Sullon ollut samanmoisia aloituksia aiemminkin, öhhh, monta. Ketjujen perusteella tulee sellainen ajatus ettet sä ehkä tosissaan edes halua itsellesi ystävää. Sulle on vastattu ja tuntuu ettei kukaan loppupeleissä kelpaa sulle, tai jotain. Palstakirjoituksistasi tulee mieleen ettet sä ole oikeesti kiinnostunut muiden jutuista tai sanomisista, vain omistasi. Mä en muista törmänneeni ikinä että sä olisit ns.keskustellut. Vain niihin omiin aloituksiisi joihin vastailet kovin niukkasanaisesti. Voi olla että olen väärässä, mutta tälläisen kuvan minä saan. Mä itsekin tiedän että yksinäisyys ei ole herkkua mutta sen eteen että täytyy tehdä jotain, eikä vain (hiukan kärjistetysti sanottuna) velloa itsesäälissä. Rohkaise oikeesti mielesi ja jos saat viestiä niin vastaa niihin, ja ota kontakia myös toiseen suuntaan. Ei kukaan viitsi kovin montaa viestiä laittaa jos saa "lypsää" saadakseen tietoa. Tai että jos heistä tuntuu ettet sä ole lainkaan kiinnostunut siitä "ystävä ehdokkaasta". Nyt kun saat seuraavan viestin niin vastaa siihen, ja yritä luoda keskustelua. Jooko?. Meinaan että mitä useampi tälläinen aloitus on niin sitä vähemmän otetaan tosissaan etä sä oikeesti haluat ystävän. Tsemppiä!