A
apuja kaivattas
Vieras
Plaah ja valivali..
Ongelma on se että meidän pojan pph ryhmä muuttui syksyn alussa, poika on 3,5v muut lapset 2v ja 2x1v, ennen kävivät satutunnilla ja jumpassa metsäretkillä jne..
Nyt tilanne on muuttunut ja poika ei pääse pahimmilla viikoilla mihinkään näistä, käyvät ulkona(omalla pihalla pph ohjaaja on sanonut hoitajalle että pienempien takia pitää olla samoissa paikoissa) ja ovat sisällä jossa pph:n aika kuluu pienempiä kaitsiessa..
Ollaan haettu tarhapaikkaa sitä kuitenkaan saamatta, poika kärsii tilanteesta ja on usein pahalla mielellä kun ei ole kavereita ja tekemistä hoidossa, lisäksi ruvennut kiusaamaan pienempiä, hakee tällä huomiota.. Viime vuonna vastaava ongelmaa ei ollut kun ryhmässä kaksi pientä ja pojalla oman ikäisät seuraa!
Miten ihmeessä mä saisin nopeutettua tuota tarhapaikan löytymistä? Ei oo kiva kattoa kun lapsi "kärsii"!!
Ongelma on se että meidän pojan pph ryhmä muuttui syksyn alussa, poika on 3,5v muut lapset 2v ja 2x1v, ennen kävivät satutunnilla ja jumpassa metsäretkillä jne..
Nyt tilanne on muuttunut ja poika ei pääse pahimmilla viikoilla mihinkään näistä, käyvät ulkona(omalla pihalla pph ohjaaja on sanonut hoitajalle että pienempien takia pitää olla samoissa paikoissa) ja ovat sisällä jossa pph:n aika kuluu pienempiä kaitsiessa..
Ollaan haettu tarhapaikkaa sitä kuitenkaan saamatta, poika kärsii tilanteesta ja on usein pahalla mielellä kun ei ole kavereita ja tekemistä hoidossa, lisäksi ruvennut kiusaamaan pienempiä, hakee tällä huomiota.. Viime vuonna vastaava ongelmaa ei ollut kun ryhmässä kaksi pientä ja pojalla oman ikäisät seuraa!
Miten ihmeessä mä saisin nopeutettua tuota tarhapaikan löytymistä? Ei oo kiva kattoa kun lapsi "kärsii"!!