Miksi mun äiti saa vauvan nukkumaan ja minä en

Vauva 8kk on ollut kahdesti yökylässä mun äidin luona ja nukkuu siellä kuin pieni enkeli päivin öin. Mikä ihme siinä oikein on, että kotona pitää herätä huutamaan tunnin välein. Että ottaa päähän, kun äiti sitten ihmettelee, että hyvinhän tuo nukkuu. Ihan samat hommat (ja miljoona muuta konstia) olen kokeillut:(

k m
imetätkö vielä? (joo, sorry henk.kohtaisuus heti alkuun.. ;) )
jos kyllä niin vauvahan helposti "haistaa" maidon vaikka ei olis nälkä niin saattaa herätä herkemmin kevyen unen vaiheessa..

Toivottavasti saat itsekin hyvin nukuttua kun vauva on yökylässä nukkumassa. Olis hyöty molemmille.. :)

Kyllä mä nukun hyvin silloin, saa sekä äiti että vauva nukkua kunnon yöunet- siksi vauva yökylässä käykin;) Ja juu imetän- unikoululla saatiin yösyötöt pois ja vauva omaan sänkyyn, mutta heräilee jatkuvasti siltikin. Ensi yönä kokeillaan laittaa sitten omaan huoneeseen kokonaan, jos se auttaisi...

"vieras"
Vauva 8kk on ollut kahdesti yökylässä mun äidin luona ja nukkuu siellä kuin pieni enkeli päivin öin. Mikä ihme siinä oikein on, että kotona pitää herätä huutamaan tunnin välein. Että ottaa päähän, kun äiti sitten ihmettelee, että hyvinhän tuo nukkuu. Ihan samat hommat (ja miljoona muuta konstia) olen kokeillut:(

se siinä... ja äitis ottaa vaan viekkuun ja pitää sylissä.
Ei tarvitse pelätä mitään. Helppo nukahtaa. ei pakotteita. olla vaan vauva!

Vieraskoree
Näin mä kanssa asian ajattelen:) Ottaa vaan niin aivoon äidin asenne, kun se kehuskelee kaikille, miten se osaa niin hyvin nukuttaa tuota ja samalla saa sen kuvan, että minä kun en osaa. Hyvä tietysti että viihtyy, ei siinä...
:)

Mäkin sain kaverin 1v touhuilijan nukkumaan kun oltiin kylässä. Äiti ja isi ei toiminut ja kun minä sitten menin sanomaan hyvät yöt niin poika meni nätisti peiton alle ja nukahti. Toisin on minun omien lasten ja minun yritysten kanssa :D

Voih
Kuulostaa tutulta, paitsi että meillä se on anoppi joka saa lapsen nukkumaan kuin enkeli. Ja muutenkin tuo tyttö on mummollassa kuin pieni enkeli verrattuna kotona hengailevaan pikkupiruun. Mutta parempaan päin meillä on menty ajan kanssa, mummolassa käy harvoin ja on siellä hieman ehkä vieraskorea hereillä ollessaan, tai sitten siellä on vaan niin paljon mielenkiintoista tutkittavaa kun on "uudet nurkat" missä pyöriä. Öisinkin nukkuu vallan mahtavasti mummolassa, mutta sillä lienee jotain tekemistä sen kanssa että mummolassa tuntuu syövänkin paremmin kuin kotona, mummollassa ei sylje ruokaa, ei pyöri kuin hyrrä jne. Mutta sekin varmaan vieraskoreutta jollain tapaa, koska kotona syötetään ihan samalla tavalla ja muutenkin kaikki toimintatavat on mummolassa samat kuin kotona. Minä pidän tuota jonkinlaisena vieraskoreutena siis.

Yhteistyössä