Onko teistä OK että mies menee saunailloissa sekasaunaan?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä ei kummallakaan ole sellaisia työpaikkoja joissa harrastettaisiin sekasaunoja, mutta mikäli olisi, se olisi ok. Kuitenkin muissakin saunailloissa saunotaan sekaisin aina. Ja mies on ollut useasti saunailloissa joissa ollut naisia jotka eivät ole minun tuttujani jne. Minua haittaa tippaakaan vaikka mies alastomia naisia näkee, on se niitä nähnyt ennen minuakin aika runsaasti ;) Tuskin tulee mitään uutta ja hätkähdyttävää vastaan.
Minäkin voin saunoa miesten kanssa ja olen saunonut vaikkei mies ole ollut mukana. Sauna on sauna, siellä ollaan alasti. Jos joku haluaa siinä nähdä jotain seksuaalista niin anti mennä vaan, mulle se ei ole sitä.

"nuuh"
Voi mennä koska ilman rillejä ei erota peflettiä riipputissistä ja jos ottanut vielä kulauksia kiehunutta gölgiä niin ei se muista pikkujouluissa käyneenkään. Niillä muilla on varmaan koko rahan edestä huumoria kun sitä töpöttelyä katselee.

• Tykkää
Reactions: Señora
lucifer
[QUOTE="päiväuni";27482606]Onko sinusta myös ok, jos seksikäs ystävättäresi tulisi teille ja alkaisi vaihtaa vaatteita miehesi edessä riisuen rintsikkansa ja paljastaen rintansa hänelle, riisuen seksikkäät stringinsä ja paljastaen seksikkäät trimmatut pakaransa miehellesi.[/QUOTE]miksei olisi ok? ymmärtääkseni vaatteiden vaihto ja sukupuoliyhteys on kaksi eri asiaa

Älä meiltä kysele, miti itse miltä se SINUSTA tuntuu, sitten mietit haluatko sallia sen miehellesi ja pystytkö sallia. Miehesi tulisi kunnioittaa naisensa mielipidettä asioissa jotka pahoittavat naisen mielen.Toimii myös toisinpäin.

Kumpi on miehellesi tärkeämpää, pahoittaa mielesi koska haluaa nähdä pari tussua ja tissiä.

Vaiko kunnioittaa tunteitasi tässä asiassa kun kerran annoit jo luvan itse pikkujouluihin?

"Vieras"
Miksi hän niin tekisi ainakaan jos ei oltaisi sekasaunaan menossa?

[QUOTE="päiväuni";27482606]Onko sinusta myös ok, jos seksikäs ystävättäresi tulisi teille ja alkaisi vaihtaa vaatteita miehesi edessä riisuen rintsikkansa ja paljastaen rintansa hänelle, riisuen seksikkäät stringinsä ja paljastaen seksikkäät trimmatut pakaransa miehellesi.[/QUOTE]

Mä en näe sekasaunomisessa mitään seksuaalista, ja näkeehän mun mies muutenkin työssään vaikka mitä,
mutta jotenkin itse koen, että siinä astutaan liian henk.koht. alueelle.
Ja mun miehellä muutenkin on selkeä ero: työpersoona ja priva.

[QUOTE="päiväuni";27482606]Onko sinusta myös ok, jos seksikäs ystävättäresi tulisi teille ja alkaisi vaihtaa vaatteita miehesi edessä riisuen rintsikkansa ja paljastaen rintansa hänelle, riisuen seksikkäät stringinsä ja paljastaen seksikkäät trimmatut pakaransa miehellesi.[/QUOTE]

Ihmettelisin ystäväni käytöstä. Pitäisin häntä moukkamaisena ja typeränä. Ei hän tuolloin minua kunnioittaisi. Mutta jos hän tekisi tuon meidän rantasaunan pukuhuoneessa niin niin vain kuuluisi tehdä saunaan mennessä. Viimeksi viime viikonloppuna olimme sekasaunassa ystäväpariskunnan kanssa. Ja on siellä meidän saunalla saunonut minua paremman näköisiä naisia monta kertaa.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Älä meiltä kysele, miti itse miltä se SINUSTA tuntuu, sitten mietit haluatko sallia sen miehellesi ja pystytkö sallia. Miehesi tulisi kunnioittaa naisensa mielipidettä asioissa jotka pahoittavat naisen mielen.Toimii myös toisinpäin.

