Ei ihme, jos tuon vaimo on pettänyt.. Kyllä itsekin katselisin muita miehiä, jos oma "mies" olisi tuollainen runkku, joka kuolaa muna pystyssä jokaisen naisen perään jossain KAKSPLUSSALLA ( )Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27454564:Joo, tarkoitin seksiseuraa. Ihan vain panoa.
Seurustelussa pätee ihan muut säännöt.
Oma vaimo ei ole mikään missi mutta se on korkeasti koulutettu ja tulee kaikkien kanssa toimeen (ei siis mikään nirppis) ja se riittää mulle.
Katso sitten ettei vika koipea pätkäseVoi hele-vetti, askin paramaxia oon syöny tän jalan takia
Älkää musta nyt vaan mitään narkkia sen takia muovatko
Kirurgille on aika varattu joten nou hätä kohta ei enään tartte vetää
pillereitä
niinpä.Luulin, ettei tämä keskustelu voisi muuttua oudommaksi, mutta olin väärässä.
Ketjut on loppu, kestää jonkin aikaa ketjutilaus. Odotellessa:Seuraavaa ketjua odotellessa
Pinnan alla arvotat rahavarakkuuden aika korkealle?Heh.
Minä veikkaisin Espoossa asuvaa keskivertoa kalliimpaa asuntoa asuttavaa "Satsaajaa" jonka mielestä oma nousujohteinen ja aika hyväpalkkainen ura on lopulta ja pihjimmiltaan lähinnä harrastus ja parisuhe ja vanhemmuus sen sijaan se tärkein satsauskohde...
unohtamatta itseä ja koko skaalan myötä itselle(kin) nauramista.
Joo, ajattelin kirjoittaa mustalla tussilla varmuuden vuoks "TARGET" oikeaan kohtaan!Alkuperäinen kirjoittaja minä:Katso sitten ettei vika koipea pätkäse
Ihana,:heart:kiitosKetjut on loppu, kestää jonkin aikaa ketjutilaus. Odotellessa:
Jaakko Teppo : Kuulkees Neiti - YouTube
Ei oo sekään (mäkään)...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27457459:No en todellakaan.
Se on Metsäpeikko.
Runkku on housuissas...Alkuperäinen kirjoittaja Yököttävää;27461556:Ei ihme, jos tuon vaimo on pettänyt.. Kyllä itsekin katselisin muita miehiä, jos oma "mies" olisi tuollainen runkku, joka kuolaa muna pystyssä jokaisen naisen perään jossain KAKSPLUSSALLA ( )
Hmm. Tuo kuulostaa oikeesti aikamoiselta, että et edes halua katsoa sinne peiliin. Kyllä se on erikoista, varmasti monenkin mielestä, että kun kuka tahansa laittaa kuvansa, olet kieli pitkällään ja käytät ihan ylisanoja, mutta omasta vaimosta sanot, ettei ole paljon minkäänlainen, mutta ihan mukava ja riittää sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27463568:Runkku on housuissas...
Laitapa ruma pärstäsi tänne niin toteutan muutaman henkilön toiveen ja haukun naista rumaksi.
Palstan kollektiivinen ajatusten tonava raivaa helposti itselleen uusia uomia.Luulin, ettei tämä keskustelu voisi muuttua oudommaksi, mutta olin väärässä.
Palstan kollektiivinen ajatusten tonava raivaa helposti itselleen uusia uomia.
Prinssi Ultramariini on varmasti sofistikoitunut mutta käytännöllinen; itsevarma mutta vaatimaton; herkkä mutta karun komea.
:heart:Prinssi Ultramariini on varmasti sofistikoitunut mutta käytännöllinen; itsevarma mutta vaatimaton; herkkä mutta karun komea.
Sekä käyttää kotioloissa yönsinistä, hopeisin sananjalkakuvioin kirjottua satiinitakkia.
Toivottavasti Maija tajuaa antaa auliisti omastaan:heart:
prinssi Ultramariini lähtee nyt vonkaamaan ja tyrkyttämään itseään NukkuMaijalle...
Tekisit siinä vaiheessa itsesi naurunalaiseksi, olet nääs kehunut kuvani jo limaiseen tyyliisi.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27463568:Runkku on housuissas...
Laitapa ruma pärstäsi tänne niin toteutan muutaman henkilön toiveen ja haukun naista rumaksi.
Eikö sulla ole pokkaa esiintyä näissä kirjoituksissa omalla nickilläsi (vai laitoitko kuvankin harmaana)?Alkuperäinen kirjoittaja Yököttävää;27465572:Tekisit siinä vaiheessa itsesi naurunalaiseksi, olet nääs kehunut kuvani jo limaiseen tyyliisi.
Siitä vain kuvaketjuja selailemaan ja miettimään kenen kuva pitäisi arvostella uusiksi.
Tänne voi laittaa kuvia harmaana, minäkin olen harmaana kerran tai pari laittanut. Mutta etkö käsitä, että on monia, joiden mielestä toimintasi on hiukka iljettävää? Ei niinkään se pelkkä kehuminen, vaan siihen yhdistettynä, miten omasta vaimostasi puhut. Onhan se ihan hienoa, että jokaisesta löydät jotain hyvää sanottavaa. Mietin vaan, että millainen monsteri sulla on kotona, kun siitä et keksi mitään hyvää sanottavaa, vaan erikseen mainitset, ettei hän mikään prinsessa ole. Teet itsestäsi snadisti säälittävän ja epätoivoisen vaikutelman. Ikäänkuin olisit valmis lähtemään kenen tahansa matkaan ja kehut siksi varmuuden vuoksi kaikkia.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27465784:Eikö sulla ole pokkaa esiintyä näissä kirjoituksissa omalla nickilläsi (vai laitoitko kuvankin harmaana)?
Luulis että kun suollat tuollaista tekstiä seisoisit sanojesti takana itsenäsi etkä jonain harmaana.
Esität jotain mustana ja jotain toista harmaana.
Palstan kollektiivinen ajatusten tonava raivaa helposti itselleen uusia uomia.
Sanoo palstan tietotoimisto. Ootko kytänny? :OTytsiliiniä harmittas satkulla, jos tietäs ninan nykyää paneskeleva naapuriaa.