Joko on eilistä Vain elämää-ohjemaa ruodittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuijju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minuakin yllätti millaine ihminen cheek todellisuudessa onkaan. Oikein järkevän ja rauhallisen oloinen mies. Hyvin ne veti. Tykkäsin Sillanpään ja Erinin versioista eniten. Tokihan kaikki veti hyvin.hyvä ohjelma.

Siis minen oikein ymmärrä miksi kaikilla on Cheekistä jotenkin huono kuva ollut, mistä se johtuu? Ehkä en ole seurannut miehen tekemisiä tarpeeksi, mutta mulla on ollu koko ajan ihan hyvä kuva tyypistä.

Siis minen oikein ymmärrä miksi kaikilla on Cheekistä jotenkin huono kuva ollut, mistä se johtuu? Ehkä en ole seurannut miehen tekemisiä tarpeeksi, mutta mulla on ollu koko ajan ihan hyvä kuva tyypistä.

Ei minulla ole huonoa kuvaa ollut, mutta toki olen luullut erilaiseksi. En ole häntä seurannut oikeastaan yhtään, mutta ollut aivan erilainen vaikutelma. Eikä huono, muta erilainen.

Minusta on koko ajan näyttänyt ettei jare mahdu porukkaan samallalailla mukaan kun muut. Olen kuunnellut musiikkia ja olin yllättyny ettei persoonana viehättänytkään. On liian kova kehuskelija,"kivimuuri" tunteiden näyttämisessä, ei osaa heittäytyä niin kuin muut ohjelmassa....silitti t-paidat!? Meni vähän yli....muuten vaikutti ihan hyvältä tyypiltä.

Tosi hyvä ohjelma! Ja kiva, kun ovat lähes kaikki eri musiikkityylien edustajia. Mielenkiintoista nähdä, miten hyvin laulavat itselleen vierasta musiikkia. Tähän asti olen tykännyt tosi paljon. Mukavan tuntuisia ihmisiä kaikki.

Yhteistyössä