Kumpi on miehellesi tärkeämpää, pahoittaa mielesi koska haluaa nähdä pari tussua ja tissiä.

Vaiko kunnioittaa tunteitasi tässä asiassa kun kerran annoit jo luvan itse pikkujouluihin?
??? :O

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
Meidänkin työyhteisössä harrastetaan tätä sekasaunomista (pari kertaa vuodessa) ja hieman epäilyttäviä tilanteitakin on ollut. Itse en kykene menemään saunaan vieraiden miesten kanssa (häpeilen itseäni), mutta nämä työporukan sievät ja muutenkin avoimet naiset kyllä menevät saunomaan, joskus uikkari päällä, joskus ei mitään.

"Vieras"
Luvan pikkujouluihin? WTF. Eiköhän se ole enemmänkin velvollisuus mennä työyhteisön tapahtumaan.

Voisiko eukko muuttua olemasta mielensäpahoittaja? Helppohan se on toista kontrolloida kun vaan "kilahtelee" asiasta kuin asiasta niin toinen muokkautuu...

[QUOTE="vieras";27482667]Itsekö et tosiaan päästä miestä pikkujouluihin, vai mikä kummastuttaa?[/QUOTE]

Lupa miehelle? Päästä pikkujouluihin? Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä näitä lupien kysymisiä ja päästämisiä aikuisten ihmisten välisissä parisuhteissa! Ihanko totta pitää jonkun joku iltalomahakemus laittaa menemään?
Meillä nämä jutut menevät ilmoitusluontoisina asioina. Mennään kun siltä tuntuu ellei ole jotain ennestään yhdessä sovittua.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27482489]En tykkäisi, ja voisin sen miehelle sanoa, mutta jos päättää silti saunoa sekasaunassa niin en puuttuisi asiaan sen enempää. Ei olisi niin iso asia.[/QUOTE]

Näin meilläkin, on vissiin kerran tai kaks sekasaunassa käynytkin, eikä meille sen takia eroa oo tullu:)

[QUOTE="vieras";27482667]Itsekö et tosiaan päästä miestä pikkujouluihin, vai mikä kummastuttaa?[/QUOTE]

Minua kummastuttaa ajatus että aikuinen ihminen saisi tai tarvitsisi puolisoltaan "luvan" käydä pikkujouluissa.

"neiti"
Sauna on monelle eroottinen paikka. Ainakin todella monelle miehelle :) Ja kyllä miehelläs alkaa seisoo kun näkee nuoria kauniita naisia alasti. Ja on monia naisia jotka tarkoituksella viettelevät naimisissa olevia miehiä. Ja mikäs parempi paikka ja ainahan sitä voi vetäytyä vaikka vessaan pan.... kun on ensin ihaillut toista saunassa. Ja päälle vielä viina niin johan tekköö miel.

Tulihan niitä sekasaunoja harrastettua silloin 16-18 vuotiaana. Sen jälkeen on miehet ja naiset saunottu erikseen. Minusta vähän hölmöä touhua, miksi pitäisi mennä kaikki samaan. Mutta samapa tuo minulle, jos mies menisi

"Vieras"
Aha. :D
Yhteenveto voidaan siis sanoa, että sekasaunassa seisoo ja sitten jo pannaan vessassa? Jestas mitä akkoja..

[QUOTE="neiti";27482754]Sauna on monelle eroottinen paikka. Ainakin todella monelle miehelle :) Ja kyllä miehelläs alkaa seisoo kun näkee nuoria kauniita naisia alasti. Ja on monia naisia jotka tarkoituksella viettelevät naimisissa olevia miehiä. Ja mikäs parempi paikka ja ainahan sitä voi vetäytyä vaikka vessaan pan.... kun on ensin ihaillut toista saunassa. Ja päälle vielä viina niin johan tekköö miel.[/QUOTE]

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä