Tunnetteko kavereita, jotka pettää puolisoitaan?

• Viestiketjun aloittaja krmy
  • Ensimmäinen viesti
krmy
Tunnen muutamia. On se vähän outoa seurata vierestä, kun "kotia laitetaan" ja toinen osapuoli luulee, että toinen on uskollinen. Mutta eipä siinä, eihän kaveria käräytetä.

Tällä hetkellä* en tunne. Jos tällaista tapahtuu, niin eivät kerro siitä minulle. Ja kaipa sitä ainakin tilastojen valossa tapahtuu.

*Joskus takavuosina selvisi, että eräässä tuttavaperheessä molemmat olivat käyneet aidan vehreämmällä puolella.

"Vieras"
No siis tunnen, mutta en tiedä, mitä ovat asiasta oikeasti sopineet. Aluksi luulin, että maiselle miehen vehtailut on ok ja mies anto ymmärtää että heillä on molemmilla omat seikkailunsa. Nyt kumminkin nainen on sanonut monesti mielipiteensä pettämisestä kielteiseksi... En oikein tiedä onko se esitystä. Virallisesti siis nainen ei tiedä, tai teeskentelee, ettei tiedä. Mies vaikuttaa yksinäiseltä.

"Vieras"
Ja ottaa päähän se pettäminen kun minä tiedän, mutta petetty ei eikä oikein uskslla puuttua ettei saa itse lokaa niskaan. Sekin ärsyttää jos kaverin mies jotain yrittää, mutta siitäkään ei voi kaverille sanoa ettei luule mun pokaavan miestään...

voih
Toki tunnen. Kummasti tahtoo noilla Lapin hiihtoreissuilla aika monellakin mennä ne housut kinttuun. Osa sopii jo etukäteen tapaamisen jonkun puolivakinaisen kanssa ja osa etsii jonkun satunnaisen. Onhan se vähän surullista katsottavaa.

"vieras"
En tunne ketään, eikä harrasteta itsekään. Itse en ole koskaan pettänyt parisuhteessa ollessani, eikä miehenikään. Se on ollut aina yksi kriteerinikin miehen valinnassa, kaksi miestä tätä nykyistä ennen eikä kukaan ollut koskaan pettänyt ketään. Eikä petä vieläkään uusissa suhteissaan. Eli kyllä niitä uskollisiakin vaan täällä pallolla on, uskokaa tai älkää :)

Yksi kavereista on sellainen, joka on pettänyt kaikkia miehiään, nykyistä miestä ehkä pettänyt, mutta en ole siitä ihan varma. Ja kyllä vaikuttaa väleihin, jos ei osaa olla uskollinen ja rehellinen omalle puolisolleen niin ei kyllä osaa olla sitä ystävällekään (huomattu on).

Varmaan niitä pettäjiä voi olla enemmänkin kaveripiirissä, mutta en varmasti ole se ihminen jolle uskoutua tällaista asiaa kun varmasti mielipiteeni asiasta on tiedossa..

[QUOTE="...";27459722]Kuka puhui minusta mitään..? koska mainitsemasi toiminta on minun mielestä lähinnä sairasta. Toivonmukaan ystäväsi ukkeli käyttää kondomia, ettei ystäväsi saa mitään hyppykuppaa :)[/QUOTE]

En tiedä hyppykupistaan enkä kondomeistakaan.

20 + vuotta ovat olleet onnellisesti (siis oman määrittelynsä mukaan) naimisissa eikä ero ole ajankohtainen nytkään. Minun paras ystäväni ko. mies ollut vasta 12 vuoden ajan eli sitä edeltävää aikaa koskvaan historiaansa tunnen vain kertomansa kautta.

:)

Yhteistyössä