Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eihän Kokoomuksen edustajat tietenkään lapsilisiin halua koskea, koska se kuuluu kaikille, myös hyvätuloisille. Pienituloisten tukiin toki haluavat kajota, siihen kun heillä ei ole mahdollisuuksia. Käyttävät nekin rahat sitten suurituloisten verovähennyksiin tms.
Kannatan vakavasti rikkailta lapsilisän poiston koska he eivät tarvitse sitä mihinkään.
Antavat sen lapsille törsäilyyn tai säästävät lapsen asuntonn jolloinka se korottaa eriarvoisuutta lasten välillä.
Rikkaat säästäköön omista palkoistaan lasten asunnot ja törsäilyn.
Turhaa on maksaa sellaiselle jolla on jo tarpeeksi.
puolueiden junnusiivillä on toisaalta tehtävänä vähän ravistella, onhan vihreiden nuorillakin ollut varsin radikaaleja ajatuksia esim. huumepolitiikasta
ja muutenkin nuoret on paljon mustavalkoisempia
Esimerkiksi minä en valinnut että puolisoni tulisi työkyvyttömäksi kun kolmas lapsi oli syntynyt.
Enkä valinnut että salkavalasti kaikkien tutkimusten jälkeenkin kolmas lapseni oli vammainen.
En valilnnut että minulla olisi dysleksia joka hankaloittaa ja rajoittaa opiskelua jollekkin "korkeaan" virkaan.Kädentaitoja on.
Kaikki oli valmista ja suunniteltua mutta romahdin silti ja olen kiitollinen yhteiskunnan tuesta kun kaikkein eniten tarvitsin sitä.
Kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan.
Rahastoon!Minäkään en kyllä käsitä miksi niitä lapsilisiä pitää kaikille maksaa..Pitäisi laittaa samanlailla tulojen mukaan maksettavaksi kuin kaikki muutkin sosiaali etuudet..
Rahastoon!Minäkään en kyllä käsitä miksi niitä lapsilisiä pitää kaikille maksaa..Pitäisi laittaa samanlailla tulojen mukaan maksettavaksi kuin kaikki muutkin sosiaali etuudet..
Esimerkiksi minä en valinnut että puolisoni tulisi työkyvyttömäksi kun kolmas lapsi oli syntynyt.
Enkä valinnut että salkavalasti kaikkien tutkimusten jälkeenkin kolmas lapseni oli vammainen.
En valilnnut että minulla olisi dysleksia joka hankaloittaa ja rajoittaa opiskelua jollekkin "korkeaan" virkaan.Kädentaitoja on.
Kaikki oli valmista ja suunniteltua mutta romahdin silti ja olen kiitollinen yhteiskunnan tuesta kun kaikkein eniten tarvitsin sitä.
Kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan.
Nimenomaan sitä että miksi maksetaan lapsilisää ihmisille jotka eivät sitä tarvitse elämiseen..?
Rikkaat ja keskituloiset ovat vieneet minulta kaiken, mitä vielä?Vievät viimeisetkin sossun rahat joita saan kohta! Miksi he varastavat köyhiltä kaiken!?
Rikkaat ja keskituloiset ovat vieneet minulta kaiken, mitä vielä?Vievät viimeisetkin sossun rahat joita saan kohta! Miksi he varastavat köyhiltä kaiken!?
Voi, voi, jos olisit kokoomuslainen, mitään tuosta ei teille olisi tapahtunut. Kokoomuslaisilla kun on sellainen näkymätön suojakenttä, joka estää kaiken ikävän tapahtumisen.