Miehestä...kertokaa mielipiteenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halaus sinulle. Ketään ei saa pahoinpidellä eikä hakata vaikka mikä olisi. Jätä nämä palstamammat omaan arvoonsa. Jos heille olisi käynyt samoin niin täällä paruttaisiin myös...

[QUOTE="lisko";22014674]No mun mielestä mies, joka suhtautuu välinpitämättömästi siihen että naista hakataan, on aikamoinen nösserö. Yksityiskohdista viis. Jos ex-mies on nyt äkkiä alkanut olla väkivaltainen, voi edelleenkin olla turvallisempaa lapselle, jos ex käy kotona häntä hoitamassa. Ties vaikka alkaisi läimiä lastakin. Kyllä uuden puolison täytyy kestää se, että toisella on menneisyys. Valitettavasti toi uuden miehen käytös vaan (ettei saa yhteyttä) kuulostaa siltä, että suhde on hänen puoleltaan ohi.[/QUOTE]

Minä miehenä veikkaan, että ei halua sotkeutua mukaan kyseisenlaiseen touhuun, jossa ex-mies on tuolla tavalla kuvioissa. Joskus on vain helpompaa vetäytyä kokonaan itseään suojellakseen. Varsinkin, jos/kun suhede on tuore. Ei kukaan järkevä ihminen halua ehdointahdoin ylimääräisiä hankaluukisa elämäänsä.
Minä ainakin lähtisin tuoreesta/aluillaan olevasta suhteesta, jos tuollaista menoa vastaan tulisi.

Sun on varmaan vaikeaa sulatella koko asiaa: lyömistä ja nyksän reaktiota. Ja varmaan haluaisit uskoa, että nyksä välittää. Ettei tilanne tuntuis susta niiiiin kamalalta. Mutta kyllä munkin mielestä vaikuttaa kovasti siltä, että nyksä ei välitä. Hyvä, että olet käynyt väkivallan takia lääkärillä ja poliisilla. Ole nyt yhtä jämynä nyksänkin kanssa. Anna olla tommoisen.

Selkeästikin olisi kannattanut olla tekemättä aloitusta asiasta. Eipä siinä mitään. Marttyyri en ole, enkä sellaiseksi tule. Lääkärille ja poliisille kävin näyttämässä jälkeni ja asia etenee painollaan. Mutta se riittää tästä aiheesta. Back to real life.

Sitten olet toiminut oikein.
Kyllä minäkin hieman ihmettelisin jos nykyinen mies ei reagoisi tuon kummemmin. Olisi varmaan pakko kysyä, että onko sulle ihan sama mitä mulle käy, vai miksi on niin vaikeaa osoittaa edes myötätuntoa toista kohtaan, en nyt odottanutkaan, että menisit entistä miestä turpaan mätkimäään, mutta jotain ihan muuta regtiota olisin kuitenkin odottanut.

Ei meidän suhde ole aivan tuore, kaksi vuotta olemme olleet kimpassa. Tosiaankin mietityttää mihin tässä voi luottaa. Kuvittelin aina, että nyksästä olisi minulle jotain tukea. Siihen ei ainakaan voi vedota, ettei olisi tiennyt tuota lapsen hoitokuviosta mikä minulla ja exällä oli. Mutta niin kai se on sitten on. Jos en tuon vertaa enemmän kiinnosta niin saa mennä. Täytyy vaan sanoa, että aion vielä joku päivä mennä sanomaan nyksälle mielipiteeni miehestä joka sallii naisten hakkaamisen jos ei tiedä yksityiskohtia tarkemmin. P:tä puhunut minulle kaiken aikaa kun on tuominnut sellaisen

Yhteistyössä