antakaas näkökulmia...miehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko sille jotakin...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko sille jotakin...

Vieras
yritän selventää tilanteen lyhyesti..kyseessä mies,jostakin entuudestaan tuttu.homma alkoi jo kuukausia sitten pelkällä "panosuhteena", niissä merkeissä siis vain muutaman tapaaminen, kunnes mies osoitti kiinnostusta enemmänkin, kaikenlaisen yhdessäolon merkeissä.
molemmat olemme jo tähän mennessä myöntäneet olevamme ankarasti ihastuneita.saan kauniita viestejä,mies ottaa minut mielellään vaikka koko vkonlopuksi luokseen, ja käy mielellään arkisin luonani.kaikki on hyvin.hellää,hyvää oloa ja naurua.puolin ja toisin.
silti mies pitää tiettyä "etäisyyttä", eikä koskaan TÄYSIN lupaa mitään varmaa,suurimmaksi osaksi sellaista "katsellaan" linjaa
.tiedän,että on täysin vapaa.olen tavannut hänen ystäviään jne, ja tiedän,että muitakin naisia tulossa olisi,joten mua ei hänen tarvitsisi mukana roikottaa "paremman puutteessa" tai ylipäätään missään puutteessa.
ei kuitenkaan halua olla nyt muiden kanssa tekemisissä, näin olen ymmärtänyt - ja tapaamistemme perusteella se tällä hetkellä olisi mahdotontakin, aika ei hänellä vaan moiseen riittäisi,sen verran tiivistä kuitenkin on nyt näkemisemme ja muu yhteydenpito.
sanoo useasti kuinka hyvä on hänellä mun kanssa olla, mutta välttää silti puhumasta seurustelusta tms.
on kyllä sanonut säikähtäneensä voimakkaita tunteitaan mua kohtaan...tarkoittaako tämä nyt sitä,että haluaa ihan oikeasti edetä hitaasti, vai olenko jonkin pelin nappula ?
tietysti asia pitää nostaa pöydälle, mutta onko liian aikaista esim.kahden/kolmen kuukauden jälkeen alkaa kyselemään, että mitä tämä meidän juttu nyt hänen mielestään on ?
Sekavasti selitetty, huomaan - mutta josko joku tajuaisi pointin :)

Vaihtoehtoja on muutama: a) ei ole varma tuleeko suhteenne kestämään ja arkailee, b) ei ole varma tahtooko sitoutua ja pelaa aikaa, c) on klassinen pelimies, d) on hitaasti lämpenevä eikä vielä tiedä missä mennään, e) sinun kanssasi on hyvä olla nyt näin kuten asiat tällä hetkellä makaavat eikä hän tahdo pilata hyvää juttua muuttamalla sen rakennetta jne.

Aika kertoo mikä hän lopulta on. Jos sinulla ei ole aikaa tai et tykkää odottelusta, voit toki udella missä mennään, mutta jos hän on arempaa miestyyppiä, voit uteluinesi karkottaa hänet. Joka tietysti voi sekin olla ihan positiivista, jos olette niin erilaisia, ettette tulisi toimeen loppupeleissä.

Sanoisin kuitenkin, että enemmistö miehistä tekee naiselle hyvin selväksi, jos naisen haluaa pysyvämmin elämäänsä. Ei he luultavasti pidä mitään "aletaaksolee?" -keskusteluja tai syviä tunnelatauksia kynttilänvalossa, mutta sen verran kuitenkin, ettei nainen elä epätietoisuudessa. Yksi tapa testata tätä olisi läväyttää hänelle jotain sen tyylistä, että miespuolinen kaveri/kollega pyytänyt sinua yksille/leffaan tms. ja että ajattelit sellaisen olevan ihan mukavaa vaihtelua ja kenties voisit provosoida hänen omistushaluaan esittelemällä muutaman vaatetusvaihtoehdon näille kaverihenkisille tekotreffeille? :D

Pari kuukautta on tosi lyhyt aika...!
Sinuna en nyt yrittäisi ottaa asioista / tunteista / tulevaiseedun suunnitelmista niin kovin perinpohjaisesti selvää.
Nauti nyt tosta tuoreesta ihanasta suhteesta ja katsele mihin suuntaan asiat lähtee menemään, myös omalta osaltasi.

Yksi tapa testata tätä olisi läväyttää hänelle jotain sen tyylistä, että miespuolinen kaveri/kollega pyytänyt sinua yksille/leffaan tms. ja että ajattelit sellaisen olevan ihan mukavaa vaihtelua ja kenties voisit provosoida hänen omistushaluaan esittelemällä muutaman vaatetusvaihtoehdon näille kaverihenkisille tekotreffeille? :D

elä ihmeessä tee tollasta!
Jos olisit valmis lähtemään jonkun toisen kanssa treffeille niin näytät ettet itse ole valmis sitoutumaan! Ja että miehesi voisi saman tien myös treffailla niitä muita naisia...

elä ihmeessä tee tollasta!
Jos olisit valmis lähtemään jonkun toisen kanssa treffeille niin näytät ettet itse ole valmis sitoutumaan! Ja että miehesi voisi saman tien myös treffailla niitä muita naisia...

