* S i s u s t u s k u v i a *

Tässä virallinen kurkistus- eli stalkkausreikäni.

onko tämä sisustuskuva...ei, sillä sehän on ulostuskuva :D
selvästikin.

Otin sen viime hetkellä, ennen kuin pakkanen vei lehdet, eli viime viikolla oli vielä kesä :heart:

siihen muodostui nuo kaksi sydänkuviota lehdistä, joten olin pakko ängetä se kuva ottamaan.


 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Olkkariin tuota ensin ajattelinkin ja saattaa päätyä vähän leveämpiraitaisena sinne.

Peilipöytä on tytön mummon ja lähtee hänen kotiinsa, kunhan logistiikan saa järkättyä. Se on pilattu maalilla, kuten moni muukin kalu 70-luvulla :(
 
Miten ihmiset yleensä löytää sen oikean maalisävyn (esim. Mummeliisa tyttönsä huoneeseen)?
Mulla kun tuli ostettua kallis pänikkä ihan väärää maalia ja toin kymmeniä malliliuskoja kaupasta. Lopulta kysyin yhdeltä palstalta apuja ja sen kautta löytyi.
 
[QUOTE="vieras";27458772]Nyt oon ihan ulkona kaikesta, jotain tärkeää on jäänyt huomaamaatta.
Jonsered??? Siis oletko se sama henkilö, jonka mies oli sairas, eikä tiedetty mikä vaivaa? Mitä sen jälkeen on tapahtunut? Onko mies nyt jo ex?? Ulkomaat? Hä, oon aivan???[/QUOTE]

Mies toipui aika hyvin, ei ihan taysin kunnossa, mutta suht hyvassa. Suhde ei toipunut enaa...
 
[QUOTE="vieras";27458772]Nyt oon ihan ulkona kaikesta, jotain tärkeää on jäänyt huomaamaatta.
Jonsered??? Siis oletko se sama henkilö, jonka mies oli sairas, eikä tiedetty mikä vaivaa? Mitä sen jälkeen on tapahtunut? Onko mies nyt jo ex?? Ulkomaat? Hä, oon aivan???[/QUOTE]

Miten joku voi olla noin PIHALLA?
 

Yhteistyössä