Mitä muistat palstalaisesta?

• Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti
Ei ei ei! Mutta erotu peikosta laittamalla selkeämpi avatarkuva? Joku mikä jää mieleen tai joku mikä korostaa sukupuoltasi. Eipä sitten enää luulla siksi kaikkia naisia jumaloivaksi ukkeliksi. ;)

Tosin minä en ehkä enää kommentoi mitään sukupuoleen liittyviä seikkoja. Tai profiilikuviin ja niiden viesteihin. :xmas:
Kuitenkin luulevat nyt, että vaihdoin avatarin tuollaiseksi koska jumaloin naisia niin paljon. :|

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27460652:
Ne on sitten jossain matkalla vieläkin. Kaksi viikkoa sitten postitin seitsemän postikorttia. Vain yksi on tullut perille :D
Ok. Kiitos kuitenkin.

Mä sain kerran palstalaiselta joulukortin. ( silloinen rouva Rajatapaus) postileima 19. 12. .. se saapui seuraavan vuoden huhtikuussa.

Ok. Kiitos kuitenkin.

Mä sain kerran palstalaiselta joulukortin. ( silloinen rouva Rajatapaus) postileima 19. 12. .. se saapui seuraavan vuoden huhtikuussa.
:D On se postilaatikko ainakin tyhjennetty, kun se yksi kortti oli juuri mennyt perille. Ehkä juttuni olivat niin tyhmiä, etteivät suostuneet lähettämään niitä maasta ollenkaan pois :LOL:

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
[QUOTE="vieras";27460727]niin luulet! Koska et voi näyttää rakkautta! Siks! siks oon polttamatta! marina josta lulin etä naine![/QUOTE]Ehkä on, ehkä ei.
Voi olla vaikka sellainen keskimääräistä komeampi kaveri.
Keskimääräistä parempi kuljettaja ja panomies.

ehkä on, ehkä ei.

Muistelen- tai kuvittelen.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27460666:
:D On se postilaatikko ainakin tyhjennetty, kun se yksi kortti oli juuri mennyt perille. Ehkä juttuni olivat niin tyhmiä, etteivät suostuneet lähettämään niitä maasta ollenkaan pois :LOL:
järkevä posti kiitos! ei lasku mutta sitten en ois voinu maksaa!:).

Yhteistyössä