"täti"
Onhan pakko olla muutakin kuin pelkkä sekasotku, luullakseni nuo teinit, jospa joku niistä on joutunut lastensuojelun kanssa tekemisiin ja vyyhti on lähtenyt purkautumaan sitä kautta.
sossujen tilaama siivooja sanoi että jotain hän oli nähnyt, varmaan luteita. Papereissa luki sitten elukoita(luteita). Lutikka-ansat jne meillä on ollut muttei ole edes hämähäkkiä niihin eksynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Minä.;27355959:Kuulostaa kyllä tosi erikoiselta huostaanotolta. Millä perusteella kirjasivat, että on luteita?!?
Voimia! On varmasti raskasta olla erossa pienestä.
Vastaan nyt tähän ensin, kun joku muu kysäisi. En ole yh, olen kihloissa ja parisuhteessa menee hyvin.Millaisia virikkeitä lapsella on? Millaista seuraa? Ulkoiletteko, tapaatteko muita lapsesi ikäisiä muksuja?
Olet käsittänyt väärin. Jos asia on käsittelyssä hallinto-oikeudessa, kiireellistä sijoitusta voidaan jatkaa 3+ päivää, kunnes päätös HaO:sta tulee.Lakitietäjät! Olen käsittänyt että kiireellinen sijoitus saa kestää sen 30 päivää jos hallinto-oikeudesta ei ole tullut huostaanottopäätöstä ennen sitä, eli 30 päivän jälkeen lapsi pitäisi palauttaa vanhemmilleen ja sitten odotella sitä päätöstä? Olenko nyt käsittänyt väärin?
Siis 30 päivää.Olet käsittänyt väärin. Jos asia on käsittelyssä hallinto-oikeudessa, kiireellistä sijoitusta voidaan jatkaa 3+ päivää, kunnes päätös HaO:sta tulee.
Miten minusta on epäreilua että toiset vanhemmat saavat tulla hiprakassa juhlista, siinä ei ole mitään pahaa. Kaikki muuttuu pahaksi ja erityisen epäilyttäväksi, kun sattuu se ikävä onnettomuus! Ei oikein reilua tuokaan. Toiset saa siis porskuttaa ja ne joille tapahtuu järkyttävä, ikävä onnettomuus, saavat taakakseen vielä viranomaiset. Se on ihan helvetin epäreilua mielestäni!Alkuperäinen kirjoittaja Epäsuorasti;27391047:Jaa, Kaksplussan jutussa ilmeisesti viitattiin epäsuorasti syyhyn. Perhe oli juuri tullut "sukujuhlista", eli eiköhän syy tarkkailuun ollut vanhempien humalatila onnettomuuden sattuessa.
Mulla on ollut hyvä lapsuus perheolojen kannalta, mielenterveysongelmat juontaa juurensa koulukiusaamisesta. Kotona siis oli kaikki oikein hyvin ja aina ollut hyvät välit vanhempiin jne, mutta kodin ulkopuolella olo oli yhtä helvettiä.Ap, jäin miettimään, että oliko taustalla jotain tiettyä syytä, että miksi sairastuit mt-ongelmiin niin nuorena? Tuli mieleen, että jos sulla on itsellä ollut vaikeat kotiolot, niin ehkä et oikein edes tiedä, millaista ihan normaali lapsiperheen elämä on. Tosin kuvaamasi perusteella elämänne on normaalia. mutta onhan se paljon vaikeampaa jos hyvää perhe-elämän mallia ei ole. Tosin jos asia on näin, niin mielestäni sitä mallia ja oikeaa toimintaa tulisi opettaa vanhemmille, eikä viedä lasta pois, jos perusasiat on kuitenkin ihan ok.
No, meillä hoitopöytänä oli kuivaurumpu. Ja kyllä siinä vielä 4-vuotias istuskelee. Meidän 1-vuotias tykkää leikkiä vauvaa ja monesti hänet puen silleen että makoilee.Johtuisko siitä että aika harvoin 1v ikäisiä enää pidetään hoitopöydillä?