Mistä löydän mä ystävän?

Sullon ollut samanmoisia aloituksia aiemminkin, öhhh, monta. Ketjujen perusteella tulee sellainen ajatus ettet sä ehkä tosissaan edes halua itsellesi ystävää. Sulle on vastattu ja tuntuu ettei kukaan loppupeleissä kelpaa sulle, tai jotain. Palstakirjoituksistasi tulee mieleen ettet sä ole oikeesti kiinnostunut muiden jutuista tai sanomisista, vain omistasi. Mä en muista törmänneeni ikinä että sä olisit ns.keskustellut. Vain niihin omiin aloituksiisi joihin vastailet kovin niukkasanaisesti. Voi olla että olen väärässä, mutta tälläisen kuvan minä saan. Mä itsekin tiedän että yksinäisyys ei ole herkkua mutta sen eteen että täytyy tehdä jotain, eikä vain (hiukan kärjistetysti sanottuna) velloa itsesäälissä. Rohkaise oikeesti mielesi ja jos saat viestiä niin vastaa niihin, ja ota kontakia myös toiseen suuntaan. Ei kukaan viitsi kovin montaa viestiä laittaa jos saa "lypsää" saadakseen tietoa. Tai että jos heistä tuntuu ettet sä ole lainkaan kiinnostunut siitä "ystävä ehdokkaasta". Nyt kun saat seuraavan viestin niin vastaa siihen, ja yritä luoda keskustelua. Jooko?. :) Meinaan että mitä useampi tälläinen aloitus on niin sitä vähemmän otetaan tosissaan etä sä oikeesti haluat ystävän. Tsemppiä! :)

kiero peli
Vain niin :'( anteeksi sitten näistä aloituksista. :ashamed:
no anteeksi vaan kun olin rehellinen ja sanoin suoraan. Laitanko itkuhymiön perään?

Kun minä ainakin olen yrittänyt monesti sinulle eri nimillä puhua ihan näissä keskusteluissa, mutta kun et juuri itse puhu, niin en todellakaan laita yksityisviestiä tälläisen viestinnän perusteella.

Mihin muuten tarvitset viestejä tai ystäviä, jos et aio niihin vastailla enempää kuin yhdellä tai kahdella sanalla?

Vain niin :'( anteeksi sitten näistä aloituksista. :ashamed:
Sä olit yöllä kirjoittanut liki samanmoisen kommentin. Nyt olet poistanut sen ja kirjoittanut uuden. Senkö takia että saat nostettua aloituksen? Mutta tässä tuli esiin se mitä tarkoitin sillä itsesäälissä vellomisella. Mä en sano pahalla, mutta jossain vaiheessa tuo tuollainen alkaa enemänkin ärsyttämään kuin että aiheuttaa empatiaa. : /

Vihaatko sinä minua muuten, rango? Olen aina silloin tällöin kommentoinut vastaavantyylisiä juttuja kuin nyt esim. Anonyymi. Voit sanoa ihan vapaasti, en ole ammatiltani ihan yläkoulun ruotsinope muttei käytä kovin kaukaakaan, en hätkähdä ihan pienestä kritiikistä.

Kaunis kiitos teille kaikille kulunneista vuosista mitä olen täällä käynnyt. Nyt on aika lähteä täältä lopullisesti pois. Laitoin juuri viestin tuonne modemamma osoitteeseen niin ne poistavat rangon jossain vaiheessa. :xmas: Näkemiin!

kiero peli
Kaunis kiitos teille kaikille kulunneista vuosista mitä olen täällä käynnyt. Nyt on aika lähteä täältä lopullisesti pois. Laitoin juuri viestin tuonne modemamma osoitteeseen niin ne poistavat rangon jossain vaiheessa. :xmas: Näkemiin!
Tuo on ärsyttävää. Etköä näe, että ihmiset yrittävät saada sinuun jotain kontaktia? Kun ei sitä saa normaalilla puheella, on kysyttävä suoraan, mikä sinua vaivaa. Mutta ei, siltikin vain loukkaannut ja sitten poistat nimimerkkisi. Tee ihan miten haluat, mutta annat itsestäsi aika hankalan kuvan.

Nyt jää kuva, että sinut on ikäänkuin paljastettu ja sen takia sinun pitää taas vaihtaa nimimerkkisi.