Tuskinpa aapee voi ko. henkilöä miehekseen kutsua, jos ei tiedä mikä on homman nimi? Ja siis, senhän voi todellakin esittää ihan viattomasti sillai, että on menossa töiden jälkeen kaverihengessä miespuolisen yksilön kanssa jonnekin, ei mitään täysiä treffejä suorastaan. Voi tietysti olla, että tällaiset tiedonkalasteluyritykset toimivat vain televisiosarjoissa. :p

vastauksistanne.kun asioita pyörittää omassa päässä, on hyvä saada selkoa niihin ulkopuolisten näkemyksillä.
on mulla aikaa odottaa, mutta toisaalta en halua sitä tuhlata turhaan suhteeseen joka ei olisi "todellinen".
Mies on kyllä ihan mies, ja vastaa varmasti kysyttäessä, ja en tarkoita että olisin itse mihinkään kiirehtimässä vaikka kysyisinkin asiasta - tietäisinpähän vain paikkani kuviossa, tai jotain.onpa vaikeaa selventää tätä ajatuksen virtaa.
tosiaan - mitään pelejä ja testailuja en ihmissuhteissa harrasta, enkä tällä iällä moiseen jaksaisi alkaakaan.
Kiinnostaa myös tuon aika pintapuolisen kirjoitukseni perusteella kuulla myös teidän näkemyksiänne onko mies tosissaan kiinnostunut? itse luulisin olevan, mutta ehkä entisissä suhteissa niin pahasti takkiini ottanut, että en uskalla enää omaan intuitioon luottaa :)

[QUOTE="mies";27445311]Mies antaa sinulle vain sen verran, että pysyt lieassa. Näin teemme turvataksemme seksin saamisen kunnes "se oikea" osuu kohdalle.[/QUOTE]

tässä nyt ei todella ole kyse.luetko alkuperäisen tarkemmin ?? seksistä tai sen antajista ei olisi todella olisi pulaa niin halutessaan...

Siis sun kirjoituksen perusteella, musta näyttää todella hyvältä alulta :)

haluaisin itsekin uskoa.ja uskonkin niin kauan kun ei ole syytä muutakaan "epäillä".

pahasti menneisyydessä pettyneenä, ja totaali-kusettajan kanssa avoliitossa olleena huomaan itselläni olevan uuden alun edessä kovasti epävarmuutta omasta riittävyydestäni, ja ajatustasolla lähden näemmä herkästi yli-analysoimaan miehen oletettujakin ajatuksia, ja suurentelemaan tekoja, joita ei välttämättä ole vielä edes tehty. löydän "huolenaiheen" pienimmästäkin merkistä miehen sanoista tai olemuksesta, ja tämän tiedostan kyllä olevan korvieni välissä.
sekin tosin sieltä varmasti ajanmittaan poistuu, kunhan varmuus tähän suhteeseen kasvaa.
onneksi nämä pyörii ajoittain vain omassa päässäni, tai täällä,Miehelle en sentään tässä vaiheessa suhdetta tätä koko ajatusten sekamelskaa niskaan kaada :D

On vain näköjään niin kovin vaikeaa voida uskoa,että toisen kehut ja ilmaisu olemisensa tyytyväisyydestä voisivat tällä kertaa pitää ihan oikeasti paikkansa.

no, syteen tai saveen - mitään ei vuorenvarmasti voi tulla saamaankaan jos mitään ei uskalla antaa / yrittää :)

...ja nelikymppisenä huomaat että ei sillä ole oikeestaan niin väliäkään...

minä ( siis tämä alkuperäinen ) olen hyvinkin kovaa vauhtia jo menossa yli neljänkympin, ja vielä kesällä olin samaa mieltä, etten taida tajuta miehistä mitään, ja ettei sillä ole oikeastaan niin väliäkään ,
ja kas...tässä sitä pähkäillään herraties minkälaisia tunnetiloja kuin pikkutyttönä konsanaan, että taitaa sillä sitten kuitenkin olla väliä, siinä kohtaa kun jostain nurkan takaa ilmaantuu uros joka pistää pasmat sekaisin kyselemättä ;)

Jos itselläsi on omien tunnemyrskysi ja epäilysi kanssa selvittämistä, niin ehkä siksikin kannattaa katsella ja fiilistellä miehen kanssa asioiden etenemistä. Toki siinä vaiheessa kun tuntuu luontevalta, noista omista tunteistaan tai peloistaan voisi mainita ja katsoa miten mies niihin vastaa. Se kai aika paljon jo kertoo siitä miten mies itse asiat kokee.

Yhteistyössä