Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
väärä kohde
[QUOTE="vieras";27499866]Voih! :(

Mä muistan kun mun pikkusisko (jolla on marokkolainen isä) tuli 1.luokalla itkien koulusta kotiin ja sanoi: "Ne haukku mua neekerihuoraksi". Myöhemmin häntä haukuttiin kumivenepakolaiseksi. Opettaja (joka oli myös koulun rehtori) ei puuttunut. Sanoi vaan ettei pidä leikistä suuttua. Sisko vaihtoi koulua.[/QUOTE]

Äitiähän sitä olisi pitänyt haukkua neekerihuoraksi.

lolllol
[QUOTE="vieras";27490913]Ihan vaan knoppi tietona tähän väliin että Helsingissä tehdyistä raiskauksista on tehnyt joku muu kuin syntyjään suomalainen 48%. Raiskauksista.
Raiskauksiahan nyt ei tapahdu joka päivä ja maahanmuuttajia on vielä vähemmän helsingissä kuin syntyperäisiä suomalaisia asukkaina. Maahanmuuttajia on ~3% Helsinkilisistä.[/QUOTE]

Prosenteilla pelatessa voi tulla kummallisia asioita vastaan. Esim. tässä meidän lähistöllä on tapahtunut viimeiseen 25 vuoteen yksi henkirikos ja sillä perusteella 100% alueen henkirikoksista tekee romani. Vakavia, kuolemaan johtaneita liikenneonnettomuuksia on tapahtunut myös yksi. 100% alueen vakavista liikenneonnettomuuksista ajetaan amerikkalaisilla autoilla, humalassa ja osana järjestäytynyttä rikollisuutta.

Jos Jouko Petri Jaatinen olisi tehnyt tekonsa pääkaupunkiseudulla olisi mamut aliedustettuina seksuaalirikoksissa.

"jep"
kyllä minäkin vähän ärsyynnyin kun sosiaalitoimen asiakkaiden lapset saavat ilmaiseksi harrastusvälineitä ja harrastuksia ja lippuja joihinkin tapahtumiin. ja kyllä minulla yleensäkin ottaen ärsyttää täysin sosiaalitoimen tuen varassa elävät, joilla ei edes ole aikomusta tehdä tilanteelleen mitään, eivät ole niin sanotusti väliaikaisen tuen tarpeessa, vaan jatkuvan, koska eivät lasikuuttaan ja hyväksikäyttötapojensa vastaisesti vaan voi elää.

niin että enpä jaksa enää kimmastua mitä maahanmuuttajataustaiset lapset ja perheet saavat. se nyt vaan on mahdollista täällä Suomessa. ja se on ihan oma vikamme, mehän ne päättäjät ollaan äänestetty.

"qAz"
Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin on hyvä juttu, jos se kerran on Mikkelin mielestä paras tapa kohdentaa tätä sosiaalitukea. Parempiakin voisi olla, mutta pidän sellaisista tavoista joihin ei sisälly niin suurta avunantajan päätäntävaltaa ilman että hänellä on vastuuta tai keinoja arvioida asiaa muuten kuin tunteella.

Lapenski
Lappeenrannan pakolaiskeskus taitaa olla Konnusuolla... Kattokaa huviksenne missä se sijaitsee, aika kaukana kaupungin keskustasta... Eli sieltä ei helpolla lähdetä kaupungille riehumaan.

"vieras"
Tuomion päivä lähestyy kun muslmiti työnnetään pakana uskovaisen konserttiin, saas nähdä montako autoa palaa ja kuinka monelta lähtee henki kun robin laulaa naisten kaatamisista.

pwnv
Tätä itseasiassa on tutkittu ja asia on tutkimusten mukaan juuri toisin päin. Maahanmuuttajan tekemästä raiskauksesta ilmoitetaan keskimäärin harvemmin kuin jos tekijä on kantasuomalainen.
Poliisille ilmoitettu keskimäärin 504 raiskausta vuodessa. Tutkimuksen mukaan 76 526 suomalaista naista on ilmoittanut, että avio tai avomies on raiskannut ne ja 96 260 naista on ilmoittanut, että ex-puoliso on raiskannut ne.

??
[QUOTE="vieras";27500712]Tuomion päivä lähestyy kun muslmiti työnnetään pakana uskovaisen konserttiin, saas nähdä montako autoa palaa ja kuinka monelta lähtee henki kun robin laulaa naisten kaatamisista.[/QUOTE]

Meinaatko, että konserttiin meneminen on PAKKO, myös sellaisille, jotka eivät halua sinne mennä? :D

"hippi"
[QUOTE="vieras";27500712]Tuomion päivä lähestyy kun muslmiti työnnetään pakana uskovaisen konserttiin, saas nähdä montako autoa palaa ja kuinka monelta lähtee henki kun robin laulaa naisten kaatamisista.[/QUOTE]

Robin on lapsi eikä se laula sellaisesta.

"vieras"
[QUOTE="hippi";27500726]Robin on lapsi eikä se laula sellaisesta.[/QUOTE]

Niinhän sitä ensin luulisi vaan kuunteleppas tarkemmin sen sanoja, levyä taaksepäin pyörittelemällä se lukee raamattua väärinpäin.

??
[QUOTE="vieras";27500740]Muslimit nyt työntää nokkansa joka paikkaan, haluttiin niitä sinne tai ei.[/QUOTE]

Miksi ihminen, joka ei halua kuunnella musiikkia, menisi konserttiin? Ei kaikki ole kuin ne pummit suomalaiset, joille kelpaa mikä tahansa, vaikka ei tarvitsisikaan kunhan sen saa ilmaiseksi! :D

??
[QUOTE="vieras";27500784]Mä en sanoisi muslimeita ihmisiksi, ne on jotain muuta saastaa. Ne nyt vaan työntää nokkansa joka asiaan, minkä sille voi, tolloja mitä tolloja.[/QUOTE]

Mitäs saastaa minä sitten olen? Kerro nyt kun on hyvä tilaisuus? :D
Tollo taitaa kattella sua peilistäsi. ;)

??
[QUOTE="vieras";27500851]Muslimit on saastaa, aiheuttaa kaaosta ja hämminkiä joka paikassa.[/QUOTE]

Millaistahan kaaosta ja hämminkiä minä olen saanut aikaan kun noin hyvin tiedät?

Yhteistyössä