Tää palsta ois paljon parempi, jos kukaan ei vois kirjautua mustaksi nikiksi

  • Viestiketjun aloittaja vieras105
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
Siis mitä hemmetin väliä jonkun tiimarivihkoilla? Naps vaan selaimesta ja jättää tulematta takaisin niin se on aivan hiton sama vaikka tietäisi mitä siitä ihmisestä.

Ei kukaan ääliö uskalla oikeasti tulla kumminkaan avautumaan jostain palstasta tuolla oikeassa elämässä. Siellä kun saattaa joutua oikeasti ikävään tilanteeseen kun väärälle henkilölle avautuu.

En käsitä ollenkaan tämän ketjun ideaa, ulistaan kuin pikkutytöt ja renkutetaan samoista asioista mistä tasasesti joku tuntematon (tod näk siltikin sama henkilö) jaksaa itkeä jatkuvasti.

Ei se ulina sitä lopeta silti että jotkut viihtyy keskenään ja juttelee edelleen, häiritsi se jotain mirkkua tai penaa, tai ei.

Miksi sua häiritsee niin paljon harmaat kirjottelijat? Mä oon huomannut et sulla palaa aina käämit harmaisiin ja alat kiukuta. :D
 
"vieras"
Siis mitä hemmetin väliä jonkun tiimarivihkoilla? Naps vaan selaimesta ja jättää tulematta takaisin niin se on aivan hiton sama vaikka tietäisi mitä siitä ihmisestä.

Ei kukaan ääliö uskalla oikeasti tulla kumminkaan avautumaan jostain palstasta tuolla oikeassa elämässä. Siellä kun saattaa joutua oikeasti ikävään tilanteeseen kun väärälle henkilölle avautuu.

En käsitä ollenkaan tämän ketjun ideaa, ulistaan kuin pikkutytöt ja renkutetaan samoista asioista mistä tasasesti joku tuntematon (tod näk siltikin sama henkilö) jaksaa itkeä jatkuvasti.

Ei se ulina sitä lopeta silti että jotkut viihtyy keskenään ja juttelee edelleen, häiritsi se jotain mirkkua tai penaa, tai ei.

"Ulistaan kuin pikkutytöt" :D :D

Kukas miehekäs mies täällä niitä hellokittyraivari- nillitys-yksityisviestejä lähetteleekään joillekin mustille nikeille... :D

Tästä muuten tulikin mieleeni, on vain kourallinen mustia jotka uskaltavat rehellisesti sanoa jos toinen musta oikein kunnolla ja puhtaasti urpoilee.
Tai sitten harmautuvat sanoakseen.

Tai päinvastoin, jos Katylinalta joskus tuleekin joku äärimmäisen fiksu kommentti johon musta haluaisi yhtyä, niin eihän sitä uskalleta mainita.

Eli nimimerkki mm. rajoittaa.
 
Kepsis
[QUOTE="harmaa";27525280]Miksi sua häiritsee niin paljon harmaat kirjottelijat? Mä oon huomannut et sulla palaa aina käämit harmaisiin ja alat kiukuta. :D[/QUOTE]

No mikäs termi sinulle sopisi jos puhun nimettömistä huutelijoista? Onko harmaa tai vieras sinua jotenkin loukkaava termi ?
 
"vieras"
No mikäs termi sinulle sopisi jos puhun nimettömistä huutelijoista? Onko harmaa tai vieras sinua jotenkin loukkaava termi ?
Miksi ylipäätä puhut niistä, saatko mielihyvää? Jos keskittäisit kaiken tuon energiasi johonkin tärkeään, minkä keskität "harmaisiin" ja "vieraisiin", ehkä saisit aikaiseksikin jotain. Tuo jatkuva vikinäsi on todella leimannut sut.
 
Kepsis
On se kyllä melko harhaanjohtava kun harmaa on usein musta piilossa. :)
Niin ja usein harmaa peesaa itseään.

Usein myös tyhmyys tiivistyy ja ei tarvita mitään kummempaa syytä että kasa typeryksiä kerääntyy huutelemaan hölmöyksiä. Tarvitaan vaan sopiva kohde ja sitten aloitetaan se oman elämän angstien purkaminen palstakohteeseen.

Onhan näitä vaikka mitä, homman ideahan on yleensä se että mistään yhdestä asiasta ei voi puhua kun kiire yrittää henkilökohtaisuuksia ja paisutella jotain huhuja / väitöksiä. Jos yksi asia kumotaan, sitten keksitään toinen tai jankutetaan vaan samoista asioista loputtomiin.

