Mä olen kateellinen kaikille luoville ihmisille! Oisko jollakulla vinkata aiheeseen liittyviä kivoja blogeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Siis sellaisia, joissa ihminen tekee käsillä, tuunaa, ompelee, sahaa, nikkaroi jne.

Jos et halua laittaa blogia tänne kaikkien räävittäväksi, niin otan mielellään yv:lläkin linkkivinkkejä vastaan :)

Meinasin vähän päivittää uusilla kuvilla, mutta näin pimeässä tulee niin huonoja kuvia, etten kehtaa. Ei sillä, että noi nykyisetkään niin laadukkaita olisi...

Ei jaksa kaivaa kameraa. Otan puhelimella kuvat, ku se on aina siinä lähellä. Ei jaksa semmosta lavastamista harrastaa niin kauheesti, niin sit on vähän huonojakin kuvia välillä.

Viidakkovillin ihmeteot

En mä aina mitään tee, mutta nyt olen tehnyt jotain mistä voi olla iloa pikkutyttöjen äideille. Vaikka ei olekaan vielä valmis, kun olen tehnyt tuota vähän hitaasti.

Mä en saa kommentoitua tuohon blogiin sitten millään. Se roskapostijutska ei hyväksy ikinä mun arvauksia. Nytkin yritin kahdeksan kertaa noita siipiä kommentoida. Siellä on ihan tosi mahtavia juttuja :)

[QUOTE="Sirkkeli";27485038]Mä en saa kommentoitua tuohon blogiin sitten millään. Se roskapostijutska ei hyväksy ikinä mun arvauksia. Nytkin yritin kahdeksan kertaa noita siipiä kommentoida. Siellä on ihan tosi mahtavia juttuja :)[/QUOTE]

Otin sanavahvistuksen pois kokonaan, nyt pitäisi olla helpompaa kommentoida. Toivottavasti nyt ei mitään ihan härikköviestejä ala tulla. No, tuskin, blogilla on niin vähän kävijöitä. ;)

Yhteistyössä