Millä se Martina oikein elää? :O

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tulot lähellä köyhyysrajaa, ja samalla Martinan blogissa vilkkuu Vuittonia, veneitä ja Bemaria. Joo voi tietenkin elää velaksi, mutta kuka hullu antaa luottoa noin velkaiselle ja pienituloiselle? Mistä sitä rahaa niin helposti tulee? Vuitton tuskin sponsoroi tuollaista ihmistä... Auto on ostettu rahoituksella, mutta ei mahdu kaaliini, miten noilla tuloilla saa rahoituksen 40000 (?) maksavaan autoon.

nii-ih
samaa oon pohtinu itekin =)

ilmeisesti se sen toy-boy oli/on aika varakas ja tällä hetkellä sen piikkiin retostelee.

money, money, money..................................ouh jee

"vieras"
No kiinnostaa tietää, mistä saa noin helposti lainaa :) menen sitten autokauppaan ja ostan auton! Kyllähän se mulle kuuluu vaikken haluaisikaan kun lehtien palstat asialla revittelee.

"vieras"
Verottomilla tuloilla. Sillä on niin paljon perinnässä, ettei ole ihmekään, jos ei halua "oikeita" tuloja hankkia.
Paljastan nyt tietämättömyyteni veroasioista, mutta mitkä tulot voi saada verottomina? Ja eikös niissäkin ole joku tietty raja, minkä ylittymisen jälkeen pitää veroja maksaa?

Jos noita perintävelkoja ei lyhennä, niin luulisi ulosottomiehen tulevan ja vievän tavarat kotoa velkojen kuittaamiseksi?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27452378]Paljastan nyt tietämättömyyteni veroasioista, mutta mitkä tulot voi saada verottomina? Ja eikös niissäkin ole joku tietty raja, minkä ylittymisen jälkeen pitää veroja maksaa?

Jos noita perintävelkoja ei lyhennä, niin luulisi ulosottomiehen tulevan ja vievän tavarat kotoa velkojen kuittaamiseksi?[/QUOTE]

Esim. omasta firmasta nostaa tulojaan kilometrikorvauksina ja päivärahoina. Ihan yleinen tapa kiertää veroja on se että päivärahoja tai kilsoja onkin enemmän kuin mitä niitä oikeasti on.

Oletan hänen nostavan rahat firmansa kautta, eli palkkatulot mahd. pieniä verotuksen takia? Vai mitä ovat viisaammat mieltä?
En ole perehtynyt asiaan enkä ko. henkilöön, mutta kyllähän pääomatulotkin näkyvät verottajan tiedoissa.

Jos joku tuloton/pienituloinen elää nk. leveästi, niin aika selväähän on, että se elää jonkun toisen rahoilla. Onko tällä ihmisellä rikas puoliso tms.?

[QUOTE="vieras";27452378]Paljastan nyt tietämättömyyteni veroasioista, mutta mitkä tulot voi saada verottomina? Ja eikös niissäkin ole joku tietty raja, minkä ylittymisen jälkeen pitää veroja maksaa?

Jos noita perintävelkoja ei lyhennä, niin luulisi ulosottomiehen tulevan ja vievän tavarat kotoa velkojen kuittaamiseksi?[/QUOTE]

Onhan noita monenlaisia, laillisia ja laittomia.

bnb
Oon kans ymmärtäny että se sen avomies eli tän tuoreimman lapsen isä on aika varakas eli luultavimmin hänen rahoillaan elää. Järkevä nainen, on osannu laskea munansa oikeaan pesään, lapsen kautta ainakin osaltaan tulevaisuus turvattu.

"vieras"
Oon kans ymmärtäny että se sen avomies eli tän tuoreimman lapsen isä on aika varakas eli luultavimmin hänen rahoillaan elää. Järkevä nainen, on osannu laskea munansa oikeaan pesään, lapsen kautta ainakin osaltaan tulevaisuus turvattu.
Meillä on aika tavalla erilainen käsitys järkevästä. Mun mielestä järkevä nainen kouluttautuu ja hoitaa itse sellaisen työpaikan ja tulot itselleen, että kykenee turvaamaan oman ja lapsensa tulevaisuuden.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27452403:
En ole perehtynyt asiaan enkä ko. henkilöön, mutta kyllähän pääomatulotkin näkyvät verottajan tiedoissa.

Jos joku tuloton/pienituloinen elää nk. leveästi, niin aika selväähän on, että se elää jonkun toisen rahoilla. Onko tällä ihmisellä rikas puoliso tms.?
On kai sillä ainakin sellainen on/off- miesystävä, jonka kanssa asuu kalliissa vuokrakämpässä. Varmaan sitten elääkin hänen rahoillaan? Hullulta kyllä tuntuu että tuon ikäinen ihminen ei välitä yhtään vaikka raha-asiat on sössitty pahanpäiväisesti. Eletään roimasti yli tulojen ja muiden siivellä... tosi hyvän esimerkin antaa lapsilleen rahankäytöstä! :p

Mutta on kyllä kumma, että ulosottomies ei vie vaikkapa niitä luksuslaukkuja edes osan veloista kuittaamiseksi!

Martina on paljon julkisuudessa näkyvä henkilö, joten uskoisin että häneltä löytyy sponsoreita jotka antavat tavaroita käyttöön, että ne saavat julkisuutta.
Yksi teoria siis..

Mutta aloituksesta huokuu kateus....

"vieras"
Martina on paljon julkisuudessa näkyvä henkilö, joten uskoisin että häneltä löytyy sponsoreita jotka antavat tavaroita käyttöön, että ne saavat julkisuutta.
Yksi teoria siis..

Voiko joku olla kateellinen ihmiselle, jolla on lapset tehty eri miehille, jonka nykyinen mies bilettää vaikka itse on viimeisillään raskaana ja suhde on muutenkin sitä luokkaa että poliiseja pitää soitella selvittelemään riitoja? Jos voi, niin aika köyhä on itsellä elämä :)

"vieras"
Yksi teoria siis..

Kerro toki mistä asiasta olen Martinalle kateellinen? En ainakaan luottokortilla ostetuista roinista tai rahoitusyhtiön omistamasta autosta x) Jos minulla olisi taakkanani tuollaiset velat, en pystyisi nukkumaan yöllä. Eli sorry, kateuskorttisi meni kyllä hukkaan tällä kertaa.

[QUOTE="vieras";27452484]Voiko joku olla kateellinen ihmiselle, jolla on lapset tehty eri miehille, jonka nykyinen mies bilettää vaikka itse on viimeisillään raskaana ja suhde on muutenkin sitä luokkaa että poliiseja pitää soitella selvittelemään riitoja? Jos voi, niin aika köyhä on itsellä elämä :)[/QUOTE]
Tuo olisi jo jotain.
Viimeisillään raskaana oleva bilettävä mies.

Mä keksin paljonkin syitä, miksi joku olisi kateellinen Martinalle. Se, että hänen kahdella lapsellaan on eri isät, tuskin on mikään maailman kummallisin asia.

• Tykkää
Reactions: Adii

Yhteistyössä