Sekään ei ole auennut minulle ikinä miksi kasvoton tuntematon ihminen loukkaantuu henkilökohtaisella tasolla kun puhutaan harmaasta tai vieraasta :D
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27525364]Miksi ylipäätä puhut niistä, saatko mielihyvää? Jos keskittäisit kaiken tuon energiasi johonkin tärkeään, minkä keskität "harmaisiin" ja "vieraisiin", ehkä saisit aikaiseksikin jotain. Tuo jatkuva vikinäsi on todella leimannut sut.[/QUOTE]

Miksi minä en saisi puhua juuri siitä mikä minua huvittaa milloinkin? Et sinäkään lupaa siihen tarvitse että nyt yrität urputtaa sen minkä kerkeät :D
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27525310]"Ulistaan kuin pikkutytöt" :D :D

Kukas miehekäs mies täällä niitä hellokittyraivari- nillitys-yksityisviestejä lähetteleekään joillekin mustille nikeille... :D

Tästä muuten tulikin mieleeni, on vain kourallinen mustia jotka uskaltavat rehellisesti sanoa jos toinen musta oikein kunnolla ja puhtaasti urpoilee.
Tai sitten harmautuvat sanoakseen.

Tai päinvastoin, jos Katylinalta joskus tuleekin joku äärimmäisen fiksu kommentti johon musta haluaisi yhtyä, niin eihän sitä uskalleta mainita.

Eli nimimerkki mm. rajoittaa.[/QUOTE]

meinasit että minua kovasti nyt harmittaa kun sinä yrität henkilökohtaisuuksia?

lähinnä huvittaa kun ihmisellä on niin kova halu yrittää leimata ihmistä joksikin, vaikka ei ole mitään hajua siitä oikeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
Niin ja usein harmaa peesaa itseään.

Usein myös tyhmyys tiivistyy ja ei tarvita mitään kummempaa syytä että kasa typeryksiä kerääntyy huutelemaan hölmöyksiä. Tarvitaan vaan sopiva kohde ja sitten aloitetaan se oman elämän angstien purkaminen palstakohteeseen.

Onhan näitä vaikka mitä, homman ideahan on yleensä se että mistään yhdestä asiasta ei voi puhua kun kiire yrittää henkilökohtaisuuksia ja paisutella jotain huhuja / väitöksiä. Jos yksi asia kumotaan, sitten keksitään toinen tai jankutetaan vaan samoista asioista loputtomiin.

Sekään ei ole auennut minulle ikinä miksi kasvoton tuntematon ihminen loukkaantuu henkilökohtaisella tasolla kun puhutaan harmaasta tai vieraasta :D
Tämä on taas tätä sinun hölmöä perskärpäs-vainoharhaa.

Taas yksi syy lisää miksi kaikkien kannattaisi olla harmaita.
Jos sinullakaan ei olisi mustaa nikkiä niin menettäisit tämän vakiokommenttisi ja joutuisit todennäköisesti keksimään ihan oikean ja asiaan liittyvän kommentin.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27525414]Tämä on taas tätä sinun hölmöä perskärpäs-vainoharhaa.

Taas yksi syy lisää miksi kaikkien kannattaisi olla harmaita.
Jos sinullakaan ei olisi mustaa nikkiä niin menettäisit tämän vakiokommenttisi ja joutuisit todennäköisesti keksimään ihan oikean ja asiaan liittyvän kommentin.[/QUOTE]

perskärpänen ja joukkotyhmyys on kaksi eri asiaa.

miksi sinua kaivelee mitenkään mustailu? eihän sinullakaan olisi nyt kohdetta mihin kaataa sinun pahaa oloa.
 
weiwei
meinasit että minua kovasti nyt harmittaa kun sinä yrität henkilökohtaisuuksia?

lähinnä huvittaa kun ihmisellä on niin kova halu yrittää leimata ihmistä joksikin, vaikka ei ole mitään hajua siitä oikeasti.
Kerro ihmeessä mitä tapauksia tarkoitat joissa on yritetty leimata ihmistä joksikin tietämättä todellista asian tolaa?
Puhutko itsestäsi?
 
"vieras"
meinasit että minua kovasti nyt harmittaa kun sinä yrität henkilökohtaisuuksia?

lähinnä huvittaa kun ihmisellä on niin kova halu yrittää leimata ihmistä joksikin, vaikka ei ole mitään hajua siitä oikeasti.
Mä en ole se kelle vastasit, mutta mua taas huvittaa se, että tiedän ettei sua huvita mikään vaikka niin sanot. Sua taas kerran vituttaa kun näät harmaita ketjussa.

:LOL:
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";27525440]Mä en ole se kelle vastasit, mutta mua taas huvittaa se, että tiedän ettei sua huvita mikään vaikka niin sanot. Sua taas kerran vituttaa kun näät harmaita ketjussa.

:LOL:[/QUOTE]
miksi ihmeessä vituttaisi se? :D
 

Yhteistyössä