krmy
Tunnen muutamia. On se vähän outoa seurata vierestä, kun "kotia laitetaan" ja toinen osapuoli luulee, että toinen on uskollinen. Mutta eipä siinä, eihän kaveria käräytetä.
Oikeesti iso osa?tunnen, iso osa mun kavereista pokaa vieraita naisia aina kun ovat viihteellä
Aivan, jokainen sotkekoon suhteensa jos siltä tuntuu, mut kaveruuteen sillä ei saa olla vaikutustatunnen se on heidän asiansa ei mun.Kaveruuteen se ei vaikuta
niin tietenkin hyvässä hengessä nussitaan siellä sun täälläTIedän yhden, mutta en tiedä onko se varsinaisesti "pettämistä" koska vaimonsa hyvin selvillä siitä että noita satunnaispanoja on ollut , on ja tulee olemaan.
Itselleni moinen elämäntapa ei sopisi.niin tietenkin hyvässä hengessä nussitaan siellä sun täällä
kuka sitä ny pahassa hengessä nussisniin tietenkin hyvässä hengessä nussitaan siellä sun täällä
Kuka puhui minusta mitään..? koska mainitsemasi toiminta on minun mielestä lähinnä sairasta. Toivonmukaan ystäväsi ukkeli käyttää kondomia, ettei ystäväsi saa mitään hyppykuppaaItselleni moinen elämäntapa ei sopisi.
Mutta en paheksu jos sinulle ja kumppanillesi sopii.
Kukin tavallaan.