Niin, sinäpä sen sanoit! Suurituloiset ei edes maksa veroja...eihän Kokoomuksen edustajat tietenkään lapsilisiin halua koskea, koska se kuuluu kaikille, myös hyvätuloisille. Pienituloisten tukiin toki haluavat kajota, siihen kun heillä ei ole mahdollisuuksia. Käyttävät nekin rahat sitten suurituloisten verovähennyksiin tms.
Minä taas kannatan vakavasti sitä, että lapsilisät poistettaisiin ihan kaikilta. Jos ei ole varaa kasvattaa ja hoitaa omaa lastaan, kannattais kysyä sossulta rahaa sterilisaatioon.Kannatan vakavasti rikkailta lapsilisän poiston koska he eivät tarvitse sitä mihinkään.
Antavat sen lapsille törsäilyyn tai säästävät lapsen asuntonn jolloinka se korottaa eriarvoisuutta lasten välillä.
Rikkaat säästäköön omista palkoistaan lasten asunnot ja törsäilyn.
Turhaa on maksaa sellaiselle jolla on jo tarpeeksi.
Tää on totta. Muistan itsekin olleeni nuorena hyvin ehdoton ja jopa mustavalkoinen monessa asiassa.puolueiden junnusiivillä on toisaalta tehtävänä vähän ravistella, onhan vihreiden nuorillakin ollut varsin radikaaleja ajatuksia esim. huumepolitiikasta
ja muutenkin nuoret on paljon mustavalkoisempia
Näyttää vahvasti siltä, että lapsissasi huonot geenisi jatkavat kulkuaan ja se ei ole hyvä asia.Esimerkiksi minä en valinnut että puolisoni tulisi työkyvyttömäksi kun kolmas lapsi oli syntynyt.
Enkä valinnut että salkavalasti kaikkien tutkimusten jälkeenkin kolmas lapseni oli vammainen.
En valilnnut että minulla olisi dysleksia joka hankaloittaa ja rajoittaa opiskelua jollekkin "korkeaan" virkaan.Kädentaitoja on.
Kaikki oli valmista ja suunniteltua mutta romahdin silti ja olen kiitollinen yhteiskunnan tuesta kun kaikkein eniten tarvitsin sitä.
Kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan.
Paskasakille lisää rahaa, sitähän sinä tarkoitat.Rahastoon!Minäkään en kyllä käsitä miksi niitä lapsilisiä pitää kaikille maksaa..Pitäisi laittaa samanlailla tulojen mukaan maksettavaksi kuin kaikki muutkin sosiaali etuudet..
No mitä vikaa rahastossa on? Ei kai niitä nyt kannata jättää "säästötilille" lojumaan vuosikausiksi?Rahastoon!Minäkään en kyllä käsitä miksi niitä lapsilisiä pitää kaikille maksaa..Pitäisi laittaa samanlailla tulojen mukaan maksettavaksi kuin kaikki muutkin sosiaali etuudet..
Voi, voi, jos olisit kokoomuslainen, mitään tuosta ei teille olisi tapahtunut. Kokoomuslaisilla kun on sellainen näkymätön suojakenttä, joka estää kaiken ikävän tapahtumisen.Esimerkiksi minä en valinnut että puolisoni tulisi työkyvyttömäksi kun kolmas lapsi oli syntynyt.
Enkä valinnut että salkavalasti kaikkien tutkimusten jälkeenkin kolmas lapseni oli vammainen.
En valilnnut että minulla olisi dysleksia joka hankaloittaa ja rajoittaa opiskelua jollekkin "korkeaan" virkaan.Kädentaitoja on.
Kaikki oli valmista ja suunniteltua mutta romahdin silti ja olen kiitollinen yhteiskunnan tuesta kun kaikkein eniten tarvitsin sitä.
Kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan.
Koska edelleenkään lapsilisän tarkoitus ei ole elättää köyhiä, siihen on lukuisia muita tukia olemassa, lapsilisä ei. Tiedätkö mitä varten lapsilisää maksetaan, niin et taida.... voi luoja.Nimenomaan sitä että miksi maksetaan lapsilisää ihmisille jotka eivät sitä tarvitse elämiseen..?
on ne kamalia. pärjättäs paljon paremmin, kun kaikki rikkaat muuttais pois!Rikkaat ja keskituloiset ovat vieneet minulta kaiken, mitä vielä? Vievät viimeisetkin sossun rahat joita saan kohta! Miksi he varastavat köyhiltä kaiken!?
Köyhät varastavat "rikkailta", eikä toisin.Rikkaat ja keskituloiset ovat vieneet minulta kaiken, mitä vielä? Vievät viimeisetkin sossun rahat joita saan kohta! Miksi he varastavat köyhiltä kaiken!?
Eikun sit kun ihmiselle tapahtuu kaikkea ikävää, se ei enää ole kokoomuslainen.Voi, voi, jos olisit kokoomuslainen, mitään tuosta ei teille olisi tapahtunut. Kokoomuslaisilla kun on sellainen näkymätön suojakenttä, joka estää kaiken ikävän tapahtumisen.