"rango"
Tuo on ärsyttävää. Etköä näe, että ihmiset yrittävät saada sinuun jotain kontaktia? Kun ei sitä saa normaalilla puheella, on kysyttävä suoraan, mikä sinua vaivaa. Mutta ei, siltikin vain loukkaannut ja sitten poistat nimimerkkisi. Tee ihan miten haluat, mutta annat itsestäsi aika hankalan kuvan.

Nyt jää kuva, että sinut on ikäänkuin paljastettu ja sen takia sinun pitää taas vaihtaa nimimerkkisi.
Halusin vain ystäviä, kun minulla ei ole ollut juuri koskaan ystäviä & kavereita. Minulla kun on sosiaallisten tilanteiden vaikeus ja lukihäiriö :( Mutta ilmeisesti kukaan ei tuota tajua, kun ei hyväksystä sellaisena kuin olen.

kiero peli
[QUOTE="rango";27493061]Halusin vain ystäviä, kun minulla ei ole ollut juuri koskaan ystäviä & kavereita. Minulla kun on sosiaallisten tilanteiden vaikeus ja lukihäiriö :( Mutta ilmeisesti kukaan ei tuota tajua, kun ei hyväksystä sellaisena kuin olen.[/QUOTE]

Niin mutta ei kenenkään kanssa nyt vaan voi ystävystyä netissä, jos toinen ei kirjoita yhtään mitään! Ei siinä ole hyväksymisestä kyse, mutta mikä ystävyys se on, että toinen puhuu ja toinen sitten vastaa parilla sanalla, useimmiten ei vastaa ollenkaan.

Millaista ystävyyttä sä sitten haluat? Sellaistako, jossa toinen kuuntelee...hiljaisuutta vai?

"rango"
[QUOTE="vieras";27493221]Et ole koti-isä vaan työtön joka lorvailee koton. Koti-isä on mies jolla on varaa olla kotona ilman tukirahoitusta.[/QUOTE]

Ihan olen täysipäiväinen koti-iskä en ole työtön.

"vieras"
[QUOTE="rango";27493237]Ihan olen täysipäiväinen koti-iskä en ole työtön.[/QUOTE]

Et ole koti-isä koska elätte sosiaalitukien varassa. Kukaan ei huoli kotona lorvailevaa loista ystäväkseen.

[QUOTE="rango";27493061]Halusin vain ystäviä, kun minulla ei ole ollut juuri koskaan ystäviä & kavereita. Minulla kun on sosiaallisten tilanteiden vaikeus ja lukihäiriö :( Mutta ilmeisesti kukaan ei tuota tajua, kun ei hyväksystä sellaisena kuin olen.[/QUOTE]Älä viitsi. Mulla itselläni on paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko ihan diagnosoituna. Että joo, tiedän tasan tarkkaan mitä se on. Sä et nyt näytä ymmärtävän (tai halua ymmärtää) mitä sulle tässä on yritetty sanoa. Se on hirveän vaikeaa ystävystyä jos vastapeluri ei anna mitään itsestään. Voit toki heiitäytyä marttyyriksi mutta minä (eikä varmaan kukaan muukaan) ei halua sulle mitään pahaa, vain "herätellä" sut huomaamaan että sunkin on mahollisuus löytää kavereita ja ystäviä jos vaan viitsit yrittää, niinkuin oikeesti. :)

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
"rango"
[QUOTE="vieras";27493314]Et ole koti-isä koska elätte sosiaalitukien varassa. Kukaan ei huoli kotona lorvailevaa loista ystäväkseen.[/QUOTE]

Mistä sinä sen voit tietää?

kiero peli
[QUOTE="vieras";27493354]On silti totta. Aplla olisi paremmat mahdollisuudet saada ystäviä jos menisi töihin.[/QUOTE]

Ihan höpöhpöä. Ei vaikuta paskakaan mihinkään ystävyyteen,monko toinen töissä vai ei. Ja jos vaan tahallaan ollaan ilkeitä, niin ei toi Rango koskaan "opi puhumaan". Mun tarkoitus oli ainakin sanoa selkokielellä, että mistä kiikastaa. Tollasesta ilkeydestä mä en tykkää. Jos on kysyttävää, kysy, spekuloi, jos pekuloitattaa, mutta suotta olet ilkeä. Se vie kommentilta vaan kaiken arvon ja uskottavuuden.

Yhteistyössä