Ihmetteleekö kukaan muu miten tuo Talvivaaran touhu on mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Rähinä-Reetta
  • Ensimmäinen viesti
Ensi kesänähän sen vasta varmaankin näkee mitä saivat aikaan, ja aika hirveitä ne määrät on mitä on eteläänpäin päässyt. Eihän kaikkia aineitakaan tiedetä mitä sieltä on lähtenyt liikkeelle. Tuskin koko ongelma nyt ihan ilmaankaan haihtuu vaikka miten toivoisi...

lucifer
olitko paikalla vai oletko kuulopuheiden varassa
sanotaanko näin että toinen puoliskoni on nähnyt mitä tapahtuu metallille minkä pitäisi kestää suurin piirtein ydinräjähdys ( en muista kyseisen metallin virallista nimeä) muutamissa kuukaukausissa niissä nesteissä/ kaasuissa. ihmetteli jo silloin että miten sellaista annetaan tapahtua ja miten sellaisia aineita päästetään luontoon.

ja saan päivittäin ihan suoraa fakta tietoa paikanpäältä muutenkin, joten voi olla että tiedän asioista enemmän faktana mitä esim. sinä ja mitä uutisissakaan kerrotaan.

sanotaanko näin että toinen puoliskoni on nähnyt mitä tapahtuu metallille minkä pitäisi kestää suurin piirtein ydinräjähdys ( en muista kyseisen metallin virallista nimeä) muutamissa kuukaukausissa niissä nesteissä/ kaasuissa. ihmetteli jo silloin että miten sellaista annetaan tapahtua ja miten sellaisia aineita päästetään luontoon.

ja saan päivittäin ihan suoraa fakta tietoa paikanpäältä muutenkin, joten voi olla että tiedän asioista enemmän faktana mitä esim. sinä ja mitä uutisissakaan kerrotaan.
eli olet puhtaasti kuulopuheiden varassa niin kuin me muutkin

on faktaa

puhtaasti en ole pelkän kuulopuheen varassa, jo työni aiheuttaa sen että minun täytyy nähdä ja tietääkin faktaa.
eiköhän sullekkin riitä ne viralliset tiedotteet mitä viranomaiset antaa, ne nyt tosin on hyvä kaikkien sotkamolaisten tietää

niistä vakuuksista kun oli eilen puhe niin Natunen sanoi illalla että niitä on 30 miljoonan edestä, se että mihin se riittää on sitten luku sinänsä

lucifer
eiköhän sullekkin riitä ne viralliset tiedotteet mitä viranomaiset antaa, ne nyt tosin on hyvä kaikkien sotkamolaisten tietää

niistä vakuuksista kun oli eilen puhe niin Natunen sanoi illalla että niitä on 30 miljoonan edestä, se että mihin se riittää on sitten luku sinänsä
kyllä olen pakolla joutunut nyt "kiinostumaan" kyseisestä paikasta ei paikkakuntalaisenakin. mutta toivottavasti ensi viikolla tulee uusia komennuksia ja pääsee käsittelemään mielenkiintoisempia aiheita

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27519876:
En nyt ymmärrä, mitä sinä et ymmärrä - siis sanoitko sinä tosiaan, etteivät raskasmetallit lainkaan leviä ilman kautta? Vai ymmärsinkö minä väärin?

ilmanlaatu.fi - Raskasmetallit
kyllä mulla on tiedossa että raskasmetallit leviää ilmateitse ja tiedän että asiaa on kovastikkin tutkittu omalla kotiseudullani

lähinnä sitä marmatan, että hmm ei laittanut mitään linkkiä ja piti itte kuuklata

Yhteistyössä