N
nksfjks
Vieras
Olin joskus 18v, ja aika sinisilmäinen. Isäni puhui mut ympä ottaa nimelleni yhden auton, eikä sillä myyjälläkään ollut puhtaat jauhot pussissa. Laskut jätettiin maksamatta ja kaikki kaatu mun niskaan. Pääomaa tais tuolloin olla joku 4-5 tonnia. Ulosottomies tuli ja luottotiedot meni, jokunen aika siinä makseltiin, että pääoma oli kolmessa tuhannessa eurossa. Sitten se katos uo:sta tuhkatuuleen, eikä lappusia enää tullut vajaaseen pariin vuoteen postiluukusta. Soitin uo:hon ja sanoivat ettei mitää enää oo perinnäs. ajattelin et oottelen kunnes varattomuus merkintä katoaa tiedoista. Tänään tuli lappu postissa, et asia on tullut vireille, maksettavaa 5.11 mennessä n. 5300.. olin et wtf?! jaa vajaa 2 vkoa maksuaikaa. Jos tuon maksaa saan luottotiedot takas 1/13. Luin uo:n sivuilta ett jos on varattomuuseste (minulla opiskelu ja äippälomat) eikä tuloja, menee tuo velka passiivirekisteriin ja pysyy siellä 2 vuotta, jonka aikana velka ei ole uo:ssa vireillä, ja se aktivoituu kun ilmenee ulosotettavaa, kuten palkka minun tapauksessani. tässä vajaassa kahdessa vuodessa on tuolla rekisterissäoloaikana kertynyt n.1300e korkoa. ja miten tietämätön olen ollut kun luulin et pääsen kuin koira veräjästä ens tammikuussa.
Isäni kun tämän on minun niskaani tiputtanut, sanoi olleensa velkojaan (automyyjään) yhteydessä, ja he sieltä olivat sanallisesti luvanneet etteivät he peri enää minulta ou:n kautta mitään. taivas, et tyhmyydestä sakotaan ja lujaa
Uskon, et saadaan haalittua tuo summa nyt kokooon mahd. pian, koska haluan nuo luottotiedot takas ja päästä tästä painajaisesta pian eroon.
kiitos ja anteeks.
Isäni kun tämän on minun niskaani tiputtanut, sanoi olleensa velkojaan (automyyjään) yhteydessä, ja he sieltä olivat sanallisesti luvanneet etteivät he peri enää minulta ou:n kautta mitään. taivas, et tyhmyydestä sakotaan ja lujaa
Uskon, et saadaan haalittua tuo summa nyt kokooon mahd. pian, koska haluan nuo luottotiedot takas ja päästä tästä painajaisesta pian eroon.
kiitos ja anteeks.