V
viisastuuko vahingosta
Vieras
En tiedä mitä tehdä, kaipaisin nyt kannustusta ja neuvoa asian suhteen.. Eli neljäs lapsemme syntyi elokuussa, nyt vahvasti näyttä siltä että vahinko on sattunut. :/ Raskaustestiä en ole vielä tehnyt, mutta mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät niin olen raskaana. Ja seksiä on ollut synnytyksen jälkeen tasan KOLME kertaa, joista todennäköisesti tämä raskaus saanut alkunsa ensimmäisestä kerrasta, koska muilla kerroilla olemme käyttäneet ehkäisyä. Ja tuo "eka kerta" synnytyksen jälkeenkin oli sitä alkukuusta ettei olisi mitään ovulaatiota pitänyt olla ( en siis ole imettänyt kuin vauvan ekan elinkuukauden ajan, siksi vielä suurempi pelko raskaudesta) . Menkkoja ei näy ei kuulu ja kaikki raskausoireet on.. miehelle en ole vielä uskaltanut asiasta puhua, hän on ilmaissut selkeästi että lapsiluku on täynnä. Itse ole vannonut että koskaan raskaudenkeskeytystä en tee vaikka mikä olisi, mutta enpä tiennyt että tyhmyyttäni tähän tilanteeseen joutuisin. Meillä on kaksi isompaa lasta, yksi taapero ja yksi vauva ja olen ihan täystyöllistetty näiden kanssa... rakastan olla äitiyslomalla mutta haluan myös palata mahdollisimman pian työhöni. En halua pyörtää periaatteitani keskeytyksestä, mutta en ehkä jaksa viidettä lastakaan, tai tietysti sen hoitaisin ja häntä rakastaisin mutta aina olisi kyseessä kuitenkin "vahinko" ja oma jaksaminen olisi tiukassa. Haaveilin kyllä iltatähdestä sitten joskus mutta ei nyt... en vaan jaksa, mutta periaatteet sotii vastaan. En tiedä mitä tehdä.