Vasta isku uraohjuksille hyvältä äidiltä! ;)

Saraldo
Juu, meikäläiselläkin on loma ja lapsi koulussa. En mä sitä sieltä oikein voi viikkoa poissakaan pitää ihan vaan siksi, että äitillä sattuu olemaan syysloma :).

Ja tosiaan, aika paljon noilla täystyöllistetyillä kotiäideillä on aikaa palstailla. Lapsille jää vielä traumat, kun äiti ei ollut koskaan läsnä :whistle:.

hahaa
Ja tosiaan, aika paljon noilla täystyöllistetyillä kotiäideillä on aikaa palstailla. Lapsille jää vielä traumat, kun äiti ei ollut koskaan läsnä :whistle:.
Sitten on meitä isompienkin lasten äitejä, jotka koettavat saada nuoria uraäitejä ja -isiä ruotuun. Paljon nähneenä ja kokeneena yritämme saada vanhempia ajattelemaan asioita lapsen parhaaksi, edes muutaman vuoden ajan.

[QUOTE="vieras";27466196]

Toi teksti on Facebookin typerin kiertoviesti. :D[/QUOTE]
Todellakin.

Ja kaikki, joiden seinältä oon tuon bongannut, on aika...no, daijuja. Ja lisäksi niillä on miehet, jotka ei vissiin tee mitään (sellaisen käsityksen olen saanut kaikesta niiden ruikutuksesta, itse toki väittävät että kyllä mun kultamuru siivoaa ja hoitaa lapsia jajajajaja...).

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
"AMA"
Ai. Mä en ainakaan ole ajatellut opettaa meidän lapselle, että se on koko perheen keskipiste jonka ympärillä muut pyörii ja hyörii kuin alamaiset.

Elämä jatkuu sen lapsenkin jälkeen ja siitä tulee yhtä rakastettu ja tärkeä osa perhettä kuin muistakin perheenjäsenistä. Mä haluan, että mun perheessä kaikilla on hyvä olla, ei vain yhdellä.

Yhteistyössä